Wat vond jij dan zo goed aan Mikki ? Vond hem erg matig hoor. Vond je Alderweireld er ook niet boven uitstekenquote:Op zondag 26 juli 2009 23:14 schreef GieJay het volgende:
Mikki![]()
Donald![]()
Aissati (beetje jammer van die goal)![]()
Voor de rest niet echt mensen die er boven uit staken..
Hm ... geen Vertonghen alsjeblieft!quote:Op zondag 26 juli 2009 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom is het 'jammer' dat Atouba waarschijnlijk wel een basisklant is.
Vertonghen - Wielaert - Alderweireld - Van der Wiel zou gewoon een aardige achterhoede zijn die zich ongetwijfeld binnen een paar weken naar elkaar toe spelen. Natuurlijk, het kan altijd beter, zeker gezien het jonge jongens zijn. Maar in elk geval zit er communicatief dan in elk geval een fundament in.
Geen geloof ik.quote:
Mikki was prima in de aanval! Meer gezien dan suarez. Ondernam eindelijk wat meer. Alderweireld vandaag niet gezienquote:Op zondag 26 juli 2009 23:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat vond jij dan zo goed aan Mikki ? Vond hem erg matig hoor. Vond je Alderweireld er ook niet boven uitsteken?
Nogal logisch als het vorig seizoen kut ging en er nog weinig verbetering te zien is in de verdediging.quote:
Echt blij wordt ik niet van die verdedigingsfouten...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:19 schreef Dunckie het volgende:
Negatief gezeik hier zeg.
Het is dan ook niet om naar huis te schrijven.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:19 schreef Dunckie het volgende:
Daar is ook alle reden toe. Met betrekking tot vorig seizoen nog steeds dezelfde bagger qua verdediging.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:19 schreef Dunckie het volgende:
In een goed spelend team is hij een fijne speler. (Twente) Dat Twente draait blijkt ook wel aan het feit dat Wisgerhof daar goed kan spelen.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat zien jullie in Wielaert? Trage donder vindt ik het maar waar je weinig aan hebt, naar mijn mening moet er nog een centrale rechter verdediger komen.
laatste?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:19 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Geen geloof ik.
Alweer de laatste plekwat een schande eigenlijk. Maar ja, ik wacht tot de eerste competitiewedstrijd voordat ik definitief oordeel. Het blijkt alleen wel weer dat je beter de eigen jeugd de kans kan geven dan tweederangs buitenlanders.
Uhh.. Gabri, enoh?? Elke speler is beter!quote:Op zondag 26 juli 2009 23:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... geen Vertonghen alsjeblieft!Die slimme Belg denkt dan dat hij rechterspits staat en schiet op de goal. Krijgen Stekelenburg en Vermeer heel wat ballen om hun oren.
Nee .. doe maar 3 verdedigers (Van der Wiel, Wielaert & Alderweireld) en 5 middenvelders (Sno, Donald; De Zeeuw, Aissati &Suarez).
Leo onze deskundige vindt Sno niet goed, maar hij speelde vrijdag toch degelijk. Beter hebben we voor die positie ook niet.
Ja. Ajax is laatste geworden in het zojuist gespeelde toernooi.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:19 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Geen geloof ik.
Alweer de laatste plekwat een schande eigenlijk. Maar ja, ik wacht tot de eerste competitiewedstrijd voordat ik definitief oordeel. Het blijkt alleen wel weer dat je beter de eigen jeugd de kans kan geven dan tweederangs buitenlanders.
quote:Eindstand Amsterdam Tournament:
1. Benfica (acht punten)
2. Ajax (zes punten)
3. Sunderland (vijf punten)
4. Atlético Madrid (vier punten)
Niet mee eens.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:22 schreef GieJay het volgende:
[..]
Uhh.. Gabri, enoh?? Elke speler is beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |