Vieze boekjes waarvan mamma niet mag weten dat hij erop rukt erin leest.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:54 schreef Juicyhil het volgende:
Sinds wanneer is het normaal om particulier een postbus te hebben?
Valt me eerlijk gezegd ook reuze meequote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk best goedkoop. Of zeg ik nu iets raars?
Het komt neer op pakweg 30 cent per dag. ._.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef Florian_ het volgende:
In Belgie kan het voor 60 euro per jaar. Waarom is het in NL zo duur... Alleen maar omdat de Nederlanders zo achterlijk zijn om het ervoor te betalen lijkt me dus ook het geval. Kan iemand TNT niet eens mailen hierover? Of een of andere waakhond voor posttarieven. Ik ben er een beetje te lam voor, ongeschoolde arbeider jwz.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef Florian_ het volgende:
Nikky toch! Groetjes van mij en van Ria btw.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Vieze boekjes waarvan mamma niet mag weten dat hij erop rukt erin leest.
Ik ben niet zo braaf vanaafquote:Op maandag 27 juli 2009 23:00 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nikky toch! Groetjes van mij en van Ria btw.
Die buitenlanders zullen er vast een goede reden voor hebben.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:01 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
HET IS TOCH DUUR ALS HETZELFDE PILSJE BIJ JE STAMKROEG 4 EURO KOST EN BIJ DE BUREN 2 EURO!!!
Godsamme...
Ehhh... nationale souvereiniteit? Het feit dat er nog geen eenvormige postservice is in de EU? Legio redenen. Ga je beklagen bij de EU voor het niet snel genoeg doordrukken van EENHEID GANZ GEIL ARBEIT MACHT FREI EIN VOLK EIN REICH etc, of beklaag je bij TPG/TNT/LPG/hoe ze deze week heten over hun tarieven. Vrijgeven van de markt mn reet, TPG is de enige die postbussen uitbaat.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:00 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Waarom is het in NL zo duur..
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:00 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
In Belgie kan het voor 60 euro per jaar. Waarom is het in NL zo duur... Alleen maar omdat de Nederlanders zo achterlijk zijn om het ervoor te betalen lijkt me dus ook het geval. Kan iemand TNT niet eens mailen hierover? Of een of andere waakhond voor posttarieven. Ik ben er een beetje te lam voor, ongeschoolde arbeider jwz.
Zoiets?quote:Beste TNT-meneer (of -mevrouw natuurlijk),
Juli postbussen zijn zo duur, zegdt De_God_van_Spinoza, die eigenlijk gewoon een ongeschoolde arbeider is die net boven het minimumloon verdiend en dus niet zo veel geldt heeft. Kennen jullie hem geen korting geven? Hij is al zo zielig. Dankuwel.
Vriendelijke groet,
Daan
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:01 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
HET IS TOCH DUUR ALS HETZELFDE PILSJE BIJ JE STAMKROEG 4 EURO KOST EN BIJ DE BUREN 2 EURO!!!
Godsamme...
Verander van stamkroeg.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:01 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Godsamme...
Ik heb getwijfeld over Belgie...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:03 schreef Florian_ het volgende:
Omdat het leven zo kut is in België heeft de regering besloten om de postbussen goedkoper te maken. Dit om het proletariaat tevreden te stellen zodat ze niet in opstand komen. De prijs van postbussen in Nederland is dus eigenlijk gewoon marktconform.
Ik ga dan wel hard lachen als je er aan het einde van het jaar achterkomt dat het bedrag dat je hebt uitgespaard door een postbus in België te nemen niet opweegt tegen de extra benzinekosten.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:08 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over Belgie...
Bah. Dan maar een postbus over de grens nemen en een paar kilometer verder rijden, scheelt klauwen geld.
Belgie FTW!
Ik heb zo'n ding alleen sporadisch nodig en dan nog ligt Belgie hier erg dichtbij. 20 Km heen en terug was mijn vorige postbus zo ongeveer.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ga dan wel hard lachen als je er aan het einde van het jaar achterkomt dat het bedrag dat je hebt uitgespaard door een postbus in België te nemen niet opweegt tegen de extra benzinekosten.
Tja, om even in de autosfeer te blijven, heb je de wegen in België wel eens bereden? Dan kunnen wij beter wat meer belasting betalen, want als ze alle slechte wegen daar moeten opknappen zijn ze gelijk failliet.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:15 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding alleen sporadisch nodig en dan nog ligt Belgie hier erg dichtbij. 20 Km heen en terug was mijn vorige postbus zo ongeveer.
TNT zijn smerige lijers en maken misbruik van hun positie. In heel Nederland is het huilen met de pet op. Benzine in Belgie: 1,22 per liter. We laten ons met zijn allen hard in de anus neuken.
Mail de OPTA...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:00 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
In Belgie kan het voor 60 euro per jaar. Waarom is het in NL zo duur... Alleen maar omdat de Nederlanders zo achterlijk zijn om het ervoor te betalen lijkt me dus ook het geval. Kan iemand TNT niet eens mailen hierover? Of een of andere waakhond voor posttarieven. Ik ben er een beetje te lam voor, ongeschoolde arbeider jwz.
Aan die 34 eurocent per dag ga jij waarschijnlijk wel failliet.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:53 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Ok. Ik heb dus ooit een postbus gehad in Belgie. 3 Maanden voor 15 euro kostte dat toen.
Dus ik denk, ik vraag er een in NL aan, altijd handig.
DAT KOST DUS 125 EXCL. BTW PER JAAR!!!
In Belgie kost het 20 euro per 4 maanden, oftewel 60 euro per jaar.
Waarom moet het in NL ruim 2x zo duur zijn?! Ze hoeven NIETS te doen... Gewoon een kastje hebben op het postkantoor... Het scheelt zelfs een aantal brieven in de zak van de postbode...
Dit kan toch niet?! Dit is toch regelrechte afzetterij? En een vrije markt is er niet op deze manier... Ik haat TNT. Ik hoop dat TNT sterft!!
Duizenden, zo niet tienduizenden, goudeerlijke, hard werkende, belasting betalende arbeiders hebben noodgedwongen hun postbus al moeten opzeggen om hun bloedjes van kinderen te kunnen blijven voeden. Het is een grof schandaal!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef Heathen. het volgende:
Sinds de invoering van de euro is alles duurder geworden.. Komt door zalm en dat rechtse tuig
en ondertussen moeet de arme man van de straat het maar gaan betalen.
de hogeheren in den haag doen natuurlijk nu net alsof hun neus bloedt.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Duizenden, zo niet tienduizenden, goudeerlijke, hard werkende, belasting betalende arbeiders hebben noodgedwongen hun postbus al moeten opzeggen om hun bloedjes van kinderen te kunnen blijven voeden. Het is een grof schandaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |