Hij zei dat de spelers die nu niet zijn opgesteld moeten vrezen voor hun positie. Toen noemde hij al die namen op. Ook Greg en Toby. Waarvan hij later dan weer zei dat ze lievelingetjes zijn van Jol.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Had hij het hierbij niet vooral over de spelers die nu op de tribune zaten? Dus vooral Wielaert en Sno?
Dat viel mij ook al op inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:19 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik word weer doodziek van die Leo Driessen met elke keer zijn (negatieve) mening ventilerend. Versla gewoon de wedstrijd lul en houd verder je bek
Inderdaad, maar zeker van Rommedahl weet je dat dit zijn speelstijl is. Dan moet je een ander soort speler op de flank neerzetten of een ander systeem spelen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Eens, we hebben de spelers er niet voor. Wellicht dat er met Cvitanich af en toe een verdwaalde bal best eens in het doel kan eindigen, maar hij speelt niet. Dus elke bal die je voor de pot gooit kun je net zo goed gewoon in de gracht schieten.
Ja, maar wat Leo Driessen zegt is voor 99% totale drek. Dit ook. Behalve over Sno danquote:Op zondag 26 juli 2009 22:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij zei dat de spelers die nu niet zijn opgesteld moeten vrezen voor hun positie. Toen noemde hij al die namen op. Ook Greg en Toby. Waarvan hij later dan weer zei dat ze lievelingetjes zijn van Jol.
Hoe dan ook: ik gaf maar aan wat Leo zei. Heeft niets te maken met mijn opvatting. Dus dat gezeik over onzinnige opmerking slaat als een lul op een drumstel. Gevolg? Kut-effect!
Het valt me altijd op, Leo heeft wat tegen Ajax en grijpt elke gelegenheid aan om zich negatief over de spelers uit te laten. Een voetbalverslaggever moet gewoon vertellen wat er op het veld gebeurd en mag heel af en toe een mening geven, bij Leo is het 70% (negatieve) mening en 30% verslaggevingquote:
Ik vind Anita heel degelijk spelen eerlijk gezegd.quote:
Klopt. Maar ik heb ook niet gezegd dat ik het met hem eens ben!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:28 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, maar wat Leo Driessen zegt is voor 99% totale drek. Dit ook. Behalve over Sno dan
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb ook niet gezegd dat ik het met hem eens ben!
Beetje rustig aan dus met dat geflame!
Volgens mij is Leo een verzuurde Ajacied. Soort van HeatWave-Met-Microfoonquote:Op zondag 26 juli 2009 22:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het valt me altijd op, Leo heeft wat tegen Ajax en grijpt elke gelegenheid aan om zich negatief over de spelers uit te laten. Een voetbalverslaggever moet gewoon vertellen wat er op het veld gebeurd en mag heel af en toe een mening geven, bij Leo is het 70% (negatieve) mening en 30% verslaggeving
Wat ik echt niet snap is dat ik Feyenoorders en PSV'ers in de livetopics nog vaak genoeg hoor zeggen dat Driessen zo pro-ajax zou zijn. Daar kan ik echt niet bij. Misschien in 95, maar ik kan het mij niet heugen. Zo veel nutteloze negativiteit die de man naar voren brengt. Ik wordt er echt sjaggie vanquote:Op zondag 26 juli 2009 22:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het valt me altijd op, Leo heeft wat tegen Ajax en grijpt elke gelegenheid aan om zich negatief over de spelers uit te laten. Een voetbalverslaggever moet gewoon vertellen wat er op het veld gebeurd en mag heel af en toe een mening geven, bij Leo is het 70% (negatieve) mening en 30% verslaggeving
Ja. Black Death heeft het over onzinnige bijdrage. Daarna de hele tijd dat moraliserende "volgens mij bedoelt Leo". Ik gaf alleen aan wat hij zei.quote:
Eerder:"Als Real al zoveel problemen heeft om hun spelers kwijt te raken...."quote:Op zondag 26 juli 2009 22:40 schreef Cheiron het volgende:
Je ziet Jol denken:"hoeveel verdedigers zou ik nog kunnen kopen?"
Er is alleen geen tijd meer, dus dit is waar we het mee moeten doen. We kunnen hopen dat Ajax er gemiddeld meer weet te maken, dan dat ze er doorlaten.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:40 schreef Paul99 het volgende:
Sjezus...6 tegendoelpunten in twee wedstrijden.
Er is verdedigend nog een hoop werkt te doen voor volgende week.
Ik vind leo over het algemeen altijd vrij negatief maar ook erg inspiratieloos. Krijg bij hem altijd het gevoel dat hij voor het eerst commentator is.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat ik echt niet snap is dat ik Feyenoorders en PSV'ers in de livetopics nog vaak genoeg hoor zeggen dat Driessen zo pro-ajax zou zijn. Daar kan ik echt niet bij. Misschien in 95, maar ik kan het mij niet heugen. Zo veel nutteloze negativiteit die de man naar voren brengt. Ik wordt er echt sjaggie van
Rommedahl bakt er ook weer niks van. Van der Wiel ging ook behoorlijk de mist in. Wielaert was niet echt scherp. Vertonghen stelt weer teleur.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:45 schreef Seam het volgende:
Spelers die door de mand zijn gevallen tijdens het AT:
Sno
Kennedy
Oleguer
Silva
Emanuelson
Spelers die me wel hebben kunnen bekoren zijn Donald en dan houdt het op.
Klopt inderdaad. Ben vergeten te zeggen dat Alderweireld wel een goede wedstrijd speelde vrijdag.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Rommedahl bakt er ook weer niks van. Van der Wiel ging ook behoorlijk de mist in. Wielaert was niet echt scherp. Vertonghen stelt weer teleur.
Mee eens. Suarez en Cvitanich niet groots maar wel voldoende. Mikki brengt vanavond weer niks.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ben vergeten te zeggen dat Alderweireld wel een goede wedstrijd speelde vrijdag.
Straks krijg je gezeik met die opmerking! (Niet met mij trouwens.)quote:Op zondag 26 juli 2009 22:57 schreef denthemen het volgende:
Het is echt schandalig slecht, Silva is echt het dieptepunt
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:57 schreef denthemen het volgende:
Het is echt schandalig slecht, Silva is echt het dieptepunt
Benfica?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:04 schreef buddyb het volgende:
een jaar geleden was dit nog een ploeg die met twee vingers in de neus kampioen zou worden
Jij gelooft wat Derksen zegt?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:04 schreef buddyb het volgende:
een jaar geleden was dit nog een ploeg die met twee vingers in de neus kampioen zou worden
daarom zijn toch spelers als wielaert en oleguer aangetrokken?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:06 schreef twi het volgende:
Neger is neger, he Leo?
Sorry, zal ook nog even ontopic reageren. Vooral het gebrek aan concentratie wanneer we onder druk komen te staan is schrijnend. Gebeurt dat met een verdediging die zo lek als een mandje is, dan krijg je er zo zes om je oren.
Met succes hè!quote:Op zondag 26 juli 2009 23:09 schreef buddyb het volgende:
[..]
daarom zijn toch spelers als wielaert en oleguer aangetrokken?
Van Oleguer was al snel duidelijk dat hij niet de persoon is die de verdediging dichtspijkert. Mag van mij best vertrekken als het nog wat oplevert. Wielaert heb ik toch wat meer vertrouwen in.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:09 schreef buddyb het volgende:
[..]
daarom zijn toch spelers als wielaert en oleguer aangetrokken?
Mee eens. In een Nederlands sprekende verdediging kan hij meer sturen dan Oleguer in een Engels sprekende verdediging.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:11 schreef twi het volgende:
[..]
Van Oleguer was al snel duidelijk dat hij niet de persoon is die de verdediging dichtspijkert. Mag van mij best vertrekken als het nog wat oplevert. Wielaert heb ik toch wat meer vertrouwen in.
Hebben jullie van Ajax gewonnen? Of überhaupt iets gewonnen? Nee, waarom ben je hier dan nu?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom is het 'jammer' dat Atouba waarschijnlijk wel een basisklant is.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Mee eens. In een Nederlands sprekende verdediging kan hij meer sturen dan Oleguer in een Engels sprekende verdediging.
Waar zal hij naar toe gaan? Heerenveen? AZ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |