Heb eigenlijk precies hetzelfde. Sinds vandaag wat last van m'n keel, maar verder voel ik me goed. Hopelijk lig ik morgen niet doodziek op m'n nest, maar dat zien we dan wel..quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef bmwdevil het volgende:
Volgens mij heerst er ook gewoon verkoudheid tussen de griep door, met dit rare weer hier in NL. Ik heb zelf ook beetje last van mn keel en moet af en toe beetje hoesten, maar voel me verder eigenlijk gewoon topfit. Zit er net tegenaan te hikken, maar het wil nog niet doorzetten of weggaan.
Gewoon in de gaten houden inderdaad, en bij koorts de huisarts bellenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:17 schreef extremeweather-eu het volgende:
Wellicht heb ik het ook..
Op het werk van mn vrouw, zit een meisje bij wiens zus vorige week de mexicaanse griep is geconstateerd.(1 van de 8 mensen uit Ootmarsum waarbij de griep is geconstateerd)
2 dagen geleden heeft dat meisje zich ziek gemeld en vandaag blijkt dat ook zij de mexicaanse griep heeft.
Mijn vrouw zit/zat praktisch naast haar. Zeg maar een werkplek/bureau lengte.
Kans is dus vrij groot dat mn vrouw en dus ook ik besmet zijn.
Op dit moment voelen we ons nog wel goed. Hoewel ik zelf al de hele week rare opvliegers heb. Soms krijg ik het ineens heel warm en begin te zweten terwijl ik niets doe.
Je kent het wel, dat je letterlijk het zweet uitbreekt. En wat water drinken en vaak is het dan daarna weer weg.
Dat had ik paar dagen geleden, daar heb ik nu geen last meer van.
Je belt de huisarts (heel belangrijk, niet langsgaan ivm besmetting) en je legt uit waar je last van hebt. Op basis daarvan kan de huisarts beslissen of je 1) langs mag komen op een afgesproken tijdstip (ivm besmettingquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:25 schreef willempjewever het volgende:
Hoe gaat het nu precies? Je voelt je ziek, je belt gelijk de dokter en dan?
Hm...overleg met de huisarts zou ik zeggen, die kan dat het beste bepalenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:46 schreef willempjewever het volgende:
oh, dat gaat dus heel snel (12 uur voor de uitslag)!
mijn vrouw is zwanger en de uitgerekende datum is 30 oktober (uit mijn hoofd 27 weken zwanger dus), ze moet na de vakantie over 1,5 week nog 6 weken werken , ze heeft een baliefunctie op een school met veel internationale studenten uit de hele wereld. Nu zeggen veel mensen in de omgeving dat ze zich beter ziek kan melden, zou dat inderdaad beter zijn?
Ieder kind is een potentiėle Hitlerquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kindjes mogen sowieso niks hebbenDie zjin nog onschuldig
Ze gaat het maandag met de verloskundige in iedergeval even bespreken, even zien wat daaruit komt. Vandaag toevallig wel bij de huisarts geweest, had het wel even kunnen vragen, maarja, ik denk er nu pas aan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:47 schreef Dragorius het volgende:
Hm...overleg met de huisarts zou ik zeggen, die kan dat het beste bepalen
Een week ongeveer, kan een paar dagen schelen in de plus of minquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:04 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Ieder kind is een potentiėle Hitler![]()
Enfin, sinds vandaag last van m'n keel, hoofd, spierpijn in de schouders en onderrug. Ook geregeld hoesten maar nog geen koorts. Morgen verder kijken en anders maar een bezoekje aan de dokter brengen.
Hoe lang houdt deze griep trouwens gemiddeld aan?
Ok, dat valt dus nog wel mee. Ik kan me namelijk nog herinneren dat men het in april over +/- 14 dagen had en dat zou ik nu niet echt kunnen gebruikenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Een week ongeveer, kan een paar dagen schelen in de plus of minOok hoeveel last je ervan hebt.
Helemaal mee eens en goed van je werkgever. Mag ik vragen wie dit is?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:17 schreef Jane het volgende:
Nee, ik heb (nog) geen griep. Maar ik wilde wel even reageren op de mensen hier die het niet nodig vinden om van hun werk thuis te blijven met hun griepklachten. Want 'ach, het gaat nog wel'. Die snappen waarschijnlijk dus niet dat het helemaal niet om hun gaat. En dat het er ook niet om gaat of ze misschien toch in staat zijn om hun werk te doen. Het gaat er om dat je je collega's (en vervolgens hun omgeving) niet besmet! Echt het verkeerde moment om de 'held' uit te gaan hangen en door te werken.
Op mijn werk worden er in ieder geval al voorbereidingen getroffen, m.b.t. extra hygiene e.d. en mensen met griepklachten moeten naar huis worden gestuurd. Er wordt rekening gehouden met een uitval van 30 tot 50% van het personeel op het moment dat de echte uitbraak een feit is.
De overheid.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en goed van je werkgever. Mag ik vragen wie dit is?
Ja, dat zijn ook die mensen die tegen het vaccin zijn, met de stoere woorden > Ik ziek het wel even uit...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:31 schreef Honeymooner het volgende:
Ik snap de mensen ook niet die gewoon doorwerken of wel last van koorts & hoesten hebben, maar het verder niet echt boeiend vinden.
Zo gaat de verspreiding wel door idd..
En die collega is nu op het werk?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:58 schreef Shoombak het volgende:
Collega van mij hier heeft ook te horen gekregen dat hij H1N1 te pakken heeft. Vreemde is dat hij zich niet heel erg ziek voelde. Ik ga volgende week op vakantie, mag toch hopen dat ik niet dan ziek word!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |