quote:Op zondag 26 juli 2009 15:46 schreef Kafka. het volgende:
"Of ik werd aangetikt? Nee, ik werd neergeschoten door een scherpschutter op de tribune. Ik had twee mensen in mijn rug en ging echt voor de penalty", reageert Rommedahl tegenover De Telegraaf.
Op de OS heeft Urby ook een aantal wedstrijden als verdedigende middenvelder gespeeld. Misschien is dat nu ook het plan. Donald en Urby, met daarvoor Aissati.quote:
Het zal mij benieuwen. Urby heeft imo op die positie nou niet echt hoge ogen gegooid.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Op de OS heeft Urby ook een aantal wedstrijden als verdedigende middenvelder gespeeld. Misschien is dat nu ook het plan. Donald en Urby, met daarvoor Aissati.
Als Anita linksback speelt dan is Donald de enige verdedigende middenvelder.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:37 schreef kevin6188 het volgende:
Donald is toch ook een verdedigende middenvelder? Tenzij ik iets heb gemist. Dat is echt geen tien of een halve rechtsbuiten ofzo, hoor.
aaanvalllleeeuuuuhhhquote:
Dat is maar net met welke opdracht je in het veld wordt gestuurd.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:42 schreef Gabbylicious het volgende:
Donald een verdedigende middenvelderDan moet je wel een heleboel fantasie hebben.
Jol ontkende dat en zei zelf dat het om rust geven ging en anderen de kans geven.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:32 schreef Barca het volgende:
Volgens Leo hoeven de spelers die naar de bank zijn verwezen niet op speeltijd te rekenen in de komende wedstrijden. Geen Van der Wiel, geen Wielaert, geen Alderweireld, geen Kennedy en geen Cvitanich. Wél Rommedahl en Emanuelson.
Hoorde ik ook. Volgens Leo is dat bullshit. Dat Sarpong in geen velden of wegen te bekennen valt, en Lindgren nooit in actie komt zijn tekenen aan de wand.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Jol ontkende dat en zei zelf dat het om rust geven ging en anderen de kans geven.
Sarpong en Lindgren is ander verhaal. die waren er vrijdag ook niet bij.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoorde ik ook. Volgens Leo is dat bullshit. Dat Sarpong in geen velden of wegen te bekennen valt, en Lindgren nooit in actie komt zijn tekenen aan de wand.
Dat hij vervolgens steeds lult dat Greg en Toby de lievelingetjes van Jol zijn ...
Leoquote:Op zondag 26 juli 2009 21:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoorde ik ook. Volgens Leo is dat bullshit. Dat Sarpong in geen velden of wegen te bekennen valt, en Lindgren nooit in actie komt zijn tekenen aan de wand.
Dat hij vervolgens steeds lult dat Greg en Toby de lievelingetjes van Jol zijn ...
Heb Leo inderdaad nog weinig zinnigs horen zeggen. Denk dat de opstelling van vrijdag dichterbij de opstelling van zondag zit dan die van vanavond.quote:
Inderdaad, er staan drie middenvelders die allen constant en tegelijkertijd inschuiven. Nog twee backs die regelmatig hetzelfde doen, en als je dan knullig de bal op het middenveld verliest dan word je er gewoon uitgecounterd. Over het spel in balbezit ben ik trouwens best te spreken. Er worden geen geweldig grote kansen gecreeerd, maar er wordt best wel gretig en snel gespeeld, mannetjes gepasseerd en leuk gecombineerd.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:04 schreef finsdefis het volgende:
Gelukkig zie je nu ook echt dat de verdediging en de link tussen het middenveld en de verdediging gewoon te zwak is. Vorig jaar is dat nog vaak verborgen gebleven door ander gepruts, het gebrek aan een idee in het spel en smoesjes, maar nu kan Jol er echt niet onderuit dat Ajax gewoon veel te naief speelt. Het voetbal moet echt wat volwassener worden, eerst zorgen voor een stabiel fundament voordat je roekeloos aan gaat vallen.
Combi?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:08 schreef Colplay het volgende:
[..]
Heb Leo inderdaad nog weinig zinnigs horen zeggen. Denk dat de opstelling van vrijdag dichterbij de opstelling van zondag zit dan die van vanavond.
Sulejmani speelt al vele malen beter dan vorig seizoen, die jongen heeft nog een paar weken ritme en vertrouwen nodig.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:10 schreef NoizEkick het volgende:
Sulejmani bakt er echt geen reet van. Geen enkele goede voorzet gegeven.
Het systeem is waardeloos. Wat moet hij anders? Zijn actie's zijn heel aardig. Die gaat wel een aardig seizoen draaien denk ikquote:Op zondag 26 juli 2009 22:10 schreef NoizEkick het volgende:
Sulejmani bakt er echt geen reet van. Geen enkele goede voorzet gegeven.
Verwacht Suarez niet als echte buitenspeler. Kan Donald hangend op rechts?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Combi?
Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Vertonghen;
De Zeeuw, Aissati, Donald;
Suarez, Cvitanich, Sulejmani?
Jij kunt echt niets zinnigs zeggen he?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:32 schreef Barca het volgende:
Volgens Leo hoeven de spelers die naar de bank zijn verwezen niet op speeltijd te rekenen in de komende wedstrijden. Geen Van der Wiel, geen Wielaert, geen Alderweireld, geen Kennedy en geen Cvitanich. Wél Rommedahl en Emanuelson.
Speelt volgens mij meer op links.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:13 schreef Colplay het volgende:
[..]
Verwacht Suarez niet als echte buitenspeler. Kan Donald hangend op rechts?
Zou zelf dan gaan voor
Stekelenburg
Van der Wiel - Wielaert - Alderweireld - Vertonghen
Donald - Aisatti - De Zeeuw - Emanuelson
Suarez - Cvita/Mikki
Als je de uitzending gevolgd hebt dan weet je dat Driessen dit suggereerde! Over een zinnige bijdrage gesproken met je domme flame bait!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jij kunt echt niets zinnigs zeggen he?
Hij heeft geen directe tegenstander, dat is het lastige. Loopt een beetje lucht te dekken.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:12 schreef denthemen het volgende:
Ondanks zijn goal staat Donald te kloten bij counters.. Elke keer loopt hij achter zijn tegenstander aan!
Tuurlijk. Maar je mag toch wel verwachten dat in ieder geval één van de drie(?) voorzetten enigszins op maat zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het systeem is waardeloos. Wat moet hij anders? Zijn actie's zijn heel aardig. Die gaat wel een aardig seizoen draaien denk ik
Ben het hier wel mee eens. Je merkt vandaag ook weer dat je lengte voorin te kort komt. Maar heeft Suarez in de voorbereiding al een keer op de flank gespeeld in 443?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:14 schreef finsdefis het volgende:
Inderdaad, Suarez is echt veel beter op de vleugel bij 433 of als schaduwspits bij 442. Over zijn scorend vermogen klaag ik niet, maar zijn rendement is te laag om als centrumspits te fungeren, het is geen afmaker.
Had hij het hierbij niet vooral over de spelers die nu op de tribune zaten? Dus vooral Wielaert en Sno?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:16 schreef Barca het volgende:
Als je de uitzending gevolgd hebt dan weet je dat Driessen dit suggereerde! Over een zinnige bijdrage gesproken met je domme flame bait!
Het heeft geen nut, want die reuzen in het centrum van Benfica winnen elk duel van Suarez (die ook nog eens alleen staat!). Daarom moet het systeem omgegooid worden.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:17 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar je mag toch wel verwachten dat in ieder geval één van de drie(?) voorzetten enigszins op maat zijn.
Jep.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Had hij het hierbij niet vooral over de spelers die nu op de tribune zaten? Dus vooral Wielaert en Sno?
Eens, we hebben de spelers er niet voor. Wellicht dat er met Cvitanich af en toe een verdwaalde bal best eens in het doel kan eindigen, maar hij speelt niet. Dus elke bal die je voor de pot gooit kun je net zo goed gewoon in de gracht schieten.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het heeft geen nut, want die reuzen in het centrum van Benfica winnen elk duel van Suarez (die ook nog eens alleen staat!). Daarom moet het systeem omgegooid worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |