Nee. Je vriendin wel eens.quote:
Je maakt je wel heel erg druk om iets wat ik toevallig gehoord heb, hè.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Prutser? Je roept dat "ze" groentetuinen gaan verbieden, en je zegt alleen maar "ja dat heb ik gehoord".
Dat is toch niet zinnig? Als je nou inderdaad een bron erbji had, zodat iedereen mee kan lezen, dan had je een punt gemaakt.
Een vriend van me heeft 10 jaar geleden nog scheurbuik gehadquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, precies. En tegenwoordig bestaat dat niet meer, ook niet meer bij zeelieden. Heel apart.
1. Je mag je toon wel een beetje matigen, scheldwoorden etc. zijn niet gewenst hierquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je maakt je wel heel erg druk om iets wat ik toevallig gehoord heb, hè.
1. Anders ga je natuurlijk als een echte man huilen in het Feedback topic over hoe ik je tere zieltje kwets, omdat je mijn kogelregen aan woorden niet aankan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
1. Je mag je toon wel een beetje matigen, scheldwoorden etc. zijn niet gewenst hier
2. Ik maak me druk? Jij beweert iets, dat wekt mijn interesse, en vervolgens blijkt het gewoon een loze ongefundeerde kreet. Dat is in ieder geval teleurstellend te noemen.
1. Dat zijn gewoon de (fatsoens)regels hier op Fok! dus niet meer dan normaal dat je je daar aan houdt. Anders moet je maar ergens anders gaan "discussieren"quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
1. Anders ga je natuurlijk als een echte man huilen in het Feedback topic over hoe ik je tere zieltje kwets, omdat je mijn kogelregen aan woorden niet aankan.
2. Gezien de inhoud van Codex Alimentarius is mijn uitspraak niet ongefundeerd. Het enige wat ik doe is mensen aanraden hun eigen groente en voedsel te gaan verbouwen in hun tuin. Dat staat los van het feit dat ze groentetuinen willen belasten/verbieden.
Je zegt het toch? Waar is die uitspraak dan op gebaseerd? Jij zegt het is een losstaand feit. Feit = onomstotelijk waar. Waar staat de bron hierover dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:32 schreef Salvad0R het volgende:
Er zijn plannen in de maak om groentetuinen te verbieden, om dit tegen te gaan moeten er gewoon zoveel mogelijk worden gebouwd.
Weet jij wel wat de gevolgen zijn als je teveel hiervan binnen krijgt? Dus de toxische waarde berijkt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:59 schreef Orwell het volgende:
rare tijden indeed..
vitamines...laten we die bronnen van verderf eindelijk eens aanpakken!!
stelletje imbecielen!
Kan zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:20 schreef Scorpie het volgende:
@ Dragorius; gewoon niet op ingaan. Salvad0r is niks anders dan een relkloon.
Leuke huisarts heb jij...ik was indertijd door een burn-out zo depressief dat ze me lieten onderzoeken of ik niet suicidaal was, en ik kreeg niets anders dan een paar slaappillen mee van de huisarts, die ook nog eens zo zwak waren dat ze maar een uur of twee werkte.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Piep maar eens bij de huisarts dat je je een beetje depri voelt, en er wordt zomaar pardoes een recept uitgeschreven voor Seroxat, wat neerkomt op zo'n ¤ 60,00 per 2 maanden.
Als je echt van de filosofie was, zoals je pretendeert, dan zou je weten dat een "mening" een verstarring van de realiteit is, die geen ruimte geeft voor ontwikkeling in standpunten en samenleving.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kan zijn![]()
Maar ik ben van de filosofie > iedereen verdient een kans om zijn mening te uiten, mits gefundeerd. Daarom had ik even hoop dat er wat kwam. Maar helaas.
Da's slechts een mening.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je echt van de filosofie was, zoals je pretendeert, dan zou je weten dat een "mening" een verstarring van de realiteit is, die geen ruimte geeft voor ontwikkeling in standpunten en samenleving.
Een mening is je eigen visie. Niet de waarheid per se.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je echt van de filosofie was, zoals je pretendeert, dan zou je weten dat een "mening" een verstarring van de realiteit is, die geen ruimte geeft voor ontwikkeling in standpunten en samenleving.
Je maakt je nog steeds druk om een bron van iets wat ik heb gehoord. Wat sneu.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Een mening is je eigen visie. Niet de waarheid per se.
Maar goed, het feit dat je dit allemaal loopt te ontwijken met wat vage omschrijvingen ipv toe te geven dat je dat verbod maar net hebt verzonnen, toont genoeg aan.
Tenzij je nu nog een bron kan geven uiteraard
Dat zijn weer van die millieu-taxen. En deze heeft dus ook een reden: verminderen van broeikasgasquote:Methaan is schadelijk voor het milieu, omdat het bijdraagt aan het broeikaseffect en de vorming van ozon. Het is als broeikasgas ongeveer 20 keer zo sterk als koolstofdioxide. Sinds 1750 is de hoeveelheid methaan in de lucht meer dan verdubbeld. De levensduur van methaan in de atmosfeer is om en nabij de tien jaar, wat wel beduidend minder is dan de meeste schadelijke gassen.
Juist ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:37 schreef Dartanion het volgende:
Salvador, stop met typen alsjeblieft
[..]
Dat zijn weer van die millieu-taxen. En deze heeft dus ook een reden: verminderen van broeikasgas
Dat jij enkel kunt zeggen dat "ze" het gaan verbieden, maar niet eens even kunt aangeven waar je dat vandaan zou hebben, geeft al aan hoe schizofreen je bentquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je maakt je nog steeds druk om een bron van iets wat ik heb gehoord. Wat sneu.
Dat het voor jou vergezocht is dat ze groentetuinen gaan belasten/verbieden, geeft wel aan hoe weinig kaas je gegeten hebt van de huidige stand van zaken, waar ze boeren doodbelasten op methaan-uitstoot van koeien, etc.
Dat gaan ze niet doen, want dat heb ik gehoord.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Juist ja.
Stel dat al die natuurlijke gassen (methaan, CO2) de oorzaak zijn van het (fictieve) broeikaseffect.
Denk je dat het de Aarde helpt als ze de uitstoot ervan gaan belasten?
Serieus, snap out of it.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat jij enkel kunt zeggen dat "ze" het gaan verbieden, maar niet eens even kunt aangeven waar je dat vandaan zou hebben, geeft al aan hoe schizofreen je bent
"ze" hebben trouwens ook afluisterapparatuur in je tandenborstel geplaatst, dat je het even weet
Jij hebt duidelijk nog nooit scheikunde gehad op school, en ook geen natuurkunde, wiskunde etc etc. Even uit nieuwsgierigheid, hoe was dat nou? Om het pret pakket op de MAVO te hebben?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Juist ja.
Stel dat al die natuurlijke gassen (methaan, CO2) de oorzaak zijn van het (fictieve) broeikaseffect.
Denk je dat het de Aarde helpt als ze de uitstoot ervan gaan belasten?
Tell me... wat zijn de gevolgen van een teveel aan vitamine C dan precies?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:21 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Weet jij wel wat de gevolgen zijn als je teveel hiervan binnen krijgt? Dus de toxische waarde berijkt?
Waarom quote je hele tijd antwoorden van mij op derden?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen, want dat heb ik gehoord.
Vertellen de stemmen in je hoofd ook wel eens wat de lotto uitslag is, voordat deze bekend is uiteraard!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Serieus, snap out of it.
Naast dat ik gehoord heb dat ze privé moestuinen willen belasten/verbieden, heb ik ook gehoord dat we opzettelijk afhankelijk gehouden worden van brandstoftechnologie en dat bepaalde machthebbers kinderen offeren.
Word je nu helemaal gek als ik geen bronnen geef?
Als je denkt dat minachten je verder helpt in deze, heb je het mis, kleuter.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:44 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit scheikunde gehad op school, en ook geen natuurkunde, wiskunde etc etc. Even uit nieuwsgierigheid, hoe was dat nou? Om het pret pakket op de MAVO te hebben?
Het broeikas effect is een feit. In hoeverre wij invloed kunnen uitoefenen, dat zal de toekomst ons wijzen.
Door het belasten word het minder aantrekkelijk om bijvoorbeeld veel CO2 en methaan uit te stoten en opzoek te gaan naar (winstgevende) oplossing om die uitstoot te verminderen.
Dan had jij een verstandiger huisarts dan velen hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Leuke huisarts heb jij...ik was indertijd door een burn-out zo depressief dat ze me lieten onderzoeken of ik niet suicidaal was, en ik kreeg niets anders dan een paar slaappillen mee van de huisarts, die ook nog eens zo zwak waren dat ze maar een uur of twee werkte.
Toch raar dat mijn huisarts kennelijk niet onderdeel is van die enorme medicijn samenzwering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |