Vieze boekjes waarvan mamma niet mag weten dat hij erop rukt erin leest.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:54 schreef Juicyhil het volgende:
Sinds wanneer is het normaal om particulier een postbus te hebben?
Valt me eerlijk gezegd ook reuze meequote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk best goedkoop. Of zeg ik nu iets raars?
Het komt neer op pakweg 30 cent per dag. ._.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef Florian_ het volgende:
In Belgie kan het voor 60 euro per jaar. Waarom is het in NL zo duur... Alleen maar omdat de Nederlanders zo achterlijk zijn om het ervoor te betalen lijkt me dus ook het geval. Kan iemand TNT niet eens mailen hierover? Of een of andere waakhond voor posttarieven. Ik ben er een beetje te lam voor, ongeschoolde arbeider jwz.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef Florian_ het volgende:
Nikky toch! Groetjes van mij en van Ria btw.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Vieze boekjes waarvan mamma niet mag weten dat hij erop rukt erin leest.
Ik ben niet zo braaf vanaafquote:Op maandag 27 juli 2009 23:00 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nikky toch! Groetjes van mij en van Ria btw.
Die buitenlanders zullen er vast een goede reden voor hebben.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:01 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
HET IS TOCH DUUR ALS HETZELFDE PILSJE BIJ JE STAMKROEG 4 EURO KOST EN BIJ DE BUREN 2 EURO!!!
Godsamme...
Ehhh... nationale souvereiniteit? Het feit dat er nog geen eenvormige postservice is in de EU? Legio redenen. Ga je beklagen bij de EU voor het niet snel genoeg doordrukken van EENHEID GANZ GEIL ARBEIT MACHT FREI EIN VOLK EIN REICH etc, of beklaag je bij TPG/TNT/LPG/hoe ze deze week heten over hun tarieven. Vrijgeven van de markt mn reet, TPG is de enige die postbussen uitbaat.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:00 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Waarom is het in NL zo duur..
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:00 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
In Belgie kan het voor 60 euro per jaar. Waarom is het in NL zo duur... Alleen maar omdat de Nederlanders zo achterlijk zijn om het ervoor te betalen lijkt me dus ook het geval. Kan iemand TNT niet eens mailen hierover? Of een of andere waakhond voor posttarieven. Ik ben er een beetje te lam voor, ongeschoolde arbeider jwz.
Zoiets?quote:Beste TNT-meneer (of -mevrouw natuurlijk),
Juli postbussen zijn zo duur, zegdt De_God_van_Spinoza, die eigenlijk gewoon een ongeschoolde arbeider is die net boven het minimumloon verdiend en dus niet zo veel geldt heeft. Kennen jullie hem geen korting geven? Hij is al zo zielig. Dankuwel.
Vriendelijke groet,
Daan
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:01 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
HET IS TOCH DUUR ALS HETZELFDE PILSJE BIJ JE STAMKROEG 4 EURO KOST EN BIJ DE BUREN 2 EURO!!!
Godsamme...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |