abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:39:25 #51
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_71430860
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:37 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat die paar onzinnige maatregelen ook maar iets tegen gaan?
Dat hoor je mij niet zeggen

Maar dan nog... ja, dat denk ik. Instructies die hier rond gaan zijn duidelijk en erg logisch.
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:01:46 #52
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_71434918
Whehehe, 'instructies'.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_71435059
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:01 schreef popolon het volgende:
Whehehe, 'instructies'.
Je handen wat vaker wassen is wel handig heur, zeker als je dit voorheen niet deed.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:09:39 #54
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_71435090
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:08 schreef waht het volgende:

[..]

Je handen wat vaker wassen is wel handig heur, zeker als je dit voorheen niet deed.
Da's heel normaal als je naar het toilet gaat. Of beter, terugkomt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_71435207
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:09 schreef popolon het volgende:

[..]

Voor veel mensen niet hoor

En ot: ik werk bij een provincie en daar zijn dus nu projectgroepen bezig met noodplannen zodat alles blijft draaien. Instructies zijn -off the record allang gegeven in de zin dat het niet echt gewaardeerd gaat worden als je rochelend en zwetend van de koorts je thee over de monitors van je collegae komt niezen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71445037
Houden jullie ook al pooltjes op het werk eigenlijk? Misschien dat ik dit weekdend even www.grieppooltje.nl in elkaar frats waarbij je kan gokken op welke collega het eerste ziek wordt, hoeveel er dood gaan, en hoeveel ziek
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_71445863
Tja, je wast je handen na toiletbezoek. Vervolgens draai je de kraan dicht, die je met met vieze handen hebt open gedraaid....
En daarna pak je de oh zo schone deurklink weer beet en loopt de toiletruimte weer uit. Tot slot open je weer de toegangsdeur naar je werkplek.
Helpt n flesje desinfecterend middel niet beter als je weer achter je pc gaat zitten?
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:03:46 #58
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71446107
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:33 schreef popolon het volgende:
Niks gelukkig, wat een hype kan doen met mensen.
Precies, overdreven gedoe allemaal.

Op het werk nog niks over gehoord, maar ben dan ook enkele weken vrij nu. In ieder geval niks over gelezen in de mail.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_71449042
yupz de standaard dingen maar ook informatie voor het najaar en verwachtingen van percentages die ziek zullen worden.
ik werk zelf bij de overheid, rijksambtenaar
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:37:32 #60
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_71451827
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:09 schreef popolon het volgende:

[..]

Vind ik ook. Maar er al vaker dan me lief is achter gekomen dat mensen gewoon vanaf de toilet, zo weer weg lopen. Hoe vies kun je zijn zeg. Bah bah.
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:53 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Tja, je wast je handen na toiletbezoek. Vervolgens draai je de kraan dicht, die je met met vieze handen hebt open gedraaid....
Ja dus?!?! Als je onder de douche vandaan komt, ben je ook weer vies een paar uur later. Dus, jij staat nooit onder de douche?
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2009 @ 11:15:19 #61
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_71452892
Mmmm als deze griep nog heerst rond oud en nieuw heb je een goed excuus om geen collega's (verplicht) te zoenen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_71453157
Ik lees nog weinig over ziekenhuizen waar straks ook veel personeel uitvalt; niemand die in een ziekenhuis werkt? hoe is het daar geregeld?
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:29:58 #63
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71453344
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:24 schreef Katinkat het volgende:
Ik lees nog weinig over ziekenhuizen waar straks ook veel personeel uitvalt; niemand die in een ziekenhuis werkt? hoe is het daar geregeld?
Het is de bedoeling dat ze gevaccineerd worden om zo te voorkomen dat er een hoge uitval is.

Helaas laten deze beroepsmensen zich ookbang maken door complottheorieėn en Verkeerde informatie
:-)
pi_71453380
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:24 schreef Katinkat het volgende:
Vriendin van mij werkt in het ziekenhuis als verpleegster.
Ze hebben voor de ernstige griepzieken een speciale steriele afdeling vrijgehouden.

Wat de verpleging betreft, als er veel uitval is moeten er 12-uurs diensten gedraaid gaan worden.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_71453431
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:29 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat ze gevaccineerd worden om zo te voorkomen dat er een hoge uitval is.

Helaas laten deze beroepsmensen zich ookbang maken door complottheorieėn en Verkeerde informatie
Ja, ze staan als eersten gepland voor inentingen, alleen dat is dan vanaf november.
Terwijl ze dus in september/oktober de piek verwachten.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:14:09 #66
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71454717
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:32 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, ze staan als eersten gepland voor inentingen, alleen dat is dan vanaf november.
Terwijl ze dus in september/oktober de piek verwachten.
Ze kunnen beter een getest vaccin krijgen dan dat zij de testgroep zijn, niet waar?
:-)
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:17:59 #67
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_71454813
Ja, ik werk in een ziekenhuis, dus er is een protocol wat we moeten doen als jij als werknemer de mexicaanse griep hebt, als een patient het heeft of als een patient verdacht wordt. Ook zijn er speciale isolatiekamers ingericht voor patienten die het hebben en die geisoleerd moeten worden. Misschien dat er ook een vaccinatie beschikbaar komt in het ziekenhuis voor ons als werknemers, samen met de gewone griepprik, maar dat weet ik niet en heb ik ook nog niks over gehoord.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:18:57 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71454852
Net een overleg gehad om maatregelen te bespreken ivm de griep! Er komt desinfecterende handgel bij de entree te staan. Als je binnenkomt --> handen daarmee wassen. Verder overal papier ipv handdoekjes. Clean desk policy etc.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:43:00 #69
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_71477964
Ik werk bij de overheid, dus ja, er worden al voorzorgsmaatregelen getroffen op allerlei vlakken. Hygiene, waarborgen van kritische diensten etc. Ook moeten mensen met griepklachten gelijk naar huis.
Ze zijn ook begonnen met informatievoorziening en 'tips'. Maar ja, wat moet je met een tip om geen deurklinken e.d. aan te raken? Hoe moet ik me dan door het gebouw begeven als de beveiliging voorschrijft dat de deuren niet open mogen blijven staan?
Wat kun JIJ doen om de kans op griep te verminderen? stond er boven een van de informatievoorzieningen. Waarop een collega opmerkte dat je dan waarschijnlijk vooral niet naar je werk moest gaan. Want alleen de automaat al waar iedereen z'n koffie uit moet halen... die knoppen worden elke dag honderden keren ingedrukt. Hoe wil je voorkomen dat mensen besmet raken?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 31 juli 2009 @ 10:51:32 #70
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_71483795
Nee, helemaal niets, wordt volledig doodgezwegen... En dan te bedenken dat ik bij de Europese commissie werk .

Ach ja: als 30% uitvalt, kunnen ze gelijk zien of er hier teveel mensen niets zitten te doen.
I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:27:47 #71
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_71490045
Nee. Ik heb er nog niets over gehoord.
(Un)masking for the greater good.
pi_71490903
verplicht handen wassen op het begin van de werkdag, voor en na de pauze en op het einde van de werkdag
pi_71491335
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:51 schreef siface het volgende:
Ach ja: als 30% uitvalt, kunnen ze gelijk zien of er hier teveel mensen niets zitten te doen.
whehe, zou een goede grap zijn.

"De enige instelling die niets te lijden heeft onder de griepgolf is de Europese commissie, blijkbaar kan de helft van de ambtenaren het werk gemakkelijk aan."
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_71492520
Is het al bekend of dit soort paketten veelvuldig worden aangeschaft?

Preventiepakket
In het preventiepakket zitten de benodigde voorzorgsmaatregelen afgestemd op 5 medewerkers.

Deze middelen worden niet verkocht door detaillisten, worden al jarenlang gebruikt in alle Nederlandse ziekenhuizen en bieden optimale bescherming.

Waarom zou u zichzelf met mindere middelen schermen tegen de mexicaanse griep, dan voor medisch personeel in een ziekenhuis?

Het preventiepakket kost ¤ 249,-- excl. BTW i.p.v. ¤ 293,57 excl. BTW en bevat de volgende items:

zie website.... http://www.griepophetwerk.nl/producten/331/preventiepakket/

Big business
pi_71501387
Ik ga dit weekend maar een protocol maken voor de medewerkers van ons bedrijf.
Ben net terug van vakantie en zie dat er nog helemaal niets geregeld is nl.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')