Heb je t UWV al gebeld daarover?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:24 schreef JDx het volgende:
Gefeliciteerd!!!
Ik nog steeds niet, ook nog steeds geen cent op mijn rekening, maar woensdag ff goed mn best doen!
Van harte he!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Jongens!!Ik
heb
een
baan
Een nieuwe dan hè, per 1 september. Ik ben zo blij (en opgelucht)
Goed zeg! Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Jongens!!Ik
heb
een
baan
Nou die 200 euro kreeg ik toen op de 17e, en je krijgt het per 4 weken zegt men, dus zou het vanmiddag dan moeten krijgen, wacht nog ff af, meestal komt het na 2uur!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je t UWV al gebeld daarover?
Succes!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:44 schreef JDx het volgende:
Ik heb na 1,5 maand en zo'n 30 brieven, eindelijk dus een gesprek bij een bedrijf, voelt wel als een soort van, yes, eindelijk, heb al bijna het gevoel dat ik die baan binnen heb, terwijl het meer een vrijblijvend gesprek is. Ik ga me echt top presenteren woensdag.
Zou ik ook niet doen. Voor je het weet ontstaat een beeld van een lapzwans die al heel snel opgeeft als je zegt dat je na twee maanden 'al' uit het ritme bent.quote:Helpt het ook nog als je een beetje zielig gaat doen, noujah niet echt zielig, maar als je gewoon zegt van, dat je al bijna 2 maand thuis zit en bang bent uit het ritme te raken enzo?
Ik denk gezien de veranderende situaties in dit topic dat het nu juist tijd is om goed te solliciteren. Een 2 maanden geleden was de vakantie periode ingegaan, dan ligt alles zo goed al plat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef Fixers het volgende:
Net een sollicitatiebrief gepost. Ik krijg daar altijd zo'n "en nu is het uit nijn handen" gevoel bij. Gesprek met mijn huidige baas over een andere functie is uitgesteld. Door personeelstekortheeft hij geen tijd. De boekhouder van mijn andere baas (ik heb twee bazen bij een bedrijf) heeft me voorgerekend dat ik nog twee maanden vakantie heb na mijn contract. Ik heb nog wat respijt.
Ondanks de negatieve ervaringen van anderen in dit topic ben ik vol goede moed dat ik voor het einde van het jaar weer aan het werk ben.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Jongens!!Ik
heb
een
baan
Proficiatquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Jongens!!Ik
heb
een
baan
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:39 schreef Lastpost het volgende:
Vanaf 31-08 sta ik ook eindelijk weer eens ergens op de loonlijst.
Ik blijf voorlopig vanuit freelance oogpunt verder gaan in het webdesignen en programmeren en qua vaste inkomsten hou ik het op een ochtend tot begin-middag (lees: 1 á 2 uur) baantje bij de TNT post als bezorger, levert me 20 uur in de week op aan vast inkomen, alleen jammer dat het rond het minimum hangt maar dat is even niet anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:30 schreef Osramp het volgende:
[..]
GefeliciteerdWat gaat je de hele dag bezig houden?
48 brieven in 4 maanden is niet zo heel erg veel. Maar goed, 1 brief kan er maar winnen dus je zou met 1 poging de roos kunnen treffen. Ga wel gewoon door met solliciteren en probeer jouw sterke punten zoveel mogelijk toe te snijden op de vacature. Vertel in je brief waarom JIJ de juiste persoon bent voor je baan en hoe goed jouw kwaliteiten aansluiten op de vacature.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:55 schreef Buckle het volgende:
Al bijna vier maanden ben ik aan het zoeken naar een nieuwe baan.
In deze vier maanden heb ik 48 sollicitatiebrieven verstuurd, waarvan er twee hebben geleid tot een gesprek. Geen van de gesprekken leidde tot een baan.
Na vier maanden ben ik nu wanhopig en solliciteer ik op alles wat los en vast zit en enigszins te bereizen is vanaf mijn huis.
Hooguit help je daarmee andere sollicitanten. Je kunt beter later zien wat je ZELF doet om niet uit het ritme te raken. Weet de potentiële werkgever ook dat hij een frisse start kan verwachten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:44 schreef JDx het volgende:Helpt het ook nog als je een beetje zielig gaat doen, noujah niet echt zielig, maar als je gewoon zegt van, dat je al bijna 2 maand thuis zit en bang bent uit het ritme te raken enzo?
Als je financieel moeilijk zit, kun je ook een voorschot aanvragen. Je hoeft dan niet vier weken te wachten op het geld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:00 schreef JDx het volgende:
Nou die 200 euro kreeg ik toen op de 17e, en je krijgt het per 4 weken zegt men, dus zou het vanmiddag dan moeten krijgen, wacht nog ff af, meestal komt het na 2uur!
Nee dat hoeft niet per sé, de beslisser claim kan er ook voor kiezen om geen inkomstenformulier te verzenden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:29 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Zelfs al zou het automatisch betalen in het systeem zetten vergeten zijn, dan zou hij een inkomstenformulier moeten krijgen (of klaar staan op internet).
Hoeft niet want de uitkering is al vastgesteld. Wat je wilt weten is of de reguliere betaling op het normale tijdstip gaat komen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:17 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als je financieel moeilijk zit, kun je ook een voorschot aanvragen. Je hoeft dan niet vier weken te wachten op het geld.
En toch neigt dit naar spam.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:41 schreef jefjef het volgende:
Op http://www.expertiese.nl/kandidaten.html heb ik wat tips neergezet betreffende soll brieven/cv's
en:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:34 schreef jefjef het volgende:
heb een w&s bureau en ga ook nog beginnen met een uitgeverij dus ja mijn interesses liggen wel op het (financieel) onafhankelijk te zijn. (zie voor verdere aanvulling ChrisMoneymaker zijn statement) Verder ooit es in 1912 BC BE/CE gevolgd.
http://www.expertiese.nl/(...)oloog_279505_11.htmlquote:Contactpersoon
Jeffrey Smit
E: jeffrey@expertiese.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |