abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71431348
38,2 lichte verhoging
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_71431394
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
38,2 lichte verhoging
Huisarts bellen lijkt me, uitleggen waar je last van hebt en die kan je verder helpen. Zeker als je nu bijna op vakantie gaat erg verstandig

Beterschap he
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71431641
Was oorpijn nou ook een kenmerk of was dat hoofdpijn?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_71432038
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:02 schreef Margo37 het volgende:
Geen klachten hier.

Wanneer ben je eigenlijk al besmettelijk voor anderen? Is dat al voordat je symptomen hebt?
Zo ja dan heb je natuurlijk al heel wat mensen kunnen besmetten zonder dat je het wist en als je dan de symptomen hebt naar de huisarts voor een test, hoe gaat het dan in de wachtkamer? Gezellige besmettingsbron lijkt me.
Nu nog alleen in Rotterdam, maar zal binnenkort wel overal zo zijn...

wo 29 jul 2009, 12:15

Griepkamers bij Rotterdamse huisartenposten
ROTTERDAM - Rotterdamse huisartsenposten hebben griepkamers ingericht waar patiënten kunnen
verblijven als ze klachten hebben die op de Mexicaanse griep lijken.

zie

http://www.telegraaf.nl/b(...)nposten__.html?p=9,3

enne.. ik heb ook geen thermometer
pi_71432131
Ik heb soms ook een beetje last van hoofdpijn, niet kunnen poepen, een heel erg warm hoofd en verder gewoon een koel lichaam. Temperatuur al een paar keer opgemeten maar geen koorts.

De laatste tijd heb ik dat soms
pi_71432240
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb soms ook een beetje last van hoofdpijn, niet kunnen poepen, een heel erg warm hoofd en verder gewoon een koel lichaam. Temperatuur al een paar keer opgemeten maar geen koorts.

De laatste tijd heb ik dat soms
Stress?
Bij twijfel gewoon naar je huisarts uiteraard
Mr. Prolapse 2009
pi_71432813
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
38,2 lichte verhoging
36,6

Maken we er een topic van: meld hier je temperatuur.
Een éénlingweg voert door mijn land
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:59:36 #128
67725 Dulk
Taweret
pi_71433317
ik zit eigenlijk te wachten totdat ik ook H1N1 heb

ik werk op kantoor, waar dus ook alle monteurs gezellig langskomen, en die jongens proberen de OV-chipkaart app. in R'dam en omgeving draaiend te houden.

ach, ik zie het wel
namaste
pi_71434233
Ik heb nu nog nergens last van!
Hopelijk na Sziget ook niet, 300.000 man bij elkaar
pi_71435193
ik heb altijd in de ochtend 36,2 en in de avond rond de 36,5 / 36,7
pi_71435539
Een collega van mijn vriendin heeft 't!
pi_71435541
net op tv dat ze bij festivals in brazilie en sigzet in hongarije en nog meer festivals een hoop besmettingen verwachten
en dat mensen zich extra kunnen laten verzekeren of zoiets voor een terug vlucht en of opname daar
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_71435742
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:27 schreef candygirl het volgende:
net op tv dat ze bij festivals in brazilie en sigzet in hongarije en nog meer festivals een hoop besmettingen verwachten
en dat mensen zich extra kunnen laten verzekeren of zoiets voor een terug vlucht en of opname daar
dan moet ik dat maar eens goed in de gaten houden de komende dagen!
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:39:52 #134
208890 June.
Seriously?
pi_71435845
Na 4daagse en zwarte cross een verstopte neus en keelpijn. Even afwachten dan maar .
Shine bright like a diamond.
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:03:23 #135
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_71436460
Gelukkig geen H1N1, maar buikgriep. Ook niet leuk, maar ja.
  Redactie Frontpage woensdag 29 juli 2009 @ 19:04:50 #136
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_71436505
Zaterdagavond teruggekomen van een weekje Spanje, lichtelijk verkouden. Sinds zondagavond plat op bed met koorts en op overgeven na de rest van het hele rijtje. Gister eind van de middag huisarts op bezoek gehad met mondkapje, handschoenen en een mooi schortje voor om even in mijn neusgat en keel te gaan roeren met zo'n xxl-wattenstaaf (niet echt tof gevoel).

Uitslag zou waarschijnlijk vandaag komen maar nog niks gehoord. Afhankelijk van het resultaat van de test belt de huisarts of de ggd.
pi_71437757
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zaterdagavond teruggekomen van een weekje Spanje, lichtelijk verkouden. Sinds zondagavond plat op bed met koorts en op overgeven na de rest van het hele rijtje. Gister eind van de middag huisarts op bezoek gehad met mondkapje, handschoenen en een mooi schortje voor om even in mijn neusgat en keel te gaan roeren met zo'n xxl-wattenstaaf (niet echt tof gevoel).

Uitslag zou waarschijnlijk vandaag komen maar nog niks gehoord. Afhankelijk van het resultaat van de test belt de huisarts of de ggd.
sterkte dude!
en beterschap natuurlijk
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:17:03 #138
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_71438673
quote:

Sterkte! Laat je het weten wat je hebt?

Maar vreemd dat ze mijn niet kwamen testen nalv een telefonisch consult, heb alle verschijnselen van H1N1 maar ze komen niet langs. En het word met het uur erger. Morgen maar nog eens bellen.
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:27:42 #139
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71438972
Ik heb een loopneus. En klam zweet. Geen koorts. Geen diarree.
pi_71439077
quote:

Ik hoop dat je niet de mexicaanse griep heb en natuurlijk , Sterkte
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:13:03 #141
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_71440210
quote:

ook lloret de mar?
pi_71440928
Mijn broer heeft hier een paar dagen gelogeerd en vandaag ziek geworden en is nu thuis en heeft 39 graden koorts.. Mmm, hoesten valt verder mee en ook niet overgeven.

Hoop maar dat het niks is, mijn vrouw is nu 27 weken zwanger en ik heb geen zin in gedonder.
pi_71441022
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:36 schreef willempjewever het volgende:
Mijn broer heeft hier een paar dagen gelogeerd en vandaag ziek geworden en is nu thuis en heeft 39 graden koorts.. Mmm, hoesten valt verder mee en ook niet overgeven.

Hoop maar dat het niks is, mijn vrouw is nu 27 weken zwanger en ik heb geen zin in gedonder.
Laat je in dit geval ook zeker niet wegpraten bij een vaccin, tijdens de zwangerschap is dat zeker belangrijk
Verder succes met de zwangerschap en beterschap aan je broer, en partyanimal ook beterschap en hopen op een gewoner griepje
Mr. Prolapse 2009
  Redactie Frontpage woensdag 29 juli 2009 @ 21:39:36 #144
J'adore hardcore
pi_71441033
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:13 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

ook lloret de mar?
Mallorca
pi_71441184
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:39 schreef Dragorius het volgende:
Laat je in dit geval ook zeker niet wegpraten bij een vaccin, tijdens de zwangerschap is dat zeker belangrijk
We horen wel wat de dokter zegt, mijn vrouw is zwanger en ik werk voor de overheid, we zullen dus allebei wel gelijk in aanmerking komen voor een vaccin neem ik aan.

Maarja, mijn vrouw is echt nooit ziek, ik ben elk jaar wel flink de lul en de laatste keer dat mijn vrouw ziek was was weet ze niet eens meer, in iedergeval voordat ik haar kende en dat is al meer dan 8 jaar geleden, dus die zal de dans wel ontspringen.

Mijn vader gaat morgen even de dokter bellen voor mijn broer, hoop maar dat het gewoon koorts is, maar meestal heb je dat niet in de zomer en dus wat vaag allemaal. Maarja, hoe groot is de kans dat je het nu krijgt als je niet in het buitenland geweest bent zoals hij? Niet zo groot denk ik?
pi_71441380
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef willempjewever het volgende:

[..]

We horen wel wat de dokter zegt, mijn vrouw is zwanger en ik werk voor de overheid, we zullen dus allebei wel gelijk in aanmerking komen voor een vaccin neem ik aan.

Maarja, mijn vrouw is echt nooit ziek, ik ben elk jaar wel flink de lul en de laatste keer dat mijn vrouw ziek was was weet ze niet eens meer, in iedergeval voordat ik haar kende en dat is al meer dan 8 jaar geleden, dus die zal de dans wel ontspringen.

Mijn vader gaat morgen even de dokter bellen voor mijn broer, hoop maar dat het gewoon koorts is, maar meestal heb je dat niet in de zomer en dus wat vaag allemaal. Maarja, hoe groot is de kans dat je het nu krijgt als je niet in het buitenland geweest bent zoals hij? Niet zo groot denk ik?
Je vrouw is nu zwanger dus haar weerstand is dan sowieso wat lager, geen angstzaaien ofzo hoor maar meer, wees voorzichtig (maar dat ben je zo te horen al, heel goed ) Overleg met de dokter is inderdaad het beste, die kent jullie situatie.

Wat je broer betreft, kan ook een buikgriep zijn of iets anders. Wil niks zeggen, maar het is goed om wat voorzichtiger te zijn inderdaad in deze tijden
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:28:03 #147
191838 mrfool
Why so serious?
pi_71442939
maand geleden flink ziekgeweest, toen ik terug kwam van menorca (spanje) via schiphol.

*koorts
*snotneus
*hoesten, groene slijm
*hoofdpijn, zoals ik hem nog nooit gevoeld heb
*moe zijn

hopelijk was het de mexicaan, want collega is net terug van 4daagse en ja hij is flink verkouden aan het worden. leuk als je daar mee moet werken!
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:08:46 #148
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_71449023
Mijn zoontje van 1 jaar had gisteren bijna 40 graden koorts, maar vanochtend was het 38. Dus het zakt snel weg.
pi_71449096
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:08 schreef kL0j00h het volgende:
Mijn zoontje van 1 jaar had gisteren bijna 40 graden koorts, maar vanochtend was het 38. Dus het zakt snel weg.
40 graden? Huisarts gebeld?
Mr. Prolapse 2009
pi_71449849
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:19 schreef Dragorius het volgende:
Waarom? Kinderen hebben altijd gelijk hoge koorts. Als de koorts langer aanduurt ga je pas bellen, ik althans wel. Meestal als er al 3 dagen rond de 40 graden geweest zijn en veel doet de dokter er dan ook niet aan, laatst heeft mijn zoon antibiotica kuurtje gehad toen hij 4 dagen 40 graden koorts had.
pi_71450044
Is mij altijd geleerd dat heel jonge kinderen met 40 graden koorts niet goed kan zijn. Maarja, dat is ook wel wat jaren geleden uiteraard
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:38:46 #152
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_71450486
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:19 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee, we houden hem goed in de gaten en hebben uiteraard research gedaan. Het kan geen kwaad, maar het moet ook niet te lang aanhouden. Gelukkkig zien we temperatuur snel zakken. Net met mijn verloofde gebeld en hij heeft nog een beetje verhoging, maar niet veel meer. Maar het is wel schikken hoor. Als ik zelf iets heb vind ik het niet erg, maar mijn kindje
pi_71450518
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:38 schreef kL0j00h het volgende:

[..]

Nee, we houden hem goed in de gaten en hebben uiteraard research gedaan. Het kan geen kwaad, maar het moet ook niet te lang aanhouden. Gelukkkig zien we temperatuur snel zakken. Net met mijn verloofde gebeld en hij heeft nog een beetje verhoging, maar niet veel meer. Maar het is wel schikken hoor. Als ik zelf iets heb vind ik het niet erg, maar mijn kindje
Kindjes mogen sowieso niks hebben Die zjin nog onschuldig
Mr. Prolapse 2009
pi_71450624
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:22 schreef Dragorius het volgende:
Is mij altijd geleerd dat heel jonge kinderen met 40 graden koorts niet goed kan zijn. Maarja, dat is ook wel wat jaren geleden uiteraard
Bellen kan natuurlijk altijd, maar bij mijn huisarts heeft het nooit zin zolang mijn zoon nog drinkt, dan moet ik paar dagen aanzien. Al is dat altijd heel lastig, je bent liever zelf ziek dan je kind, zo zielig.

Mijn broer kreeg hier gisteren koorts (we waren paar dagen met hem op vakantie) en begon met 38,7 en in de avond 39 graden koorts. Vandaag heeft hij opeens 37,2 ? Erg vaag, ben wel blij ermee, mijn vrouw is namelijk zwanger en ik wil geen gedonder.

En ik heb sinds een week een hoestje en ben wat verkouden en mijn vrouw hoest ook, ga je toch denken (al hadden we de hoest voordat mijn broer kwam). Gisteravond toch een tijdje nagedacht en kreeg bijna het idee dat ik de Mexicaanse griep ging krijgen en ben blij dat ik me erg lekker voel op het hoesten na en dat mijn broer weer aan de beterende hand is. Wel apart dat hij nu koorts kreeg, maar kan ook stress zijn.
pi_71450723
Nouja, je temperatuur is 'smorgens lager dan 'savonds, gewoon even in de gaten houden denk ik Hoesten wil nog niet heel veel zeggen, zolang de klachten maar niet verergeren
Ik ben nog geen vader dus kan me die gevoelens niet voorstellen, maar prettig lijkt me het niet....
Mr. Prolapse 2009
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2009 @ 11:36:09 #156
J'adore hardcore
pi_71453521
De GGD heeft net gebeld. Uit het eerste onderzoek blijkt op basis van de sporen die zijn aangetroffen dat ik met 99% zekerheid de Mexicaanse griep is. Alles gaat nu naar Utrecht, waar alles verder gechecked gaat worden om 100% duidelijkheid te krijgen. De komende dagen gewoon uitzieken, binnen blijven en geen bezoek in huis.

Ook geen Tamiflu, dat schijnt alleen te helpen binnen 48 uur na de eerste ziekteverschijnselen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:01:50 #157
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71454354
Klopt
quote:
Tamiflu (de merknaam van oseltamivir) is een orale neuraminidase-remmer. Neuraminidase is een essentiële enzym op het membraan van het influenzavirus. Het stelt de gerepliceerde virussen in staat om de gastheercel te verlaten en zich door het weefsel te bewegen. Door het virale neuraminidase te remmen kunnen nieuwe virussen de geïnfecteerde cellen niet verlaten en wordt de verspreiding van de infectie naar andere cellen onderbroken. Uit onderzoek blijkt dat mensen die het middel slikken binnen 48 uur na de eerste ziekteverschijnselen gemiddeld ongeveer een dag minder ziek zijn, een kleinere kans hebben om wegens complicaties bij de griep in het ziekenhuis te worden opgenomen en minder besmettelijk zijn.
Beterschap trouwens!

Hoop dat je snel hersteld

[ Bericht 8% gewijzigd door Dartanion op 30-07-2009 12:07:50 ]
:-)
pi_71454423
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:36 schreef PartyAnimal87 het volgende:
De GGD heeft net gebeld. Uit het eerste onderzoek blijkt op basis van de sporen die zijn aangetroffen dat ik met 99% zekerheid de Mexicaanse griep is. Alles gaat nu naar Utrecht, waar alles verder gechecked gaat worden om 100% duidelijkheid te krijgen. De komende dagen gewoon uitzieken, binnen blijven en geen bezoek in huis.

Ook geen Tamiflu, dat schijnt alleen te helpen binnen 48 uur na de eerste ziekteverschijnselen.
Beterschap dan Gewoon voldoende blijven drinken nu, inderdaad binnen blijven om anderen zo min mogelijk te exposen.
Hoe "voel" je je nu? Worden de klachten al wat minder?
Mr. Prolapse 2009
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2009 @ 12:08:17 #159
J'adore hardcore
pi_71454543
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:04 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Beterschap dan Gewoon voldoende blijven drinken nu, inderdaad binnen blijven om anderen zo min mogelijk te exposen.
Hoe "voel" je je nu? Worden de klachten al wat minder?
De koorts is redelijk afgezwakt, dat scheelt wel. Al heb ik nog steeds momenten dat ik het bloedheet heb en kan zwemmen in het zweet (en de thermometer niet verder komt dan 37,3). Verder voel ik me nog steeds 10x niks, maar heb ook nog niet echt lekker geslapen dus dat werkt dan ook niet in m'n voordeel
pi_71454598
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

De koorts is redelijk afgezwakt, dat scheelt wel. Al heb ik nog steeds momenten dat ik het bloedheet heb en kan zwemmen in het zweet (en de thermometer niet verder komt dan 37,3). Verder voel ik me nog steeds 10x niks, maar heb ook nog niet echt lekker geslapen dus dat werkt dan ook niet in m'n voordeel
Afgezwakte koorts is een goed teken
Lekker uitzieken en uitzweten dus Alhoewel, "lekker", dat klinkt weer zo... Naja, je snapt wat ik bedoel

Beterschap
Mr. Prolapse 2009
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2009 @ 12:16:48 #161
J'adore hardcore
pi_71454770
Ik snap het Thanks
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:28:05 #162
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71455148
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

En van braken heb je dus de hele tijd geen last gehad?
Beterschap.
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2009 @ 12:40:36 #163
J'adore hardcore
pi_71455498
Wel wat misselijk geweest af en toe, maar braken niet gehad. Gelukkig
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:12:55 #164
111328 cryotek
zie signature
pi_71460139
Mijn broer en zijn vriendin hebben het, dus het zal me niks verbazen als ik de volgende ben (veel bij elkaar in de buurt)
zie ondertitel
pi_71460216
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:12 schreef cryotek het volgende:
Mijn broer en zijn vriendin hebben het, dus het zal me niks verbazen als ik de volgende ben (veel bij elkaar in de buurt)
Dan heb je dus preventief Tamiflu voorgeschreven gekregen? Hoevaak heb je contact met je broer? Toen ie symptomen kreeg al? Anders ff je huisarts bellen
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:20:17 #166
111328 cryotek
zie signature
pi_71460384
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:15 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dan heb je dus preventief Tamiflu voorgeschreven gekregen? Hoevaak heb je contact met je broer? Toen ie symptomen kreeg al? Anders ff je huisarts bellen
Nope, we krijgen pas Tamiflu voorgeschreven als er nog iemand ziek van gaat worden (broer is al aan de beterende hand)
(Vervangende) Huisarts weet ervan, ook dat we hier allemaal contact hebben gehad toen er al symptomen waren

Viel me wel op hoe traag van begrip die man is, hij wilde in de eerste instantie dat we langs kwamen ( ), en was erg laat met het opsturen van het kweekje dat bij mn broer was gemaakt..
zie ondertitel
pi_71462241
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:36 schreef PartyAnimal87 het volgende:

Beterschap en ik hoop dat je snel weer opknapt

Gelukkig bestaat er fok en internet om contacten te onderhouden
pi_71463104
mijn broer is gelukkig weer redelijk beter na een dag griep, zal wel niks geweest zijn. Gelukkig maar. Ik was bang dat hij mij misschien had aangestoken.
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:01:42 #169
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71463135
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:39 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Kindjes mogen sowieso niks hebben Die zjin nog onschuldig
Als ze nooit wat zouden hebben, dan bouwen ze ook geen weerstand op.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:19:40 #170
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_71463758
Een vriend van mij is ook getest afgelopen week op Varkensgriep, maar het hoeft het niet persee te zijn. Andere vrienden uit die groep zijn ook goed ziek, ben dus benieuwd
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:26:55 #171
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71463993
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:19 schreef Baasvaak. het volgende:
Een vriend van mij is ook getest afgelopen week op Varkensgriep, maar het hoeft het niet persee te zijn. Andere vrienden uit die groep zijn ook goed ziek, ben dus benieuwd
varkensgriep klinkt meteen zo goor
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:53:08 #172
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_71464740
Volgens mij heerst er ook gewoon verkoudheid tussen de griep door, met dit rare weer hier in NL. Ik heb zelf ook beetje last van mn keel en moet af en toe beetje hoesten, maar voel me verder eigenlijk gewoon topfit. Zit er net tegenaan te hikken, maar het wil nog niet doorzetten of weggaan.
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2009 @ 18:19:44 #173
J'adore hardcore
pi_71465420
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:31 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Beterschap en ik hoop dat je snel weer opknapt

Gelukkig bestaat er fok en internet om contacten te onderhouden
Thanks

Heb ook nog een flinke stapel dvd's liggen die ik moet kijken, dus de komende dagen tijd om even wat weg te werken
pi_71465499
Ik ben zelf fysiotherapeut en kom nogal met wat mensen in aanraking. Vandaag een mevrouw behandeld waarvan de zoon eergisteren met griep uit Spanje kwam. Echtgenoot is vandaag ziek geworden. Ze vonden het niet echt nodig de huisarts te bellen

Ik mag toch hopen dat mevrouw het zelf ook niet heeft. Anders roei ik straks nog de hele praktijk uit
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_71467647
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef bmwdevil het volgende:
Volgens mij heerst er ook gewoon verkoudheid tussen de griep door, met dit rare weer hier in NL. Ik heb zelf ook beetje last van mn keel en moet af en toe beetje hoesten, maar voel me verder eigenlijk gewoon topfit. Zit er net tegenaan te hikken, maar het wil nog niet doorzetten of weggaan.
Nja, in mijn regio (Zeeland) is het meer buikgriep.
Life is Music
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:19:55 #176
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_71469198
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef bmwdevil het volgende:
Heb eigenlijk precies hetzelfde. Sinds vandaag wat last van m'n keel, maar verder voel ik me goed. Hopelijk lig ik morgen niet doodziek op m'n nest, maar dat zien we dan wel..
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:30:59 #177
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_71471641
Heb wel 2 verstopte puntoortjes
pi_71473316
Wellicht heb ik het ook..

Op het werk van mn vrouw, zit een meisje bij wiens zus vorige week de mexicaanse griep is geconstateerd.(1 van de 8 mensen uit Ootmarsum waarbij de griep is geconstateerd)
2 dagen geleden heeft dat meisje zich ziek gemeld en vandaag blijkt dat ook zij de mexicaanse griep heeft.
Mijn vrouw zit/zat praktisch naast haar. Zeg maar een werkplek/bureau lengte.
Kans is dus vrij groot dat mn vrouw en dus ook ik besmet zijn.
Op dit moment voelen we ons nog wel goed. Hoewel ik zelf al de hele week rare opvliegers heb. Soms krijg ik het ineens heel warm en begin te zweten terwijl ik niets doe.
Je kent het wel, dat je letterlijk het zweet uitbreekt. En wat water drinken en vaak is het dan daarna weer weg.
Dat had ik paar dagen geleden, daar heb ik nu geen last meer van.
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen waait het hier nooit
pi_71473468
Zaterdag kwam er koorts op zetten, ging op een gegeven moment gepaard met last van de maag en spierpijn in de schouders/rug. Hoesten en een verstopte neus mocht er ook nog even bij komen.

Zondag leek het minder te worden qua koorts en spierpijn, maar werd in de eind van de dag aan beide oren half-doof en ik begon keelpijn te krijgen, dit hield t/m gisteren aan.

Nu nog last van een vage suis in mijn oren (merk het vooral bij stilte), en voel me alsnog niet 100% (sloom, niet erg veel eetlust etc.) zo af en toe last van spontane zweet uitbarstingen.

Begon vandaag wat dingen te doen om er weer even in te komen, maar een klein kwartiertje in de auto bezig met een paar speakers resulteerde in last van de rug.

Blijf morgen nog even lekker thuis als ik mij morgenochtend nog steeds zo voel, geen bezoekje aan de dokter gepleegd maar als het zo wat aanhoudt toch nog even langs gaan om er achter te komen wat het nou geweest was.. (ben nieuwsgierig )
pi_71473509
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:17 schreef extremeweather-eu het volgende:
Wellicht heb ik het ook..

Op het werk van mn vrouw, zit een meisje bij wiens zus vorige week de mexicaanse griep is geconstateerd.(1 van de 8 mensen uit Ootmarsum waarbij de griep is geconstateerd)
2 dagen geleden heeft dat meisje zich ziek gemeld en vandaag blijkt dat ook zij de mexicaanse griep heeft.
Mijn vrouw zit/zat praktisch naast haar. Zeg maar een werkplek/bureau lengte.
Kans is dus vrij groot dat mn vrouw en dus ook ik besmet zijn.
Op dit moment voelen we ons nog wel goed. Hoewel ik zelf al de hele week rare opvliegers heb. Soms krijg ik het ineens heel warm en begin te zweten terwijl ik niets doe.
Je kent het wel, dat je letterlijk het zweet uitbreekt. En wat water drinken en vaak is het dan daarna weer weg.
Dat had ik paar dagen geleden, daar heb ik nu geen last meer van.
Gewoon in de gaten houden inderdaad, en bij koorts de huisarts bellen En je vrouw?
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')