abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 14:16:26 #41
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71364881
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:12 schreef vanhal het volgende:
Mwa, als je de mode van de foto op indexed color zet, vervolgens de foto flink vergroot, daarna de levels aanpast, dan zie je dat de bergen ook vierkant geblokte vlakken compressie heeft. Net als de ufo.
Dat laat dus nog niet zien dat de ufo er later in is geplakt:

[ afbeelding ]
Op de een of andere manier ontstaat dit eigenlijk altijd om en rond voorwerpen en objecten.
BTW: ben weer druk bezig met me 'moon-reply' komt komt.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71364977
JPEG compression: http://en.wikipedia.org/wiki/JPEG

Eigenlijk zou je het RAW bestand van de foto moeten hebben om te bepalen of de UFO erin is geplakt of niet.
pi_71365276
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:19 schreef vanhal het volgende:
JPEG compression: http://en.wikipedia.org/wiki/JPEG

Eigenlijk zou je het RAW bestand van de foto moeten hebben om te bepalen of de UFO erin is geplakt of niet.
die is beschikbaar, zie bron.
i reserve the right to do as i damnwell please.
  maandag 27 juli 2009 @ 15:18:05 #44
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71366891
Ik vind dit wel goede UFO fotos.

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71367714
Die komen me bekend voor...was dat niet iets van een viral voor een game geweest ofzo? Zijn wel toffe foto's inderdaad
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71367847
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:29 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

die is beschikbaar, zie bron.
Sorry, ik kan het RAW bestand zo snel niet vinden. Heb jij de URL voor me?
  maandag 27 juli 2009 @ 15:53:34 #47
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71367905
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:46 schreef Dragorius het volgende:
Die komen me bekend voor...was dat niet iets van een viral voor een game geweest ofzo? Zijn wel toffe foto's inderdaad
Nee, op de een of andere manier is dat heel erg bij mensen blijven hangen, viral.
Misschien een hoax, misschien, maar zeker geen viral.

Toevallig heb ik laatst nog een filmpje geplaatst waar zo'n zelfde drone op een oude tape te zien is:
Mysterie van de "Drones" nog niet opgelost
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71367948
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:53 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee, op de een of andere manier is dat heel erg bij mensen blijven hangen, viral.
Misschien een hoax, misschien, maar zeker geen viral.

Toevallig heb ik laatst nog een filmpje geplaatst waar zo'n zelfde drone op een oude tape te zien is:
Mysterie van de "Drones" nog niet opgelost
Ik heb de 3d max screens van dat ding ooit voorbij zien komen. Wat het ook is, het is niet echt. Ik ga zoeken.
pi_71368059
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:51 schreef vanhal het volgende:

[..]

Sorry, ik kan het RAW bestand zo snel niet vinden. Heb jij de URL voor me?
zie m zo gauw ook niet, ze bedanken wel steeds de fotograaf voor het verzenden ervan.. ga straks even het hele topic door tot ik m heb...
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71368157
Ehm, die eerste link sluit af met een update waarin de producer (oid) van TSCC zegt dat ze dit juist gebaseerd hadden op die drones...
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 16:15:43 #52
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71368535
quote:
Ik wil niet te veel off topic gaan, maar er zit een verschil van meer dan een jaar tussen die CGI en het verhaal van de drones.
En geloof me, het drones verhaal zat echt fantastisch in elkaar, dat was niet zomaar een viral.

edit: O, ik ben spuit 11, drago had het al beantwoord.
pi_71368681
dan heb ik het niet goed gelezen.
pi_71368727
Het doet me wel veel denken de scoutdrones die o.a. in het Amerikaanse leger getest worden, maar dan met rare tekens erop
Mr. Prolapse 2009
pi_71371564
idd; ik heb ook de opbouw van deze drones gezien (3D max of zoiets inderdaad ja). Ze zijn fake, maar ik zou ook geen link leggen naar een film die pas veel later uit kwam.
pi_71371723
Tvp voor de raw.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_71372610
Nou, een RAW wordt het niet, de foto is genomen met een nokia n95. De eigenaresse/fotografe (op het forum Beauty_HairyBeast) wil de foto mailen, maar dan komt ie gecomprimeerd aan. Transferen lukt haar om de 1 of andere reden niet. Ze gaat nu proberen het originele bestand te mailen naar ene springer.
Nou, ik ben benieuwd !
  maandag 27 juli 2009 @ 19:34:00 #58
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71373862
Lying with Pixels

Na genoeg de ganze mensheid geloofd dat er echte vliegtuigen in de torens zijn gevlogen. Ik zeg dat er matige Winding-"Q"-sjabloon erin zijn gevlogen.

Niets is meer authentiek te noemen. Pixelbewerking is te geavanceerd.

Veel UFO's of USO's hoeven niet buitenaards te zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 27-07-2009 20:39:22 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71374276
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:34 schreef Lambiekje het volgende:
Lying with Pixels

Na genoeg de ganze mensheid geloofd dat er echte vliegtuigen in de torens zijn gevlogen. Ik zeg dat er matige Winding-"Q"-sjabloon erin zijn gevlogen.

Niets is meer authentiek te noemen. Pixelbewerking is te geavanceerd.

Veel UFO's of USO's hoeven niet buitenaards te zijn.
1. Je link werkt niet
2. Ik heb het helaas live op tv mogen zien. Toch knap, die "pixel"brij die zo scherp is dat je de tekens op het vliegtuig zag staan. Hoe kun je dit zo 1,2,3 zeggen man. Je hebt de beelden toch ook gezien?
Mr. Prolapse 2009
pi_71374944
@ Dragorius: voglens Biekje was er een 6 seconden vertraging en was er een pixelperfecte nose-out van het vliegtuig door de toren heen, terwijl het verpulverd had moeten zijn.

@ Biekje: tere is a time and place for everything, en in een ufo-discussie hoort GEEN discussie over 9/11 thuis.

Welkom terug trouwens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')