Het was me inderdaad opgevallen dat het stil bleef van haar uit. Ik heb er nog speciaal naar gezocht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:41 schreef Rnnz het volgende:
Oprah mocht Michael Jackson sowieso al niet meer na die rechtszaak. Volgens mij heeft ze ook niets gezegd toen hij dood ging.
Oprah
Nee, helemaal niet. Ben wel benieuwd naar haar beweegredenen en veroordeling.quote:
Ik denk niet dat ze je serieus zal nemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:45 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Het was me inderdaad opgevallen dat het stil bleef van haar uit. Ik heb er nog speciaal naar gezocht.
Als dit waar is...dan valt me dat heel erg van haar tegen, ja.
Op haar site zie ik dat je haar kan contacten via mail, en das precies wat ik ga doen.
Denk het wel...en anders heb ik me erg vergist in haar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze je serieus zal nemen.Sterker nog, ik denk niet dat ze zal antwoorden.
Hou toch es op met je steken onder water, Dentz.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Oprah na een paar keer reageren op Robijn's negeerlijst staat
Wie weet antwoordt 1 van haar medewerkers, maar die kan ik dan vragen of het waar is, dat ze MJ negeert, etc.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze je serieus zal nemen.Sterker nog, ik denk niet dat ze zal antwoorden.
Als er gereageerd wordt, zal ik het laten weten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:56 schreef Rnnz het volgende:
Robijn, zo is DrDentz. Laat je niet zo opnaaien joh![]()
Trouwens, ben benieuwd of Oprah zal reageren.Lijkt me héél sterk gezien haar bekendheid en het druk zijn.
waarom doe je zo negatiefquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Oprah na een paar keer reageren op Robijn's negeerlijst staat
Ik denk niet dat je een rechtstreeks antwoord krijgt, alleen steken onder water, achterafquote:
Opgelicht door een fokker?!?quote:
Het is er wel familie van, Randy ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:04 schreef Rnnz het volgende:
Dit zou trouwens Michael Jackson zijn volgens een van die magazines:
[ afbeelding ]
Kan aan mij liggen hoor, maar als dat Mikey is?
Dat ze kieskeurig is...allah. Maar dit had ik ECHT niet verwacht van haar. Aan de andere kant: ze is ook maar een mens. En dus maakt ze ook fouten. Maarre...effe niet wat MJ betreft, graag.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:01 schreef Rnnz het volgende:
Nou dat kan ik je nu ook al vertellen: dat is waar.Ze schijnt sowieso een heel kieskeurig mens te zijn. Hiphop artiesten bijvoorbeeld worden ook niet toegelaten op haar show, om maar een voorbeeld te noemen.
[ afbeelding ]
Dat zeg ik toch nergens? Maar als je helemaal niks doet...quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Niet negatief, gewoon realistisch. Alsof Oprah haar mening bijstelt omdat Robijn haar erop wijst dat MJ vrijgesproken is en er geen hard bewijs is dat hij kinderen 'pijn' gedaan heeft.
Ik zie toch echt wel MJ hierin. Misschien een onbekende foto?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:04 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, die negers zien er allemaal hetzelfde uit, zo raar is het dan ook weer niet. Maar aan de andere kant, ik zie der ook geen Michael in neequote:Op donderdag 30 juli 2009 22:04 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Ga fietsen joh, in de verste verte niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:09 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik zie toch echt wel MJ hierin. Misschien een onbekende foto?
???? Negers zien er allemaal hetzelfde uit? Jeeeezus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:11 schreef Bevin het volgende:
[..]
Tja, die negers zien er allemaal hetzelfde uit, zo raar is het dan ook weer niet. Maar aan de andere kant, ik zie der ook geen Michael in nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |