Die subs kun je er toch gewoon bij downloaden?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:29 schreef Stefan het volgende:
Heb S1, S2 en S3 gelukkig op DVD kunnen binnenhalen en kijk ze met engelse subs. S4 wordt HD zonder subs ben ik bang.
Ga ze wel even zoeken.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die subs kun je er toch gewoon bij downloaden?
Engelse ondertitels voor de 720p hdtv releases; klikquote:Op maandag 27 juli 2009 16:29 schreef Stefan het volgende:
Heb S1, S2 en S3 gelukkig op DVD kunnen binnenhalen en kijk ze met engelse subs. S4 wordt HD zonder subs ben ik bang.
Ja, same here, was wel afkicken ineensquote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef Magpie het volgende:
Toffe serie
4 seizoenen in ongeveer 2 weken bekeken
Nu wait-for-itten
Ik heb alle seizoenen gekeken via hd, overal waren ondertitels van te vinden.quote:
Doe ik ook, maakt me niet uit dat ik ze allemaal al ken het blijft tofquote:Op maandag 27 juli 2009 16:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik kijk nu gewoon op RTL, dat scheelt weer in het afkicken.
Inderdaad. Ik heb nog niet alles gezien, maar sommige afleveringen wel meerdere keren. Blijft leuk gewoonquote:Op maandag 27 juli 2009 16:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Doe ik ook, maakt me niet uit dat ik ze allemaal al ken het blijft tof.
quote:
Het heet How I met your mother hé?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
al hebben ze de moeder gevonden kunnen ze nog doorgaan , het hoeft niet meteen de perfecte relatie te zijn .
denk maar aan de ted en robin relatie . was werk zat voor ze
Ook nog eens same here..quote:Op maandag 27 juli 2009 16:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, same here, was wel afkicken ineens
Doel je op sommige tinypic-plaatjes? Ik ben dus geband daar en blijkbaar worden oude links dan gewoon vervangen door nieuwe, door anderen geüploade plaatjes...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:59 schreef Rauzer het volgende:
Zeg IQM, klopt het dat de plaatjes die het wel doen hier ook niet kloppen? How I Met Your Mother VS#10: My life would never be the same
Ja, ik ben omquote:Op maandag 27 juli 2009 22:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Jaaaaaah!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof me, na een paar afleveringen ben je hooked
Hahah, mooi joh!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben om. Toen jij weg was had ik het toch nog een paar keer gekeken. En op een gegeven moment moest ik echt zo hard lachen, en toen kon ik het niet meer ontkennen
. Ook de kleine dingetjes die in elke aflevering terugkomen zijn zo grappig
.
Ik geef je gewoon liever nooit gelijkquote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Hahah, mooi joh!![]()
³
Je mag best wat meer vertrouwen op mijn smaak, hoor.[ afbeelding ]
Probeer het eens en let us knowquote:Op maandag 27 juli 2009 20:36 schreef Asskicker14 het volgende:
De 'Naked Man theorie' blijft me maar achtervolgen. 2 out of three times.
*glass shattering*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens de eerste keer dat ik niet heb kunnen slapen omdat die serie in mijn hoofd was geprint, en mijn ogen zijn nu om een of andere reden uitgedroogd..
Eigenlijk zou je het eens met 3 vrienden moeten proberen. Lijkt me echt grappig als ook daadwerkelijk 2 van de 3 het lukt.quote:
klopt , maar robin hebben ze ook lang uitgespeeld . en daar zijn zelfs nu nog speculaties op dat ze misschien toch de mother kan zijn .quote:Op maandag 27 juli 2009 17:42 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Het heet How I met your mother hé?
Ik zou er niks op tegen hebben trouwens als ze daarna nog door zouden gaan, maar ik denk dat er bij veel mensen dan een gevoel van uitmelken ontstaat...
We zullen het allemaal wel zien? Ik denk niet dat ze al ophouden bij seizoen 5, dat zou te vroeg zijn.
Note: Was nog quote van vorig topic waar ik nog heel even op wilde reageren.
Article 38.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:23 schreef ch0c0mel het volgende:
Heeft iemand de Bro Code al eens toegepast in het dagelijkse leven? Of de ''Haaave you met..?'' line?
Hoe kan dat nou, hij zegt de hele tijd Tante Robin tegen zn volwassen kids. Bovendien vind ik Robin en Ted helemaal niet bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
klopt , maar robin hebben ze ook lang uitgespeeld . en daar zijn zelfs nu nog speculaties op dat ze misschien toch de mother kan zijn .
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, hij zegt de hele tijd Tante Robin tegen zn volwassen kids. Bovendien vind ik Robin en Ted helemaal niet bij elkaar passen.
Wij hebben heel serieus de "Haaaaave you met" line gebruikt. Alleen dan in het Nederlands; "Keeeeeen je [name] al?". Ach, het start een gesprek. Het is ook wel eens best wel mis gegaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:23 schreef ch0c0mel het volgende:
Heeft iemand de Bro Code al eens toegepast in het dagelijkse leven? Of de ''Haaave you met..?'' line?
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, hij zegt de hele tijd Tante Robin tegen zn volwassen kids. Bovendien vind ik Robin en Ted helemaal niet bij elkaar passen.
Dat doe ik al sinds ik 12 wasquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:26 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Wij hebben heel serieus de "Haaaaave you met" line gebruikt. Alleen dan in het Nederlands; "Keeeeeen je [name] al?". Ach, het start een gesprek. Het is ook wel eens best wel mis gegaan.![]()
Article 95: A Bro shall alert another Bro to the presense of a chesty woman, regardless of whether or not he knows the Bro. Such alerts may not be administered verbally.
Article 107: A Bro never leaves another Bro hanging.
Aan deze twee hou ik me sowieso.
Article 81: A Bro leaves the toilet seat up for his Bros.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:23 schreef ch0c0mel het volgende:
Vanmorgen de laatste aflevering gekeken... ik vond 'm tegenvallen.quote:
Ik vroeg me ook af waarom het haar van Marshall zo lang was na een tijdje. Jammere was dat ook in de flashback zijn haar plots lang was... maar dat was dus blijkbaar voor die film.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:12 schreef Stefan het volgende:
is dat de vierde slap? Daar ben ik nog niet aan toe. vanavond Slapsgiving gekeken.
Oja, I Love You Man is inmiddels op Amerikaanse retail te krijgen
Zover ik het een keer op tv gezien heb was het seizoen 4...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Welk seizoen is er bij RTL te zien?
Niet opgevallen dat zowel Lily als Robin het laatste seizoen wel erg ruimvallende kleren droegen steeds?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waarom was lilly trouwens 2/3 afleveringen weg...(na die mannen grap over peanutbutter en nog wat) ?
Gisteravond was aflevering 6 van seizoen 4 te zien, Happily Ever After. Waarin Ted Stella tegenkomt in een restaurant buiten de red zone.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zover ik het een keer op tv gezien heb was het seizoen 4...
Vandaar die dikke buik, als ze die 33 hotdogs op eet voor haar CVquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
Niet opgevallen dat zowel Lily als Robin het laatste seizoen wel erg ruimvallende kleren droegen steeds?
Ze waren allebei zwanger. Lily moest er een paar afleveringen uit om te bevallen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:57 schreef Stefan het volgende:
RTL5 zendt volgens mij niet heel seizoen 4 uit toch? Ik kijk nu S3 op DVD met Engelse subs die ook audio vertaaltHeb wel al een heleboel opgenomen op HD van RTL5.
Ik had helemaal niet door dat ie gelde voor die weddenschap.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:21 schreef FrankRicard het volgende:
Ik vond die slap tijdens dat toneelstuk ook erg goed. Ik denk vooral omdat ik hem totaal niet verwachtte.
Nee, maar ik begreep uit deze reeks dat ze halverwege seizoen 4 waren gestopt en opnieuw begonnen. Doen ze wel vaker. Dus kan zijn dat ze vanaf september de rest van seizoen 4 uitzenden, eens per week en dan geruisloos overgaan in seizoen 5.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De laatste tijd zenden ze het gewoon in de juiste volgorde uit en het lijkt me niet dat ze de rechten hebben gekocht voor enkel de helft van seizoen 4.
Ah, op die manier. Comedy Central heeft zoiets ook gedaan met Californication geloof ik, waardoor je niet een half jaar hoeft te wachten op het volgende seizoen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, maar ik begreep uit deze reeks dat ze halverwege seizoen 4 waren gestopt en opnieuw begonnen. Doen ze wel vaker. Dus kan zijn dat ze vanaf september de rest van seizoen 4 uitzenden, eens per week en dan geruisloos overgaan in seizoen 5.
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vanmorgen de laatste aflevering gekeken... ik vond 'm tegenvallen.
Tja het is allemaal redelijk diepzinnig. Misschien net té voor een comedy.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:26 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Lees dit eens, misschien verander je van gedachten: http://have-you-met-ted.c(...)the-leap-discussion/
Met Friends deden ze dat ook zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Comedy Central heeft zoiets ook gedaan met Californication geloof ik, waardoor je niet een half jaar hoeft te wachten op het volgende seizoen.
Volgens mij is dat nooit bevestigd, maar het is wel weer een hint natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maarre, is Teds vrouw niet diegene waar hij tegenopbotst tijdens Snt Patrickday?
Bedankt voor het posten van die blog, weer wat om te lezenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:26 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Lees dit eens, misschien verander je van gedachten: http://have-you-met-ted.c(...)the-leap-discussion/
Maar dat is nou juist ook het mooie van HIMYM. Als je het als simpele sitcom bekijkt is het leuk om te zien en kan je soms helemaal in een deuk liggen, maar pas als je het hele verhaal volgt snap je alles pas helemaal. Dat het te diepzinnig zou zijn ben ik dus niet met je eens, op momenten is het namelijk niet alleen een comedy.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tja het is allemaal redelijk diepzinnig. Misschien net té voor een comedy.
Ik vind het sowieso vet hoeveel kleine dingen terugkomen. Zoals dat met die chick van de 70's show. Dat Marshall zijn maatje Ted af loopt te kafferen en ondertussen een fruitmand leeg vreet.
En later Marshall naakt moet poseren omdat volgens lilly iemand die fruitmand leeg gegeten heeft. Heel subtiel iets. Maar al die subtiele dingen waren niet zo snel te zien in de laatste. (Kan aan mij liggen, het was nog vroeg)
In die blog praat hij over dat pompoenmeisje....hoe ver is dat gezocht? De "leap" snap ik allemaal wel, maar het was net niet de cliffhanger die je verwacht.
Wat we wel zeker gaan tegenkomen, is dat de relatie tussen Ted en zijn échte vriendin niet makkelijk zal worden omdat het een leraar-leerling verhouding zal gaan worden wat dus niet mag.....
-edit-
Wel een leuke blog om ff door te spitten voor al die quotes
Welke? Ik weet welke aflevering je bedoeld, maar welke vrouw botst hij tegenop? Toch niet diegene die hij versiert op die bank?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Met Friends deden ze dat ook zo.
Maarre, is Teds vrouw niet diegene waar hij tegenopbotst tijdens Snt Patrickday?
Ja die was echt geniaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:07 schreef ch0c0mel het volgende:
Om deze slap (Dit is de eerste) moest ik nog het hardst lachen
[ afbeelding ]
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat de toekomstige mrs. Mosby wel een bekendere actrice is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:56 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Welke? Ik weet welke aflevering je bedoeld, maar welke vrouw botst hij tegenop? Toch niet diegene die hij versiert op die bank?
Edit: Nevermind, ik heb het al gezien, vind het ver gezocht, maar ik vind het tegelijkertijd echt iets voor de makers, want voor de rest heeft het tegen haar opbotsen helemaal geen toegevoegde waarde.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor iedereen die zich afvroeg wat de punchline is van de Peanut Butter grap.
What is the difference between peanut butter and jam?
You can't peanut butter your cock up someone's ass.
Ik vind 't eigenlijk wel supermooi dat 't een homo is en dat hij het doet met "Scooter".quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Barney Stinson is gewoon een übergod.
Slapping' the bassssquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:11 schreef Stefan het volgende:
Barney als; 80 jarige, geweldig
Vanavond trouwens I Love You mangezien op DVD. Was minder grappig dan ik had gehoopt. Wel aardig verder maar ook Paul Rudd heb ik leuker gezien.
Damn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:04 schreef FrankRicard het volgende:
Ik heb deze link enkele topics geleden ook al een keer gepost, maar omdat er sindsdien redelijk wat nieuwe users in dit topic te vinden zijn en het echt een briljante analyse is post ik hem nog maar een keer.
http://da-phoenix13.livejournal.com/9596.html
thanks, ik zal het eens doornemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:04 schreef FrankRicard het volgende:
Ik heb deze link enkele topics geleden ook al een keer gepost, maar omdat er sindsdien redelijk wat nieuwe users in dit topic te vinden zijn en het echt een briljante analyse is post ik hem nog maar een keer.
http://da-phoenix13.livejournal.com/9596.html
Ja ik vond ook dat ze Lilly haar rol compleet verneukt hebben. Van een spontane, stoere chick naar een soort van control-freak die alleen maar loopt te zeiken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:16 schreef Stefan het volgende:
Ik vond S4 redelijk vervelend, de karakters waren echt suf. Ted is van nature suf maar ook barney en vooral lilly waren wat suf. Lilly's zwangerschap was leuk verborgen de hele tijd maar dat ging wel vervelen, je gaat er echt op letten. Alleen Marshal sprong er positief tussenuit.
Niet klagen over de ondertiteling bij RTL (Moseby, Simpson), om Lily dan zelf vervolgens steeds Lilly te noemenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:44 schreef Stefan het volgende:
Jason Segel zat het lekkerst in zn rol. Komt denk ik ook door zn 2 bioscoopsuccessen, Sarah Marshall had hij zelf geschreven en was een succes en I Love You Man ook redelijk.
Ik vond Lilly altijd stoer idd, maar met die wijde kleding en dat gezeik de hele tijd. En Barney die verliefd raakt, ook niks aan.
Wel lachen film inderdaad, maar Paul Rudd speelt normaal altijd zo geweldig cynisch en droogquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:11 schreef Stefan het volgende:
Barney als; 80 jarige, geweldig
Vanavond trouwens I Love You mangezien op DVD. Was minder grappig dan ik had gehoopt. Wel aardig verder maar ook Paul Rudd heb ik leuker gezien.
Ik wist het niet toen ik begon aan S4 en ik wist het pas nadat ik het op het internet las, van Lily's zwangerschap dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:16 schreef Stefan het volgende:
Ik vond S4 redelijk vervelend, de karakters waren echt suf. Ted is van nature suf maar ook barney en vooral lilly waren wat suf. Lilly's zwangerschap was leuk verborgen de hele tijd maar dat ging wel vervelen, je gaat er echt op letten. Alleen Marshal sprong er positief tussenuit.
RTL ondertiteling is soms wel echt slecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Niet klagen over de ondertiteling bij RTL (Moseby, Simpson), om Lily dan zelf vervolgens steeds Lilly te noemen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:22 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Ik wist het niet toen ik begon aan S4 en ik wist het pas nadat ik het op het internet las, van Lily's zwangerschap dan.
Ik vond Barney bijvoorbeeld met Ted's zus echt geweldig;
"Pulling down her pants, yanking of my own, underneath the mistletoe, I'll make your sister moan."
"Ted has a little sister, gets hotter everyday, and if I ever meet her with her boobies I will play, EVERYBODY, sister, sister, sister"
Ik kreeg pas iets door toen ze ineens drie afleveringen op rij niet te zien wasquote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:22 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Ik wist het niet toen ik begon aan S4 en ik wist het pas nadat ik het op het internet las, van Lily's zwangerschap dan.
Dat was wel grappig idd, maar die zus, waarvan ik dacht dat ze ook een rol zou krijgen, hebben we daarna nooit meer gezien?quote:Ik vond Barney bijvoorbeeld met Ted's zus echt geweldig;
quote:This is almost certainly the season premiere scheduled for September 21st. Bays and Thomas are the credited writers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRON
quote:“I love being in the mix again this year, but am absolutely over the moon about ‘How I Met Your Mother’s’ best comedy series nomination,” said supporting actor nominee and Emmy host Neil Patrick Harris. “The only multicamera show in the mix! This kind of recognition is huge for us. Just huge. It should be quite the night. Being asked to host the show — terrific. Getting a third nomination — fantastic. Having the ability to scribble my name in the envelope backstage when no one is looking — priceless.”
Blijft interessant.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu wel.Al is alleen de poster te zien.
[ afbeelding ]
Vraag me af wat ze daarmee gaan doen. De film staat gepland voor mei 2010, precies de maand waarin seizoen 5 z'n einde zal naderen... Gaan Stella en Tony trouwen? Gaat Ted trouwen?
"His movie, The Wedding Bride, was a big hit. But we'll get to that later."
So what.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
En ze is ook nog eens half Nederlands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Mij viel hetzelfde op toen ik vandaag Game Show zat terug te kijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:44 schreef DJ_ het volgende:
mm nu ik season1 weer aan het kijken ben , vind ik het jammer dat Ted en Victoria niet langer bij elkaar zijn gebleven .
ze passen echt goed bij elkaar , hopelijk komt ze nog weer eens terug
Misschien wel prima. Jason Segel is sowieso buiten HIMYM om veel bezig. Ik heb liever een serie die grandioos eindigt dan iets wat zo wordt gerekt dat het weer wordt verneukt. Vond seizoen 4 al niet bijster goed ivg met de rest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef Seam het volgende:
Briljante serie zelfs, geweldig script, acteerwerk en een mooie sfeer tussen de castleden.
Enige nadeel is dat ik niet denk dat de serie een seizoen of 8 volhoudt vanwege het verhaal, het lijkt wel alsof Ted komend seizoen haar ontmoet.
The Barney Chroniclesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:45 schreef ch0c0mel het volgende:
Een soort van spin off van de serie zou ook wel 's flink aan kunnen slaan.
bij een pakje boter ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:55 schreef Lyzio het volgende:
Hoe komt Barney in eens aan zijn rijbewijs trouwens?
Wat?quote:
Ik denk toch wel dat er een seizoen 6 komt. Dat kunnen ze ook nog wel maken in my opinion. Dan moet het wel stoppen, want anders wordt het te veel uitgemelkt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:40 schreef Stefan het volgende:
had ik ook. Seizoen 4 viel tegen.
heb liever dat ie nu de moeder gaat ontmoeten en dat ze nog 3 seizoenen meedoet dan de hele tijd dingen verzinnen waardoor ze elkaar net niet ontmoeten.
Friends werd ook te lang doorgevoerd. Kregen Joey en Rachel ineens een relatie.
van mij mag het . zolang het maar awesome blijftquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:25 schreef IQM het volgende:
Uitgemolken.
En een tijdje terug zeiden de makers zelf te hopen op zo'n zeven seizoenen in totaal.
Hé. Dat krijg ik als ik op dat uur nog dingen probeer te typen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:25 schreef IQM het volgende:
Uitgemolken.
En een tijdje terug zeiden de makers zelf te hopen op zo'n zeven seizoenen in totaal.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:25 schreef IQM het volgende:
Uitgemolken.
quote:“We’re hoping the show will go a while longer [and] it’s a good mystery. We’ll milk it a while longer,” Thomas said. “We have not made it clear to anyone other than ourselves quite yet who the mother is.”
However he did reveal that more than two years ago, he and Carter filmed a scene that will air when "HIMYM" ends for good. With only the two kids who play Ted’s future children, a cameraman and executive producer/director Pamela Fryman present, they shot a scene that directly relates to the identity of the mother. That scene will be included in the show’s series finale, which Thomas said he hopes “people will see in 2012.”
BRON
quote:The director reported that the show is layed out to go for 7 years (if they can be approved until then). He says that we will not meet the mother until the last episode. They made room for the mother to be Stella just in case they weren't given a 4th season. ....but he says now that we haven't met the mother yet. He also says that the kids are listening to this story from Future Ted in one day.
BRON (van een commenter op die site)
Ik weet niet wie er verantwoordelijk voor is, maar ik vind het inderdaad ook een slechte zaak!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:37 schreef Franktastic het volgende:
Wanneer komt deze geweldige serie nu een keertje in Nederland op dvd uit....
heeft misschien iets te maken met het feit dat het nog niet zolang op tv is hier , maar veder wou ik het ook niet wetenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:29 schreef Stefan het volgende:
Erg raar idd, ze brengen ALLE oude series op DVD, van de Twilight Zone uit de jaren 80 tot aan 200 seizoenen Full House en dan niet deze actuele serie.
Mad Men was al op DVD voor op tv was.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heeft misschien iets te maken met het feit dat het nog niet zolang op tv is hier , maar veder wou ik het ook niet weten
Wrong. Barney sloeg al voordat Lily haar goedkeuring had gegeven. Daarom de nieuwe regeling.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:59 schreef DJ_ het volgende:
Lilly speelt vals met de slapbet, als marshal pre-maturely slapt krijgt hij 3 straf slaps van barney .
maar als barney pre-maturely slapt kan hij kiezen uit 10 slaps achter elkaar of 5 op elk moment van marshals keuze .
dat is toch veel meer , ik vind dat lilly nu 3 slaps moet krijgen omdat ze haar macht als slapbet commisionair heeft misbruikt![]()
Lilly had nog niks gezegt , Ted zei : Fine , robin's married . en bam barney kreeg een slap .quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wrong. Barney sloeg al voordat Lily haar goedkeuring had gegeven. Daarom de nieuwe regeling.
hij mocht 5 klappen geven omdat barney hem pre-maturely heeft geslapped .quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar Marshall heeft toch gewonnen. Daar zijn dij 5 klappen voor toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of het is er juist in geschreven om de fans allerlei theorieën over deze ontmoeting te laten ophangen, terwijl de schrijvers in hun vuistjes gniffelen om alles wat er over gedacht en geschreven wordt.quote:en tja het is historisch gezien wel echts voor de schrijvers om zoiets te gebruiken wat in het eerste opzicht helemaal nutteloos en nergens om gaat , terug te laten komen in een andere eps en dan denk Ohhhhh ja dat dus zo zit dat .
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:20 schreef OldJeller het volgende:
Dan zagen we dat jurkje wat je ziet in die tent ook onder/tussen haar jas zitten, als zij dat was, zie de lengte ervan.Ondanks, kudo's voor de pogingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
tja kijk de serie nu voor de 2e keer maar er vallen extra dingen op nu , best wel geinig eigenlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:53 schreef 2Mini het volgende:
Oude speculaties komen allemaal weer terug
En dat terwijl het nieuwe seizoen nog niet eens is begonnen
quote:Old King Clancy
When a man has sex with a woman, gives her a creampie, then pours maple syrup on her vagina and eats her out, thus eating a mixture of cum and syrup.
Ik wil hem ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik wil deze poster![]()
[ afbeelding ]
Geweldig boek, echt prachtig om te lezenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:44 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ik wil hem ook![]()
Maar morgen valt dit meesterwerk op mijn deurmat:
[ afbeelding ]
Awesome
Ongeveer 190 pagina's ongeveer met iets van 100+ codes dacht ik zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dat boek is gewoon serieus te koop?![]()
Hoeveel pagina's is dat? Staan daar alle bro codes in.
Of een stuk goedkoper hier: http://www.bookdepository.com/book/9781439110003/The-Bro-Codequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)DVNLGOO0020112218beo
Is te koop bij bol.com
Barney is vast ook niet zo cool zonder dat hij Ted en Marshall te kakken kan zetten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 04:04 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Neen, spinoff zou beteken dat barney uit de serie verwdijnt
Bedankt voor de site!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:12 schreef Helly het volgende:
[..]
Of een stuk goedkoper hier: http://www.bookdepository.com/book/9781439110003/The-Bro-Code
Mwah, ¤2,20 maar als je de standaard coupon bij Bol.com gebruikt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:12 schreef Helly het volgende:
[..]
Of een stuk goedkoper hier: http://www.bookdepository.com/book/9781439110003/The-Bro-Code
Tja, is toch weer een biertjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwah, ¤2,20 maar als je de standaard coupon bij Bol.com gebruikt.
Er is niet echt één standaard couponcode, maar bijna altijd wel een couponcode die geldig is voor ¤1,95 korting. Op retailmenot.com staat hij altijd wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:40 schreef Helly het volgende:
[..]
Tja, is toch weer een biertje. Maar wat is de standaard coupon van Bol?
Ross had de spinoff moeten kriijgen, zonder Rachel maar met de 2 kids en dan nieuwe karakters en soms Monica en Chandler.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Barney is vast ook niet zo cool zonder dat hij Ted en Marshall te kakken kan zetten.
Beetje Joey zonder de rest van de Friends, dat was ook lang zo leuk niet.
retailmenot.com is altijd down.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er is niet echt één standaard couponcode, maar bijna altijd wel een couponcode die geldig is voor ¤1,95 korting. Op retailmenot.com staat hij altijd wel.
Nu is het:
Code: FOLDER220609ENQ195VK
Discount: gratis verzending t/m 31 oktober 2009\
Frasier?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:35 schreef Lyzio het volgende:
Van geweldige series moet je geen spin-offs maken. Ze worden nooit zo goed als het origineel. Net zoals dat je van goede platen geen covers moet maken. Leave it alone, 'tis mooi geweest.
Enige geslaagde die ik kan bedenken.quote:
Cheers, de serie die wordt nagedaan in Swarley.quote:
Ok, bedankt, maar dan scheelt het dus 3,20 is alweer bijna 2 biertjes als je naar een paupertoko gaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er is niet echt één standaard couponcode, maar bijna altijd wel een couponcode die geldig is voor ¤1,95 korting. Op retailmenot.com staat hij altijd wel.
Nu is het:
Code: FOLDER220609ENQ195VK
Discount: gratis verzending t/m 31 oktober 2009\
Is Frasier daar echt een spin-off van?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Cheers, de serie die wordt nagedaan in Swarley.
Jazeker, Frasier hangt in Cheers altijd in die kroeg rond.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is Frasier daar echt een spin-off van?
Deze week één seizoen per dag gekekenquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:43 schreef Goodbye het volgende:
Oh, hier moet ik even een TVP! Anders weet ik straks niet wanneer het weer begint![]()
Zal even wennen worden, 1 aflevering per week in plaats van één seizoen per week zoals ik ze laatst allemaal heb gekeken![]()
Awesomequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:52 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Deze week één seizoen per dag gekeken![]()
Is het al bekend op welke dag het wordt uitgezonden?quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Is het al bekend op welke dag het wordt uitgezonden?
quote:Season 5 22 eps September 21, 2009 May 17, 2010
Dinsdag te downloaden dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
trouwens nooit geweten dat dit bestond![]()
swarley.com
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wat ik mij afvraag, wat hebben Amerikanen tegen Canada? In Soutphark kom ik het tegen met Terrance & Philip en ook in andere series zoals HIMYM. Why?
Canadezen hebben op hun beurt ook weer de nodige grappen over de Amerikanen (zorgstelsel, aanklaag cultuur), Een soort Nederland-België situatie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wat ik mij afvraag, wat hebben Amerikanen tegen Canada? In Soutphark kom ik het tegen met Terrance & Philip en ook in andere series zoals HIMYM. Why?
Live audience mist de grappen in de flashbacks, vandaar dat het gelach is opgenomen door mensen naar een gemonteerde aflevering op een scherm te laten kijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef bravo het volgende:
Ik ben nu alle seizoenen aan het kijken, ben nu bij seizoen 2. Ik heb de bloopers van 1 eens gekeken, maar het valt me op dat er geen live audience gebruikt wordt, best jammer....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler voor diegene die niet zo ver zijn met de serie
Ik vraag het me ook af wat hij doet op het werk. Gezien zijn appartement, "big-screen" tv, acteur-gezin inhuren voor zijn moeder, even een paar duizend euro lappen voor een zelfportret, eigen kantoor met wc etc. etc.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
Een probleem wat je ook krijgt als je Barney een eigen serie geeft, is dat je zijn leven moet laten zien. Nu is het "mysterie" juist dat je niet weet wat hij allemaal doet. Je moet ineens zijn leven in dat appartement laten zien, wat hij doet op zijn werk en meer van dat soort dingen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:43 schreef LeonH het volgende:
Net Bolt gekeken en leek wel alsof de producer fan was van HIMYM...
1 personage zei vaker: True story
Rhino de hamster vond Bolt Legendary!
En een duif zei Wait For It!
quote:I've seen and heard it elsewhere, too, all over the place. I prefer to simply see it this way.. Barney's awesomeness is so legendary that it has seeded itself into all areas of life.
Ok! Ga ik ook eens wat googlen en kijken of ik wat vind!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Heb even nagezocht op internet en je bent niet de eerste die het opviel:
[..]
![]()
BTW het lijkt me wel een toffe film.
"That is also the time he invented the high five"quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef -0- het volgende:
Vandeweek was wel mooie aflevering met dat verhaal over Jezus en zijn wederopstanding, True story.
De aflevering met interventies toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:28 schreef luckass het volgende:
Ondanks dat Barney een baas is, moest ik toch wel hard lachen om deze:
[ afbeelding ]
“This is a pie chart describing my favorite bars. And this is a bar graph describing my favorite pies.”
Een van mijn favorietenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:28 schreef luckass het volgende:
Ondanks dat Barney een baas is, moest ik toch wel hard lachen om deze:
[ afbeelding ]
“This is a pie chart describing my favorite bars. And this is a bar graph describing my favorite pies.”
Nee, 1 interventie. Deze is dat Ted Stella tegenkomt bij het stoplicht, maar voordat je dat ziet eerst 5 andere verhalen vertelt. Onder andere waarom hij die zwerver elke dag 1$ geeft, die heeft namelijk die borden te koop staan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
De aflevering met interventies toch?
het zou me niks verbazen als ze daar nog wat mee gaan doen iddquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:01 schreef MB23 het volgende:
Hmm, wat is trouwens dat hele punt van die Slutty Pumpkin? Zit daar meer achter ofzo?
Oh ja. Dat was hem. Ook erg mooi al die charts.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, 1 interventie. Deze is dat Ted Stella tegenkomt bij het stoplicht, maar voordat je dat ziet eerst 5 andere verhalen vertelt. Onder andere waarom hij die zwerver elke dag 1$ geeft, die heeft namelijk die borden te koop staan.
Hoeveel heb je er gekocht? En heb je het plaatje in hoge resolutie?quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:34 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb de Awesomeness poster uit laten drukken bij webprint voor 2 euro per poster, best gaaf.
Ik heb er 3 besteld, want de verzendkosten waren duurder dan de print. De kwaliteit is niet helemaal 100%, maar het is echt wel goed te lezen, niet pixelachtig ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er gekocht? En heb je het plaatje in hoge resolutie?
Het filmpje is hier te zien:quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
http://www.cbs.com/primetime/how_i_met_your_mother/video/video.php?cid=544192181&pid=yN12JUY9n8tQP5o4YmQ_pPdiaohCOS9r&play=true&cc=
Iemand die dit filmpje kan zien / ergens anders heeft gevonden / kan uploaden?
21 septemberquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Heb in no-time s1 tm 4 gekekenwat een geweldige serie
Wanneer begint s5?
nja snap wat je bedoeld. Ik had ze gedownload voor me vriendin want die keek het soms en zei dat het wel een leuk programma is. Na 5 episodes begon ik het echt vet te vindenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:01 schreef J0sT het volgende:
Whaha!
Ik heb m'n vriendin besmet met HIMYM-virus.
Maar ook m'n huisgenoot en die heeft in 3 dagen alle 4 de seizoenen gezien.
En nu blijkt dat een andere vriend sinds kort ook helemaal weg van HIMYM is.
Leuk om te zien dat meer en meer mensen het super vinden.
mininovaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:13 schreef Cavalier1 het volgende:
Heeft iemand een torent van seizoen 1?
Geen zin inquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Stuur hem dan gewoon direct een PM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
Lijkt me ook wel waarschijnlijk, al hadden ze zo'n soort droom al een keer gedaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:12 schreef IQM het volgende:
Ghehe, zal wel een droom zijn ofzo.Ze pleuren dit het web op om de mensen op een verkeerd spoor te zetten, lijkt me.
[ Bericht 10% gewijzigd door HIMYMBlog op 03-09-2009 20:07:49 ]Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:58 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel waarschijnlijk, al hadden ze zo'n soort droom al een keer gedaan.
Ben in ieder geval wel erg benieuwd nu naar het verhaal erom heen. Voor de rest zijn de foto's weinig zeggend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:10 schreef IQM het volgende:
[..]Juist. Droom gok ik, een akelige. En ze is nou ook niet echt mooi ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:02 schreef HIMYMBlog het volgende:
Op HIMYM.nl is nu een preview te zien van aflevering 1 van het nieuwe seizoen van HIMYM.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniaal : "Are you an aspirin? Because I'd like to take you every 4 to 6 hours."quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:04 schreef IQM het volgende:
Dit promofilmpje kende ik nog niet: http://himym.cz/download/ROBIN_BARNEY_S1_PROMO.avi
"Are you an aspirin? Because I'd like to take you every 4 to 6 hours."
"I came up with that one. Haha, it's getting out there!"
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er echt enorm veel zin in
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:02 schreef HIMYMBlog het volgende:
Op HIMYM.nl is nu een preview te zien van aflevering 1 van het nieuwe seizoen van HIMYM.Die Gremlin vergelijking is weer briljant. Dat brocode filmpje is ook leuk overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
Die kan ik niet zien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:58 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die Gremlin vergelijking is weer briljant. Dat brocode filmpje is ook leuk overigens.
nu nog ?quote:
jah! nu komt het weer bijna.. en anders moet ik volgende week zoekenquote:
Sarah Chalke.. O.A bekend van Scrubs en Roseannequote:Op zondag 13 september 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
oeh.... hoe heet die stella (de tattoo verwijderaar) ook al weer in het echt... ik ken haar vanuit andere series maar weet niet welke...
Spuit elf.quote:Op zondag 13 september 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
oeh.... hoe heet die stella (de tattoo verwijderaar) ook al weer in het echt... ik ken haar vanuit andere series maar weet niet welke...
dankquote:Op zondag 13 september 2009 18:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sarah Chalke.. O.A bekend van Scrubs en Roseanne
http://www.imdb.com/name/nm0149950/
temporary black out??? alsof jij nooit iets vergeetquote:
Hij zei waarschijnlijk ook "Sarah Chalke", maar toen zag hij dat er iets voor hem dat ook al gezegd werd, dus editte hij zijn post met "spuit elf". Niet meteen boos wordenquote:Op zondag 13 september 2009 18:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
temporary black out??? alsof jij nooit iets vergeet
Ghehe NPquote:Op zondag 13 september 2009 18:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dank
kom jou ook overal tegen op fok
Dat zei hij ook.. Ik heb t gezien u_uquote:Op zondag 13 september 2009 19:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hij zei waarschijnlijk ook "Sarah Chalke", maar toen zag hij dat er iets voor hem dat ook al gezegd werd, dus editte hij zijn post met "spuit elf". Niet meteen boos worden
Ik had het meer over mezelf, aangezien het antwoord al was gegeven.quote:Op zondag 13 september 2009 18:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
temporary black out??? alsof jij nooit iets vergeet
sorry het zondag lontjequote:Op zondag 13 september 2009 19:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hij zei waarschijnlijk ook "Sarah Chalke", maar toen zag hij dat er iets voor hem dat ook al gezegd werd, dus editte hij zijn post met "spuit elf". Niet meteen boos worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |