Klopt maar nu boort Sony een grotere afzetmarkt aan.quote:
De meeste gamers met een PS3 zijn wat ouder (denk ik), dus ik verwacht eigenlijk wel dat ze of een CC of pappie met CC hebben. Ik erger me bv weer kapot aan die Wiipoints, die je eerst moet kopen om ze daarna uit te geven. Doe dan meteen in euro's, dat is al een stuk makkelijker dan al dat omrekenen hoeveel iets nu daadwerkelijk kost.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:37 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Klopt maar nu boort Sony een grotere afzetmarkt aan.
Of denk je soms dat die cards niet aanslaan?
Dat is niet het geval met die psn cards. Er staat gewoon 20/50 euro op en in de store staam de prijzen ook in euro's. Weinig omrekenen lijkt mij.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meeste gamers met een PS3 zijn wat ouder (denk ik), dus ik verwacht eigenlijk wel dat ze of een CC of pappie met CC hebben. Ik erger me bv weer kapot aan die Wiipoints, die je eerst moet kopen om ze daarna uit te geven. Doe dan meteen in euro's, dat is al een stuk makkelijker dan al dat omrekenen hoeveel iets nu daadwerkelijk kost.![]()
Heb zelf ook een CC, maar er zijn massa's mensen zonder (ook oudere) daarom is het goed dat Sony die dingen eindelijk uitbrengt. Al duurde het wel erg lang....quote:Dus floppen zal het niet, voor de CC-lozen onder ons, maar ik zie zelf weinig toegevoegde waarde.
Het omrekenen sloeg ook op de wiipoints. Ik weet niet wat voor systeem MS heeft. Sony is daar een stuk duidelijker in iig.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:02 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dat is niet het geval met die psn cards. Er staat gewoon 20/50 euro op en in de store staam de prijzen ook in euro's. Weinig omrekenen lijkt mij.
[..]
Heb zelf ook een CC, maar er zijn massa's mensen zonder (ook oudere) daarom is het goed dat Sony die dingen eindelijk uitbrengt. Al duurde het wel erg lang....
Geef mij maar punten, nu kan ik voor me xbox punten halen voor lager dan microsoft ze aanbied, dat zie ik niet zo snel gebeuren met de sony kaarten.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meeste gamers met een PS3 zijn wat ouder (denk ik), dus ik verwacht eigenlijk wel dat ze of een CC of pappie met CC hebben. Ik erger me bv weer kapot aan die Wiipoints, die je eerst moet kopen om ze daarna uit te geven. Doe dan meteen in euro's, dat is al een stuk makkelijker dan al dat omrekenen hoeveel iets nu daadwerkelijk kost.![]()
Dus floppen zal het niet, voor de CC-lozen onder ons, maar ik zie zelf weinig toegevoegde waarde.
Ik was ook al aan het wachten op de eerste met een euro grap.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Goed dat het vorige topic dicht was, anders had ik nog wel een gevatte euro grap klaar liggen
quote:Starbreeze not developing The Darkness sequel
July 27th, 2009 @ 19:47
By Nathan Grayson
Starbreeze CEO Johan Kristiansson has confirmed to VG247 that his company isn’t involved with the recently announced Darkness sequel.
“I heard that there were talks about a Darkness sequel, but Starbreeze is not involved in anything like that right now. We are busy on two projects together with EA,” he said.
Bummer. Here’s hoping Top Cow can find an equally skilled developer to handle the game.
mee eens , minder piew piew . meer klim klimquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een hele avond Uncharted zitten spelen en het spel zit echt goed in elkaar. Graphics, geluid, opbouw, allemaal prima. Minpunten zijn alleen het schieten en de hoeveelheid vijanden. De mix is in Tomb Raider wat beter (meer klimmen en klauteren en minder schieten).
Is persoonlijk denk ik. Tomb Raider is wat meer gemaakt om te ontdekken,... vooral de eerdere delen. Nate heeft duidelijk een andere missie en het spel is ook meer actie-geörienteerd. Persoonlijk vond ik het schieten juist heel erg cool,... kan niet wachten op deel 2!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een hele avond Uncharted zitten spelen en het spel zit echt goed in elkaar. Graphics, geluid, opbouw, allemaal prima. Minpunten zijn alleen het schieten en de hoeveelheid vijanden. De mix is in Tomb Raider wat beter (meer klimmen en klauteren en minder schieten).
Kan niet wachtenquote:
Die wil ik ook nog eens van het PSN halen.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:43 schreef capital_P het volgende:
flower gedownload, leuk spelletje!
Ziet er echt vet uitquote:
Ik had verwacht dat je het ontbreken van een GPS-systeem ook als minpunt aan zou dragenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog geen review voor deze game gevonden.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:48 schreef robbolo het volgende:
Misschien al gepost, maaaaarrrrr......
Fat Princess this week!
Ik moest er ook al aan denkenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Goed dat het vorige topic dicht was, anders had ik nog wel een gevatte euro grap klaar liggen
Dat ziet er echt goed uit!quote:
Maar hij is dus wel beter dan wat de demo doet vermoeden hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zeker inderdaad, je leert ook wat meer door de hele game te spelen. In de demo word je eigenlijk ineens in een te lastig stuk gegooid.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:46 schreef SToRM81 het volgende:
Maar hij is dus wel beter dan wat de demo doet vermoeden he
quote:Ninja Gaiden Sigma 2 for October News
Tecmo KOEI has just this minute confirmed the European Ninja Gaiden Sigma 2 date as 2nd October.
Tecmo KOEI plans to unleash Ninja Gaiden Sigma 2 across the US from 29th September.
Ninja Gaiden Sigma 2 is an enhanced port of Ninja Gaiden 2 for PlayStation 3. Extras include online co-op and new playable characters Momiji and Ayane.
www.eurogamer.net
quote:
quote:North American players who preorder the game from GameStop can spend the extra two days pouring over the 80-page that comes with the Collectors Edition of the game, if they're willing to part with an extra $10. $69.99 nets you a copy of the game along with the special book, which contains a 30-page print version of the in-game digital comic, a mini-strategy guide, some artwork, and commentary from Team NINJA producer Yosuke Hayashi and the team's lead artists.
Those who preorder the game from GameStop will also gain access to a special costume for Ryu, the character least likely to be played in Sigma 2, with three sexy female fighters up for grabs in the form of Rachel, Ayane, and Momiji.
Ondanks dat ik het schieten ook wel leuk vind in Uncharted, kan het klimmen etc mij meer bekoren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is persoonlijk denk ik. Tomb Raider is wat meer gemaakt om te ontdekken,... vooral de eerdere delen. Nate heeft duidelijk een andere missie en het spel is ook meer actie-geörienteerd. Persoonlijk vond ik het schieten juist heel erg cool,... kan niet wachten op deel 2!
[ afbeelding ]
Is ook heel leuk en na de demo van Trashpanic weet ik dat ik deze ook ga downloaden.quote:
Aqauvita? Die heb ik, dan krijg je een aquarium op je tv die je kan "bedienen" met je ps-eye. Vissen wegjagen enzquote:Op dinsdag 28 juli 2009 07:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog eens van het PSN halen.
Er is ook een duiksimulatie (beetje zoals op de Wii, maar dan mooier natuurlijk). Aqua Nogwat. Komt ide hier ook nog uit, of moet ik nog eens naar Japan
Of kun je ook op de PSN van Japan komen?
Nee, dat was het niet. Er is een auqariumsim, dat weet ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aqauvita? Die heb ik, dan krijg je een aquarium op je tv die je kan "bedienen" met je ps-eye. Vissen wegjagen enz
Ik wil niet lastig zijn, maar dat is de trailer van aqauvita (ook wel aqua, en Aquatopia genoemd).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Er is een auqariumsim, dat weet ik.
Het gaat om deze:
De haaien in het aquarium zijn dan ook veeeel kleinerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:52 schreef Pheno het volgende:
Oh, welke randmongool heeft een walvishaai in zijn aquarium? Op het aquarium in Osaka na?
Kutfabrikanten.
Ik dacht dat het een soort Endless Ocean was, niet een aquarium sim
Oh fuck! Ik heb er al 7, maar die wil ik ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 07:05 schreef Griebus het volgende:
[ afbeelding ]
Komen in october uit in de US. Lelijk!
De prijs is volgens mij nog niet bekend.quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:52 schreef delano.888 het volgende:
Hoeveel gaat eyepet eigenlijk kosten, toch niet gewoon 65?
Ziet er idd niet uitquote:Op woensdag 29 juli 2009 07:05 schreef Griebus het volgende:
[ afbeelding ]
Komen in october uit in de US. Lelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |