abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:11:58 #141
180622 gesprekje
gewoon gek doen :D
pi_71456325
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee, omdat de conspiracy-theorieën rondom de Codex slechts gissingen zijn en geen nieuws.
Zo dom is het dus met jullie gesteld. Het ligt recht voor je neus en je noemt het slechts 'conspiracy theoriën en gissingen.'

Ik raad je serieus aan om deze lezing te volgen; http://www4nl.dr-rath-fou(...)odex2009-lezing.html

Maar je zult wel weer met excuses komen omdat je anders niet meer 'normaal kunt leven'
Ik ben ook best wel slim.
pi_71456397
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:11 schreef gesprekje het volgende:

[..]

Zo dom is het dus met jullie gesteld. Het ligt recht voor je neus en je noemt het slechts 'conspiracy theoriën en gissingen.'

Ik raad je serieus aan om deze lezing te volgen; http://www4nl.dr-rath-fou(...)odex2009-lezing.html

Maar je zult wel weer met excuses komen omdat je anders niet meer 'normaal kunt leven'
Je hoeft niet meteen te zeggen dat mensen "dom" zijn, nergens voor nodig.
Sowieso kunnen we de lezing niet volgen, want die is al geweest zoals je ziet op de site. Buiten dat, ik heb nergens een publicatie van de codex zelf gezien, dus hoe kan ik dan oordelen wat het doet en zegt?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71456625
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:08 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Omdat zijn bedrijf het gas produceerde + wat metalen is hij niet meteen een nazi. Slecht? Dat zeker.

Maar nogmaals, er zijn geen bewijzen m.b.t. een Codex, zoals dit artikel wat je post van Natural News. Allemaal speculaties, omdat er gewoon niks tastbaars is.
Dus dan ga je maar iedereen die het aan de kaak stelt tegenwerken?

Terwijl het hele Codex Alimentarius programma door een gore oppernazi is opgezet?

Ga vooral zo door
pi_71456777
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:14 schreef Dragorius het volgende:

[..]
Buiten dat, ik heb nergens een publicatie van de codex zelf gezien, dus hoe kan ik dan oordelen wat het doet en zegt?
Volledig mee eens.

Sterker nog. Wat doe je eigenlijk in dit topic?
pi_71456795
Trouwens voor de mensen die de overheid nog wel vertrouwen :
quote:
Klopt het dat alle vitaminen en mineralen vanaf december 2009 verboden worden?
Uit berichten in de media zou blijken dat de Codex Alimentarius per 31 december 2009 vitaminen en mineralen zou verbieden en dat geen enkel land hierop invloed zou kunnen uitoefenen. Deze berichten zijn niet waar. De regelgeving voor voedingssupplementen zoals die nu al geldig is in Nederland verandert niet per 31 december 2009.
[...]
Klopt het dat elk dier dat als voedsel gebruikt wordt behandeld moet zijn met hormonen?
Nee, dit klopt absoluut niet. In de Europese Unie is het gebruik van hormonen in landbouwhuisdieren zelfs verboden! Er zijn echter landen in de wereld waar het gebruik van hormonen om de groei van landbouwhuisdieren (zoals runderen en varkens) te bevorderen en de melkgift te verhogen wél is toegestaan.
[...]
Klopt het dat al het voedsel moet zijn doorstraald?
Nee, dit klopt niet. Voedseldoorstraling is (naast andere methoden) slechts één techniek waarvoor gekozen kan worden om de veiligheid en houdbaarheid van voedsel te verhogen. Doorstraling van voedsel is een procedure waarbij ioniserende straling door het voedsel wordt geleid om zo micro-organismen te doden die voedselbederf of ziekten bij plant, dier of mens kunnen veroorzaken. Verschillende nationale en internationale adviesorganen hebben de voordelen en risico's van het doorstralen van levensmiddelen bestudeerd, en zijn allen tot dezelfde conclusie gekomen: doorstraling van voedsel vormt geen gevaar voor de gezondheid als dit onder de juiste omstandigheden en tot een bepaald stralingsmaximum wordt gedaan. Als voorwaarde stellen deze organisaties wel dat sommige producten ná doorstraling koel worden bewaard (Bron: Voedingscentrum). Het is dus een conserveringsmethode waar in sommige omstandigheden voor gekozen kan worden, het is dus zeker geen verplichting om deze te gebruiken.
[...]
Klopt het dat elk gewas dat voor consumptie gebruikt wordt moet zijn bespoten met pesticiden?
Nee, dit klopt niet. Pesticiden, of gewasbeschermingsmiddelen zoals deze ook genoemd worden, worden gebruikt als daar een noodzaak voor is, bijvoorbeeld als de oogst bedreigd wordt door ongedierte of onkruiden. In de biologische landbouw mogen zelfs helemaal geen pesticiden gebruikt worden.
http://www2.minlnv.nl/lnv(...)estelde_vragen.shtml
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_71456944
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef The_stranger het volgende:
Trouwens voor de mensen die de overheid nog wel vertrouwen :
[..]

http://www2.minlnv.nl/lnv(...)estelde_vragen.shtml
Goede link
Mr. Prolapse 2009
pi_71457099
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Goede link
Hoe weet je dat, je weet immers niet wat er in de Codex staat?

http://www.codexalimentarius.net/web/standard_list.do?lang=en
pi_71457165
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hoe weet je dat, je weet immers niet wat er in de Codex staat?

http://www.codexalimentarius.net/web/standard_list.do?lang=en
Omdat het van een officiele bron komt, de overheid, met open en eerlijke vragen en antwoorden.
Jij bedankt voor die link trouwens, interessant.
Mr. Prolapse 2009
pi_71457706
Gummetje door de laatste 2 posts gehaald.
pi_71457849
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Een onderneming op die schaal...waarbi regeringen betrokken zijn....die zo lang in stand blijft...en ook sucessvol is?
Ja.

Zoals je op die overheidwebsite kan lezen:
http://www2.minlnv.nl/lnv(...)ius/toen_en_nu.shtml
pi_71457874
quote:
[...]
Klopt het dat elk gewas dat voor consumptie gebruikt wordt moet zijn bespoten met pesticiden?
Nee, dit klopt niet. Pesticiden, of gewasbeschermingsmiddelen zoals deze ook genoemd worden, worden gebruikt als daar een noodzaak voor is, bijvoorbeeld als de oogst bedreigd wordt door ongedierte of onkruiden.In de biologische landbouw mogen zelfs helemaal geen pesticiden gebruikt worden.p
Dat dus. Gewoon zoveel mogelijk biologisch eten. Dan is er niets aan de hand lijkt me...
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:03:52 #152
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_71457896
Ik vond dat van die geitentestikels best leuk verzonnen...echt iets dat zo'n wazig iemand zou geloven.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_71458055
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja.

Zoals je op die overheidwebsite kan lezen:
http://www2.minlnv.nl/lnv(...)ius/toen_en_nu.shtml
quote:
Het ontwikkelen en actualiseren van regionale en wereldwijde normen, richtlijnen en aanbevelingen is dan ook de hoofdtaak van de Codex.
Oftewel, geen verplichting, geen dwang, maar richtlijnen. Omdat ze een adviserende organisatie zijn.
Mr. Prolapse 2009
pi_71458140
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:09 schreef Dragorius het volgende:

[..]

[..]

Oftewel, geen verplichting, geen dwang, maar richtlijnen. Omdat ze een adviserende organisatie zijn.
Ik geloof niet in de "goede bedoeling" van nazis. Sorry.
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:15:57 #155
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71458264
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:12 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als jij eenmaal een verhaal hebt verzonnen blijf je er ook aan vast houden he ?
zzz
pi_71458284
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:12 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

De VN en haar organistaties vergelijken met nazis
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:23:57 #157
153506 Captain_Fabulous
pi_71458538
Lieve mod, mag ik dat van die geitentestikels nog eens plaatsen, als ik de rest weg laat? Me zelden zo geergerd aan iemand als Salvadorretje
pi_71458560
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Lieve mod, mag ik dat van die geitentestikels nog eens plaatsen, als ik de rest weg laat? Me zelden zo geergerd aan iemand als Salvadorretje
Doe maar via PM Niet in het topic
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:26:10 #159
153506 Captain_Fabulous
pi_71458608
Is toch minder bevredigend...
pi_71458610
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef Dragorius het volgende:

[..]

De VN en haar organistaties vergelijken met nazis
Ze heten niet voor niets de Verenigde Nazies he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')