Ze geven het toch gewoon duidelijk aan dat er betaald moet worden als je over die limiet gaat?quote:Start : 400 MB verbruik, daarna ¤ 0,10 /MB.
Comfort: 1 GB verbruik, daarna ¤ 0,10 /MB.
Pro: 2,5 GB verbruik, daarna ¤ 0,10 /MB.
Onbeperkt: Onbeperkt verbruik.
Heb even de eerste link bekeken, op Tros Radar. Dat getuigt wel van een sterk staaltje naiviteit hoor als je denkt dat je in het buitenland ook gratis kan interneppen op de campif.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:16 schreef UncleSam het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=mobiel+internet+hoge+rekening&meta=
Je hebt nog mazzel, deze Belg kreeg een rekening van 19.000.![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)rnet-in-Spanje.dhtml
Dat dus. Als je wilt dat het vanzelf stopt als je budget op is moet je prepaid nemen, geen abonnement.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:15 schreef Civilian het volgende:
Als bedrijf zijnde controleer je toch wat je aanschaft?
TS had zich in ieder geval op de hoogte moeten stellen en had redelijkerwijs kunnen (misschien wel moeten) weten hoe de rekening word opgebouwd.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hoe belachelijk de prijzen ook zijn, je wist er van.
Vind ik toch wel een hele schappelijke regeling moet ik zeggen.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:29 schreef Hardrebel het volgende:
Ik moest laatst ook 1000 euro betalen. Uiteindelijk moet ik de helft betalen in termijnen van 50 euro per maand. Voel je toch wel even kut.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat een bedrijf een gebruiker in bescherming moet nemen? Ik denk dat de gebruiker zichzelf in bescherming moet nemen. Je bent toch oud en wijs genoeg?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:38 schreef Velocitas het volgende:
Ja, hadden het kunnen weten.
Weet jij hoeveel data je binnenhaalt bij elke website? Staat er: "Voor het fok-forum WGR wordt 200K binnengehaald. Doorgaan ja/nee?".
Staat er g-v-d een datacounter links onderin je scherm??
En zie je ook wanneer dit overschreden wordt? Krijg je die waarschuwing? Nee. Gewoon maar doorcashen met die hap.
Nee, en daarom had je je van te voren op de hoogte moeten stellen van de tarieven. En dat heb je niet gedaan waardoor je nu de sigaar bentquote:Op maandag 27 juli 2009 12:38 schreef Velocitas het volgende:
Weet jij hoeveel data je binnenhaalt bij elke website? Staat er: "Voor het fok-forum WGR wordt 200K binnengehaald. Doorgaan ja/nee?".
En zie je ook wanneer dit overschreden wordt? Krijg je die waarschuwing? Nee. Gewoon maar doorcashen met die hap.
Je kan ook rustig iets uitleggen in plaats van gaan schelden.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:38 schreef Velocitas het volgende:
Houdt het bedrijf jou verantwoordelijk voor deze rekening, of niet?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:10 schreef Velocitas het volgende:
Met 9.421 eurootjes in crisistijd krijgt het bedrijf een redelijke klap.
What are my options here?
Daarintegen kan je zelf een limit instellen in het KPN dashboard kwam ik achter. Je kan dus in de gaten houden hoeveel je verbruik is.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kan ook rustig iets uitleggen in plaats van gaan schelden.
Misschien is TS wel zelf het bedrijfquote:Op maandag 27 juli 2009 12:42 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Houdt het bedrijf jou verantwoordelijk voor deze rekening, of niet?
Dat kan jij toch ook doen? Een huurauto geeft toch ook niet aan als je je vrije kilometers hebt verbruikt? Ik ben het met je eens dat de prijs niet echt te verklaren is, veel te hoog. Maar de rest had je gewoon zelf bij kunnen houden. En gewoon een datameter kunnen installeren.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:38 schreef Velocitas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |