Dit kan zo fout opgepakt worden hequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:34 schreef klusfoobje het volgende:
Overigens zojuist een PB gekregen van iemand die voor zijn vriendin informeerde. dat wat ik nu erover gelezen heeft, heeft deze dame iig 1 grote plus.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:49 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Dit kan zo fout opgepakt worden he
Nee, maar goed dat je dit hier neer zet, er zijn hier genoeg mensen te vinden die dit werk erg goed zouden kunnen gebruiken.
Zelf ben ik nog altijd aan het wachten op het (verlossende) telefoontje van Telfort.
Doe niet zo dom manquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:14 schreef HokkePok het volgende:
Gelul, jij hebt geen ZIN om dat werk te doen maar dat is wat anders.
Had je echt verwacht dat er n00bs zijn die op jouw 'werving' reagerenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:40 schreef klusfoobje het volgende:
wel komisch dit, in een topic waar mensen zich afvragen wat ze nu moeten doen nu ze hun baan kwijt zijn bied je 2 banen aan. Na een uur heeft er nog niemand een reactie gegeven
Al vind ik jouw post ook niet lekker weg lezen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:49 schreef JDx het volgende:
Idd, iemand die hier ff neer zet dat ie banen heeft komt heel dom over. Bovendien kan je nog niet eens nederlands...
"dat wat ik nu erover gelezen heeft, heeft deze dame iig 1 grote plus." wat zeg je hier nou, ik kan het niet eens lezen.
Er was laatst nog een nieuwbericht dat op het moment veel hoger opgeleiden de banen van MBOers 'afpakken' en die groep daarom extra in moeilijkheden komt. Dat strookt dan niet met wat jij en die ander beweren. Het kan net zo goed zijn dat je word afgewezen voor een MBO baan en een andere HBOer daar nu werkt.. wel eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe niet zo dom man. Het is wel degelijk een feit dat bedrijven huiverig zijn te hoog opgeleide mensen aan te nemen omdat ze bang zijn dat die zo weer gevlogen zijn zodra ze een passende baan vinden. Nogal kortzichtig om het maar te wijten aan gebrek aan zin
.
Das niet veel...quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:58 schreef HokkePok het volgende:
[..]
Nogmaals ik kreeg naar aanleiding van mijn CV (wat kennelijk nog ergens op internet zweeft) een paar dagen geleden nog een helpdesk functie toegeschoven voor 1546 bruto.
Is dat raar? Ik weet het niet. Over een 'tijdje' ben je weer verder ontwikkeld, en bij mij is bij een aantal afwijzingen bijvoorbeeld heel duidelijk vermeld dat ik niet door de brievenselectie ben gekomen. Dat kan om allerlei redenen zijn. Ik zie dat eigenlijk niet zo als een belemmering om later niet meer te solliciteren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:08 schreef TheTraveller het volgende:
Misschien is het heel raar om zo te denken, maar als ik nu solliciteer en niet aangenomen wordt, dan vind ik het een beetje vreemd om over een tijdje nogmaals te solliciteren.
same here.. maar er is zelfs geen week werk voor mijquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:03 schreef Figaroa het volgende:
Het is nu crisis tijd dus bied de uitzend maar een week werk dan maar .. beter iets dan niks.
De rest bellen niet terug en wachten kost geld!!
Op hoeveel sollicitaties per week reageer je ongeveer?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:32 schreef JDx het volgende:
Ik heb op dit moment echt ff een dip. Steeds gewoon totaal geen reactie en die ene reactie die ik heb gehad zegt steeds we bellen deze week, week later... ja deze week... pfff... doe toch eens duidelijk man ik wil gewoon aant werk, godver.
zo Jodocus kwak, wat ben jij een azijnpisser zeg. Voorlopig hoef ik iig niet te janken om het feit dat ik geen baan meer heb. Dat mijn spelling te wensen over laat is omdat ik hier A geen spellingscontrole overheen jaag bij een posting en B ik gewoon een berichtje vlot erop zet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:49 schreef JDx het volgende:
Idd, iemand die hier ff neer zet dat ie banen heeft komt heel dom over. Bovendien kan je nog niet eens nederlands...
"dat wat ik nu erover gelezen heeft, heeft deze dame iig 1 grote plus." wat zeg je hier nou, ik kan het niet eens lezen.
Als je graag wilt werken kun je morgen al aan de slag.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:32 schreef JDx het volgende:
Ik heb op dit moment echt ff een dip. Steeds gewoon totaal geen reactie en die ene reactie die ik heb gehad zegt steeds we bellen deze week, week later... ja deze week... pfff... doe toch eens duidelijk man ik wil gewoon aant werk, godver.
Bijna niemand wisselt van baan nu dus het aantal vacatures zal nog wel laag blijven voorlopig terwijl het aantal werkelozen wel gestaag oplooptquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef HighVolume het volgende:
Heb op dit moment een vaste baan en het bedrijf draaid gewoon lekker door. Desondanks dacht ik laatste tijd aan een andere baan, werk nu 5 jaar bij dit bedrijf en heb het gevoel de laatste restjes gras binnen het bedrijf te hebben afgegraasd .De uitdaging is er niet meer.
Vanmiddag heb ik de vacatures doorgenomen en schrik vanhet lage aantal. Persoonlijk had ik verwacht dat het wel meeviel en dat het vinden van een andere baan niet al te veel moeite zal moeten kosten.Hier ben ik wel anders over gaan denken en stel mijn plannen om van werkgever te gaan veranderen maar even uit.
Succes allen die nog zonder baan zitten ! Jullie tijd komt wel !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |