Kijk, eindelijk eens een objectieve beoordelingquote:Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zeer zeker. Uitstekende verdediger.. voetballend en dergelijke is het niet veel uiteraard, en verder is het ook een psycho in het veld. Spelers, scheidsrechters en supporters van tegenstanders opfokken doet 'ie ook graag. Leuk als je zo iemand in je eigen team hebt. Al kan hij je soms wel met tien man achter laten. En soms is dan zacht uitgedrukt..
Betwijfel of het Ajax wordt... Fenerbahce heeft al een jaarsalaris van 3 miljoen geboden om hem te behouden. En Lugano wacht voorlopig of vergelijkbare boden.. ik denk dat Ajax met zo'n 2 miljoen en het belastingklimaat hier weinig kans maakt. De stap Fenerbahce -> Ajax is al niet echt groot.. hij kan makkelijk mee in een Serie A of de Primera Division.
Dat zit hij? Verrassend. Leek erop dat hij uitgepoept is door Jol. Zijn naam ontbrak de laatste weken diverse keren in de selectie. Bijv. bij die trip naar Engeland.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als dat zo was dan zou Lindgren vanavond ook niet bij de selectie zitten he.
Hij was wel mee naar Engeland hoor.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat zit hij? Verrassend. Leek erop dat hij uitgepoept is door Jol. Zijn naam ontbrak de laatste weken diverse keren in de selectie. Bijv. bij die trip naar Engeland.
Oh. Leek mij dat Jol hem geen kans meer geeft de laatste weken. Dat zijn dagen bij Ajax geteld zijn. Zoiets las ik hier ook. Valt dus mee?quote:
Hahahaquote:Op zondag 26 juli 2009 15:46 schreef Kafka. het volgende:
"Of ik werd aangetikt? Nee, ik werd neergeschoten door een scherpschutter op de tribune. Ik had twee mensen in mijn rug en ging echt voor de penalty", reageert Rommedahl tegenover De Telegraaf.
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:46 schreef Kafka. het volgende:
"Of ik werd aangetikt? Nee, ik werd neergeschoten door een scherpschutter op de tribune. Ik had twee mensen in mijn rug en ging echt voor de penalty", reageert Rommedahl tegenover De Telegraaf.
Ja omdat ie anders niet had gescoord obvquote:Op zondag 26 juli 2009 15:46 schreef Kafka. het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:46 schreef Kafka. het volgende:
Wél Emanuelson en Rommedahl. Geen Lindgren.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:14 schreef Silenus het volgende:
Opstelling: Vermeer, Silva, Oleguer, Vertonghen, Anita, Donald, Emanuelson, Aissati, Rommedahl, Suarez, Sulejmani
Daar moet het mee lukken.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:14 schreef Silenus het volgende:
Opstelling: Vermeer, Silva, Oleguer, Vertonghen, Anita, Donald, Emanuelson, Aissati, Rommedahl, Suarez, Sulejmani
Nou, daar ben ik niet zeker van. Verre van zelfs.quote:
Denk het ook.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:27 schreef Freak187 het volgende:
Gabri nog steeds geblesseerd???
Lindgren lijkt me het kind van de rekening te worden.
Cyanide schijnt te helpen. Tast toe zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik niet zeker van. Verre van zelfs.
Al hadden we hier het beste team wat je kon bedenken dan wist jij wel iets te vinden om over te zeikenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik niet zeker van. Verre van zelfs.
[..]
Denk het ook.
Niet zeiken, te bekritiseren. Dat heet streven naar perfectie. Zo hoort dat.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Al hadden we hier het beste team wat je kon bedenken dan wist jij wel iets te vinden om over te zeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |