Okee, weddenschapquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:11 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ga fietsen joh, in de verste verte niet.![]()
Is dit niet Randy?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
???? Negers zien er allemaal hetzelfde uit? Jeeeezus.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oke, als blijkt dat het MJ is blijf ik voor altijd uit deze topic reeks weg.
Ja, dat heb ik eerder gehoord van anderen, dat heeft ie 2 dagen volgehoudenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oke, als blijkt dat het MJ is blijf ik voor altijd uit deze topic reeks weg.
Huh? Ik heb dat nooit gedaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:15 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik eerder gehoord van anderen, dat heeft ie 2 dagen volgehouden
Kijk nou toch eens goed Robijn. Valt me tegen van je.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:15 schreef Robijn1961 het volgende:
Nou...hoe komen we erachter wie het is.
Het zou idd een familielid kunnen zijn (dat op zijn minst) en nu word ik toch echt nieuwsgierig. Hoe komen we erachter?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:14 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Nou Robijn, als hij zoiets op het spel zet is hij er wel erg zeker van.
Oftewel, het is hem niet.
Dat laatste denk ik ook, het is het meest logische.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:17 schreef Benzodiazepine het volgende:
Wat leuk, een topic over Michael! (ben nieuw hier, heb aan de vorige topics helaas niet deelgenomen)![]()
Ik ben fan geworden van Michael Jackson toen ik een jaar of 5/6 was.
Mijn moeder draaide zijn muziek heel vaak in de tijd dat ik heel klein was, wat ervoor heeft gezorgd dat ik de muziek tijdens heel veel leuke momenten in mijn leven heb geluisterd, wat ik zelf tot op de dag van vandaag nog steeds doe. Ik heb er hele fijne herinneringen aan en als ik het even moeilijk heb met iets in mijn leven helpt de muziek me er doorheen. Nog steeds.
Ik schrok enorm toen ik hoorde dat Michael overleden was en heb de hele nacht voor de TV gezeten.
Ik lees het laatste nieuws over de inmiddels als moord beschouwde dood van MJ op tmz.com, en volgens mij is nu Dr. Murray de lul?
Ik denk dat hij gewoon enorm onnauwkeurig is geweest.. en niet moedwillig een "moord" heeft gepleegd.
Welkom welkom, treed toe.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:17 schreef Benzodiazepine het volgende:
Wat leuk, een topic over Michael! (ben nieuw hier, heb aan de vorige topics helaas niet deelgenomen)![]()
Ik ben fan geworden van Michael Jackson toen ik een jaar of 5/6 was.
Mijn moeder draaide zijn muziek heel vaak in de tijd dat ik heel klein was, wat ervoor heeft gezorgd dat ik de muziek tijdens heel veel leuke momenten in mijn leven heb geluisterd, wat ik zelf tot op de dag van vandaag nog steeds doe. Ik heb er hele fijne herinneringen aan en als ik het even moeilijk heb met iets in mijn leven helpt de muziek me er doorheen. Nog steeds.
Ik schrok enorm toen ik hoorde dat Michael overleden was en heb de hele nacht voor de TV gezeten.
Ik lees het laatste nieuws over de inmiddels als moord beschouwde dood van MJ op tmz.com, en volgens mij is nu Dr. Murray de lul?
Ik denk dat hij gewoon enorm onnauwkeurig is geweest.. en niet moedwillig een "moord" heeft gepleegd.
LOLLLLLLLLLquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Als het Michael niet blijkt te zijn draait de weddenschap zich om en blijft Robijn1961 voortaan weg.
Wie zegt dat? Jij kan wel dingen omdraaien, maar nee, werkt niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Als het Michael niet blijkt te zijn draait de weddenschap zich om en blijft Robijn1961 voortaan weg.
Ik zei toch "anderen"quote:
Robijn, hap niet zo!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:19 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Jij kan wel dingen omdraaien, maar nee, werkt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |