Hoe hip voel je je nuquote:Op maandag 27 juli 2009 13:44 schreef Isegrim het volgende:
Dan heb ik al best vaak freestyle gepicknicked.
10 tenen en ene Olaf heeft Babysis opgegetenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:38 schreef Isegrim het volgende:
Even een kleine impressie van wat er allemaal doorheen is gegaan dit weekend:
- 3 kratten bier
- 1 literfles wodka
- 1,5 fles Captain Morgan rum
- stuk of 6 flessen wijn
- 1,5 liter sangria
- 1 kg (!) winegums
- 12 roze koeken
- aardig wat kilootjes vlees
- ...nog veel meer
Wat heb ik nu weer gemistquote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jouw vrouwelijk bezoek is anders ook best ""
Klink leuk, maar ik heb al dinerplannenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:38 schreef DutchTrain het volgende:
Zo. Wie gaat er morgenavond naar het Strandpark ?
[ afbeelding ]
http://strandparkrotterdam.blogspot.com/
Babysis, zusje van Isegrimquote:Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gemist
het waarom is een andere vraag
Leeftijd? Vrijgezel? Pics?quote:
Welneequote:Op maandag 27 juli 2009 14:56 schreef junkiexp het volgende:
Pff, 4 uur slaap is echt te weinig om fatsoenlijk te kunnen werken
Als ik mij niet vergis 28, lang verhaal, bottomline: maakt niet uit, paar topics terug en vanavondquote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Leeftijd? Vrijgezel? Pics?
Als niemand m inkopt doe ik t wel
wou zeggen sinds wanneer zijn oude mensen hipquote:Op maandag 27 juli 2009 18:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hipper dan ooit.
Ik ben namelijk niet zo hip.
Ik. Ben. Niet. Oud.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wou zeggen sinds wanneer zijn oude mensen hip
nee hoorquote:
Je bent pas halverwege tot pensioengerechtigde leeftijd!quote:
Mooi hè,al die spiegelende gevels?quote:Op maandag 27 juli 2009 01:33 schreef Karasta het volgende:
lol altijd als ik in Rotterdam kom verbaas ik me weer hoeveel moslims en negers rondlopen, en dat zeg ik als Arubaan zijnde.
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:41 schreef Metatron het volgende:
[..]
Mooi hè,al die spiegelende gevels?.
.
En jij pas halverwege je midlife crisis.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je bent pas halverwege tot pensioengerechtigde leeftijd!
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En jij pas halverwege je midlife crisis.
Dan maken pics ook niet meer uit tochquote:Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ik mij niet vergis 28, lang verhaal, bottomline: maakt niet uit, paar topics terug en vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |