quote:Op maandag 27 juli 2009 19:40 schreef nuldertien.net het volgende:
Mijn leven was pas compleet na het lezen van deze OP
Me neus wat doe jequote:Op maandag 27 juli 2009 19:45 schreef Rosbief het volgende:
Deo is nooit fris, gebruik gewoon zeep ipv mannenparfum pauper.
Ik wel, met picsquote:Op maandag 27 juli 2009 19:45 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
ik wil er niet aan denken wat er zou gebeuren als je je eigen brood probeer te snijden
quote:
hou je ook mijn bier cool?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:07 schreef cooleboy het volgende:
Pauperige postruimte te koop. PM cooleboy voor meer info.
Rechten en plichten zijn voorbehouden.
Niet helemaal neequote:Op maandag 27 juli 2009 19:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
mijn motoriek is niet helemaal best ofzo
Hahaha ja man.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:14 schreef BBeun het volgende:
[..]
Hahaha dan ben je meteen van je neushaar af
Zat er thermiet in je haarlakbus of zo?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef Anniebab het volgende:
Ik had een keer erge haast en wilde nog een beetje deo spuiten, toen greep ik achteraf de haarlak.Ja dat geloof je dus ook niet, ik stond in de fik, twee brandplekken een week lang onder me armen. Haastige spoed is ook zelden goed!
Op de een of andere manier geloof ik dat ookquote:Op maandag 27 juli 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Mijn ma heeft ooit haar tanden gepoetst met mijn scheerschuim.
Zelf eens een wasje gedraaid met WC-Eend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
probeer t maar ns.Haarlak is heftig spul hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Zat er thermiet in je haarlakbus of zo?
Ik poetste laatst nog bijna met shampoo,quote:Op maandag 27 juli 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Mijn ma heeft ooit haar tanden gepoetst met mijn scheerschuim.
Zelf eens een wasje gedraaid met WC-Eend.
Scheerschuim in je neus is ook niet fijn!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
probeer t maar ns.Haarlak is heftig spul hoor.
In je oog nog minder (nee heb ik nog nooit gehad gelukkig)quote:Op maandag 27 juli 2009 20:55 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Scheerschuim in je neus is ook niet fijn!
Ik wil best wel 'n stokbroodje snijequote:
Ik heb hier ook ervaring mee ja..quote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef Anniebab het volgende:
Ik had een keer erge haast en wilde nog een beetje deo spuiten, toen greep ik achteraf de haarlak.Ja dat geloof je dus ook niet, ik stond in de fik, twee brandplekken een week lang onder me armen. Haastige spoed is ook zelden goed!
Hahaha ik moest lachs. Kk vervelend voor je maar geef toe, tis uitermate grappig. * boks *quote:Op maandag 27 juli 2009 19:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dat is niet fijn, mijn motoriek is niet helemaal best ofzo, ik wou zo van die lekkere frissen deo onder mn oksels spuiten na het douchen, hop zo langs mn oksel flats in mn neus (kijk altijd waar ik spuit dus had daardoor mn hoofd gedraaid)
klacht: deo in je neusspuiten
Wella was t en ik moet er ook bij zeggen dat ik best overgevoelig ben voorparfum enzo ,dus dan kan ik dit helemaal niet hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb hier ook ervaring mee ja..
Maar brandplekken?! Wat voor haarlak was dat dan vraag ik me nou af..
Nja ik had t gelukkig direct er na door en ben t er gelijk van af gaan poetsen
LOLquote:Op maandag 27 juli 2009 20:14 schreef BBeun het volgende:
[..]
Hahaha dan ben je meteen van je neushaar af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |