Blijft interessant.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu wel.Al is alleen de poster te zien.
[ afbeelding ]
Vraag me af wat ze daarmee gaan doen. De film staat gepland voor mei 2010, precies de maand waarin seizoen 5 z'n einde zal naderen... Gaan Stella en Tony trouwen? Gaat Ted trouwen?
"His movie, The Wedding Bride, was a big hit. But we'll get to that later."
So what.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
En ze is ook nog eens half Nederlands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Mij viel hetzelfde op toen ik vandaag Game Show zat terug te kijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:44 schreef DJ_ het volgende:
mm nu ik season1 weer aan het kijken ben , vind ik het jammer dat Ted en Victoria niet langer bij elkaar zijn gebleven .
ze passen echt goed bij elkaar , hopelijk komt ze nog weer eens terug
Misschien wel prima. Jason Segel is sowieso buiten HIMYM om veel bezig. Ik heb liever een serie die grandioos eindigt dan iets wat zo wordt gerekt dat het weer wordt verneukt. Vond seizoen 4 al niet bijster goed ivg met de rest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef Seam het volgende:
Briljante serie zelfs, geweldig script, acteerwerk en een mooie sfeer tussen de castleden.
Enige nadeel is dat ik niet denk dat de serie een seizoen of 8 volhoudt vanwege het verhaal, het lijkt wel alsof Ted komend seizoen haar ontmoet.
The Barney Chroniclesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:45 schreef ch0c0mel het volgende:
Een soort van spin off van de serie zou ook wel 's flink aan kunnen slaan.
bij een pakje boter ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:55 schreef Lyzio het volgende:
Hoe komt Barney in eens aan zijn rijbewijs trouwens?
Wat?quote:
Ik denk toch wel dat er een seizoen 6 komt. Dat kunnen ze ook nog wel maken in my opinion. Dan moet het wel stoppen, want anders wordt het te veel uitgemelkt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:40 schreef Stefan het volgende:
had ik ook. Seizoen 4 viel tegen.
heb liever dat ie nu de moeder gaat ontmoeten en dat ze nog 3 seizoenen meedoet dan de hele tijd dingen verzinnen waardoor ze elkaar net niet ontmoeten.
Friends werd ook te lang doorgevoerd. Kregen Joey en Rachel ineens een relatie.
van mij mag het . zolang het maar awesome blijftquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:25 schreef IQM het volgende:
Uitgemolken.
En een tijdje terug zeiden de makers zelf te hopen op zo'n zeven seizoenen in totaal.
Hé. Dat krijg ik als ik op dat uur nog dingen probeer te typen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:25 schreef IQM het volgende:
Uitgemolken.
En een tijdje terug zeiden de makers zelf te hopen op zo'n zeven seizoenen in totaal.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:25 schreef IQM het volgende:
Uitgemolken.
quote:“We’re hoping the show will go a while longer [and] it’s a good mystery. We’ll milk it a while longer,” Thomas said. “We have not made it clear to anyone other than ourselves quite yet who the mother is.”
However he did reveal that more than two years ago, he and Carter filmed a scene that will air when "HIMYM" ends for good. With only the two kids who play Ted’s future children, a cameraman and executive producer/director Pamela Fryman present, they shot a scene that directly relates to the identity of the mother. That scene will be included in the show’s series finale, which Thomas said he hopes “people will see in 2012.”
BRON
quote:The director reported that the show is layed out to go for 7 years (if they can be approved until then). He says that we will not meet the mother until the last episode. They made room for the mother to be Stella just in case they weren't given a 4th season. ....but he says now that we haven't met the mother yet. He also says that the kids are listening to this story from Future Ted in one day.
BRON (van een commenter op die site)
Ik weet niet wie er verantwoordelijk voor is, maar ik vind het inderdaad ook een slechte zaak!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:37 schreef Franktastic het volgende:
Wanneer komt deze geweldige serie nu een keertje in Nederland op dvd uit....
heeft misschien iets te maken met het feit dat het nog niet zolang op tv is hier , maar veder wou ik het ook niet wetenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:29 schreef Stefan het volgende:
Erg raar idd, ze brengen ALLE oude series op DVD, van de Twilight Zone uit de jaren 80 tot aan 200 seizoenen Full House en dan niet deze actuele serie.
Mad Men was al op DVD voor op tv was.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heeft misschien iets te maken met het feit dat het nog niet zolang op tv is hier , maar veder wou ik het ook niet weten
Wrong. Barney sloeg al voordat Lily haar goedkeuring had gegeven. Daarom de nieuwe regeling.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:59 schreef DJ_ het volgende:
Lilly speelt vals met de slapbet, als marshal pre-maturely slapt krijgt hij 3 straf slaps van barney .
maar als barney pre-maturely slapt kan hij kiezen uit 10 slaps achter elkaar of 5 op elk moment van marshals keuze .
dat is toch veel meer , ik vind dat lilly nu 3 slaps moet krijgen omdat ze haar macht als slapbet commisionair heeft misbruikt![]()
Lilly had nog niks gezegt , Ted zei : Fine , robin's married . en bam barney kreeg een slap .quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wrong. Barney sloeg al voordat Lily haar goedkeuring had gegeven. Daarom de nieuwe regeling.
hij mocht 5 klappen geven omdat barney hem pre-maturely heeft geslapped .quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar Marshall heeft toch gewonnen. Daar zijn dij 5 klappen voor toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of het is er juist in geschreven om de fans allerlei theorieën over deze ontmoeting te laten ophangen, terwijl de schrijvers in hun vuistjes gniffelen om alles wat er over gedacht en geschreven wordt.quote:en tja het is historisch gezien wel echts voor de schrijvers om zoiets te gebruiken wat in het eerste opzicht helemaal nutteloos en nergens om gaat , terug te laten komen in een andere eps en dan denk Ohhhhh ja dat dus zo zit dat .
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:20 schreef OldJeller het volgende:
Dan zagen we dat jurkje wat je ziet in die tent ook onder/tussen haar jas zitten, als zij dat was, zie de lengte ervan.Ondanks, kudo's voor de pogingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
tja kijk de serie nu voor de 2e keer maar er vallen extra dingen op nu , best wel geinig eigenlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:53 schreef 2Mini het volgende:
Oude speculaties komen allemaal weer terug
En dat terwijl het nieuwe seizoen nog niet eens is begonnen
quote:Old King Clancy
When a man has sex with a woman, gives her a creampie, then pours maple syrup on her vagina and eats her out, thus eating a mixture of cum and syrup.
Ik wil hem ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik wil deze poster![]()
[ afbeelding ]
Geweldig boek, echt prachtig om te lezenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:44 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ik wil hem ook![]()
Maar morgen valt dit meesterwerk op mijn deurmat:
[ afbeelding ]
Awesome
Ongeveer 190 pagina's ongeveer met iets van 100+ codes dacht ik zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dat boek is gewoon serieus te koop?![]()
Hoeveel pagina's is dat? Staan daar alle bro codes in.
Of een stuk goedkoper hier: http://www.bookdepository.com/book/9781439110003/The-Bro-Codequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)DVNLGOO0020112218beo
Is te koop bij bol.com
Barney is vast ook niet zo cool zonder dat hij Ted en Marshall te kakken kan zetten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 04:04 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Neen, spinoff zou beteken dat barney uit de serie verwdijnt
Bedankt voor de site!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:12 schreef Helly het volgende:
[..]
Of een stuk goedkoper hier: http://www.bookdepository.com/book/9781439110003/The-Bro-Code
Mwah, ¤2,20 maar als je de standaard coupon bij Bol.com gebruikt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:12 schreef Helly het volgende:
[..]
Of een stuk goedkoper hier: http://www.bookdepository.com/book/9781439110003/The-Bro-Code
Tja, is toch weer een biertjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwah, ¤2,20 maar als je de standaard coupon bij Bol.com gebruikt.
Er is niet echt één standaard couponcode, maar bijna altijd wel een couponcode die geldig is voor ¤1,95 korting. Op retailmenot.com staat hij altijd wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:40 schreef Helly het volgende:
[..]
Tja, is toch weer een biertje. Maar wat is de standaard coupon van Bol?
Ross had de spinoff moeten kriijgen, zonder Rachel maar met de 2 kids en dan nieuwe karakters en soms Monica en Chandler.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Barney is vast ook niet zo cool zonder dat hij Ted en Marshall te kakken kan zetten.
Beetje Joey zonder de rest van de Friends, dat was ook lang zo leuk niet.
retailmenot.com is altijd down.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er is niet echt één standaard couponcode, maar bijna altijd wel een couponcode die geldig is voor ¤1,95 korting. Op retailmenot.com staat hij altijd wel.
Nu is het:
Code: FOLDER220609ENQ195VK
Discount: gratis verzending t/m 31 oktober 2009\
Frasier?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:35 schreef Lyzio het volgende:
Van geweldige series moet je geen spin-offs maken. Ze worden nooit zo goed als het origineel. Net zoals dat je van goede platen geen covers moet maken. Leave it alone, 'tis mooi geweest.
Enige geslaagde die ik kan bedenken.quote:
Cheers, de serie die wordt nagedaan in Swarley.quote:
Ok, bedankt, maar dan scheelt het dus 3,20 is alweer bijna 2 biertjes als je naar een paupertoko gaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er is niet echt één standaard couponcode, maar bijna altijd wel een couponcode die geldig is voor ¤1,95 korting. Op retailmenot.com staat hij altijd wel.
Nu is het:
Code: FOLDER220609ENQ195VK
Discount: gratis verzending t/m 31 oktober 2009\
Is Frasier daar echt een spin-off van?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Cheers, de serie die wordt nagedaan in Swarley.
Jazeker, Frasier hangt in Cheers altijd in die kroeg rond.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is Frasier daar echt een spin-off van?
Deze week één seizoen per dag gekekenquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:43 schreef Goodbye het volgende:
Oh, hier moet ik even een TVP! Anders weet ik straks niet wanneer het weer begint![]()
Zal even wennen worden, 1 aflevering per week in plaats van één seizoen per week zoals ik ze laatst allemaal heb gekeken![]()
Awesomequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:52 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Deze week één seizoen per dag gekeken![]()
Is het al bekend op welke dag het wordt uitgezonden?quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Is het al bekend op welke dag het wordt uitgezonden?
quote:Season 5 22 eps September 21, 2009 May 17, 2010
Dinsdag te downloaden dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
trouwens nooit geweten dat dit bestond![]()
swarley.com
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wat ik mij afvraag, wat hebben Amerikanen tegen Canada? In Soutphark kom ik het tegen met Terrance & Philip en ook in andere series zoals HIMYM. Why?
Canadezen hebben op hun beurt ook weer de nodige grappen over de Amerikanen (zorgstelsel, aanklaag cultuur), Een soort Nederland-België situatie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wat ik mij afvraag, wat hebben Amerikanen tegen Canada? In Soutphark kom ik het tegen met Terrance & Philip en ook in andere series zoals HIMYM. Why?
Live audience mist de grappen in de flashbacks, vandaar dat het gelach is opgenomen door mensen naar een gemonteerde aflevering op een scherm te laten kijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef bravo het volgende:
Ik ben nu alle seizoenen aan het kijken, ben nu bij seizoen 2. Ik heb de bloopers van 1 eens gekeken, maar het valt me op dat er geen live audience gebruikt wordt, best jammer....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler voor diegene die niet zo ver zijn met de serie
Ik vraag het me ook af wat hij doet op het werk. Gezien zijn appartement, "big-screen" tv, acteur-gezin inhuren voor zijn moeder, even een paar duizend euro lappen voor een zelfportret, eigen kantoor met wc etc. etc.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
Een probleem wat je ook krijgt als je Barney een eigen serie geeft, is dat je zijn leven moet laten zien. Nu is het "mysterie" juist dat je niet weet wat hij allemaal doet. Je moet ineens zijn leven in dat appartement laten zien, wat hij doet op zijn werk en meer van dat soort dingen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:43 schreef LeonH het volgende:
Net Bolt gekeken en leek wel alsof de producer fan was van HIMYM...
1 personage zei vaker: True story
Rhino de hamster vond Bolt Legendary!
En een duif zei Wait For It!
quote:I've seen and heard it elsewhere, too, all over the place. I prefer to simply see it this way.. Barney's awesomeness is so legendary that it has seeded itself into all areas of life.
Ok! Ga ik ook eens wat googlen en kijken of ik wat vind!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Heb even nagezocht op internet en je bent niet de eerste die het opviel:
[..]
![]()
BTW het lijkt me wel een toffe film.
"That is also the time he invented the high five"quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef -0- het volgende:
Vandeweek was wel mooie aflevering met dat verhaal over Jezus en zijn wederopstanding, True story.
De aflevering met interventies toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:28 schreef luckass het volgende:
Ondanks dat Barney een baas is, moest ik toch wel hard lachen om deze:
[ afbeelding ]
“This is a pie chart describing my favorite bars. And this is a bar graph describing my favorite pies.”
Een van mijn favorietenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:28 schreef luckass het volgende:
Ondanks dat Barney een baas is, moest ik toch wel hard lachen om deze:
[ afbeelding ]
“This is a pie chart describing my favorite bars. And this is a bar graph describing my favorite pies.”
Nee, 1 interventie. Deze is dat Ted Stella tegenkomt bij het stoplicht, maar voordat je dat ziet eerst 5 andere verhalen vertelt. Onder andere waarom hij die zwerver elke dag 1$ geeft, die heeft namelijk die borden te koop staan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
De aflevering met interventies toch?
het zou me niks verbazen als ze daar nog wat mee gaan doen iddquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:01 schreef MB23 het volgende:
Hmm, wat is trouwens dat hele punt van die Slutty Pumpkin? Zit daar meer achter ofzo?
Oh ja. Dat was hem. Ook erg mooi al die charts.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, 1 interventie. Deze is dat Ted Stella tegenkomt bij het stoplicht, maar voordat je dat ziet eerst 5 andere verhalen vertelt. Onder andere waarom hij die zwerver elke dag 1$ geeft, die heeft namelijk die borden te koop staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |