Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat die paar onzinnige maatregelen ook maar iets tegen gaan?
Je handen wat vaker wassen is wel handig heur, zeker als je dit voorheen niet deed.quote:
Da's heel normaal als je naar het toilet gaat. Of beter, terugkomt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:08 schreef waht het volgende:
[..]
Je handen wat vaker wassen is wel handig heur, zeker als je dit voorheen niet deed.
Voor veel mensen niet hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's heel normaal als je naar het toilet gaat. Of beter, terugkomt.
Precies, overdreven gedoe allemaal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:33 schreef popolon het volgende:
Niks gelukkig, wat een hype kan doen met mensen.
Vind ik ook. Maar er al vaker dan me lief is achter gekomen dat mensen gewoon vanaf de toilet, zo weer weg lopen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's heel normaal als je naar het toilet gaat. Of beter, terugkomt.
Ja dus?!?! Als je onder de douche vandaan komt, ben je ook weer vies een paar uur later. Dus, jij staat nooit onder de douche?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:53 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Tja, je wast je handen na toiletbezoek. Vervolgens draai je de kraan dicht, die je met met vieze handen hebt open gedraaid....
Het is de bedoeling dat ze gevaccineerd worden om zo te voorkomen dat er een hoge uitval is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:24 schreef Katinkat het volgende:
Ik lees nog weinig over ziekenhuizen waar straks ook veel personeel uitvalt; niemand die in een ziekenhuis werkt? hoe is het daar geregeld?
Vriendin van mij werkt in het ziekenhuis als verpleegster.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:24 schreef Katinkat het volgende:
Ik lees nog weinig over ziekenhuizen waar straks ook veel personeel uitvalt; niemand die in een ziekenhuis werkt? hoe is het daar geregeld?
Ja, ze staan als eersten gepland voor inentingen, alleen dat is dan vanaf november.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:29 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ze gevaccineerd worden om zo te voorkomen dat er een hoge uitval is.
Helaas laten deze beroepsmensen zich ookbang maken door complottheorieėn en Verkeerde informatie
Ze kunnen beter een getest vaccin krijgen dan dat zij de testgroep zijn, niet waar?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ze staan als eersten gepland voor inentingen, alleen dat is dan vanaf november.
Terwijl ze dus in september/oktober de piek verwachten.
whehe, zou een goede grap zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:51 schreef siface het volgende:
Ach ja: als 30% uitvalt, kunnen ze gelijk zien of er hier teveel mensen niets zitten te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |