Mee eens. Suarez en Cvitanich niet groots maar wel voldoende. Mikki brengt vanavond weer niks.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ben vergeten te zeggen dat Alderweireld wel een goede wedstrijd speelde vrijdag.
Straks krijg je gezeik met die opmerking! (Niet met mij trouwens.)quote:Op zondag 26 juli 2009 22:57 schreef denthemen het volgende:
Het is echt schandalig slecht, Silva is echt het dieptepunt
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:57 schreef denthemen het volgende:
Het is echt schandalig slecht, Silva is echt het dieptepunt
Benfica?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:04 schreef buddyb het volgende:
een jaar geleden was dit nog een ploeg die met twee vingers in de neus kampioen zou worden
Jij gelooft wat Derksen zegt?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:04 schreef buddyb het volgende:
een jaar geleden was dit nog een ploeg die met twee vingers in de neus kampioen zou worden
daarom zijn toch spelers als wielaert en oleguer aangetrokken?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:06 schreef twi het volgende:
Neger is neger, he Leo?
Sorry, zal ook nog even ontopic reageren. Vooral het gebrek aan concentratie wanneer we onder druk komen te staan is schrijnend. Gebeurt dat met een verdediging die zo lek als een mandje is, dan krijg je er zo zes om je oren.
Met succes hè!quote:Op zondag 26 juli 2009 23:09 schreef buddyb het volgende:
[..]
daarom zijn toch spelers als wielaert en oleguer aangetrokken?
Van Oleguer was al snel duidelijk dat hij niet de persoon is die de verdediging dichtspijkert. Mag van mij best vertrekken als het nog wat oplevert. Wielaert heb ik toch wat meer vertrouwen in.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:09 schreef buddyb het volgende:
[..]
daarom zijn toch spelers als wielaert en oleguer aangetrokken?
Mee eens. In een Nederlands sprekende verdediging kan hij meer sturen dan Oleguer in een Engels sprekende verdediging.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:11 schreef twi het volgende:
[..]
Van Oleguer was al snel duidelijk dat hij niet de persoon is die de verdediging dichtspijkert. Mag van mij best vertrekken als het nog wat oplevert. Wielaert heb ik toch wat meer vertrouwen in.
Hebben jullie van Ajax gewonnen? Of überhaupt iets gewonnen? Nee, waarom ben je hier dan nu?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom is het 'jammer' dat Atouba waarschijnlijk wel een basisklant is.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Mee eens. In een Nederlands sprekende verdediging kan hij meer sturen dan Oleguer in een Engels sprekende verdediging.
Waar zal hij naar toe gaan? Heerenveen? AZ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |