Ik zie wel degelijk liever Biseswar dan Slory. Slory heeft inderdaad wel eens een enkele keer, lang geleden, laten zien dat hij aardig kan ballen. Slory is sneller dan Biseswar. Biseswar heeft daarentegen meer acties in huis, en significant meer scorend vermogen. Daarbij Is Biseswar jaren jonger, én is Slory mentaal te zwak. Slory zal wmb nooit bij een topclub slagen, omdat hij daar moet. Bij een club als NAC kan het een waardevolle speler zijn, bij Feyenoord zie ik hem eigenlijk liever vertrekken... Overigens is Biseswar wmb nou ook weer geen wereldspeler.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Op zijn wedstrijden. Ik vind hem niet bijzonder goed of iets dergelijks, maar zie geen verschil tussen hem en Biseswar. Dus of het nou Biseswar is die in de basis staat of Slory. In beide gevallen worden we er niet veel beter op.
Dat sloerie nu even als basisspeler begint, wil natuurlijk niet zeggen dat Biseswar geen minuten gaat maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:44 schreef Ritmo het volgende:
En Biseswar heeft vertrouwen in Feyenoord/Been gehad, toen ze hem vroegen alsjeblieft bij te tekenen. Niet dat dat een garantie op een basisplek moet zijn, maar hij krijgt nu wel heel weinig kansen deze voorbereiding.
Als Biseswar dit seizoen nauwelijks speelt, zal dat andere (jonge) spelers er ook van afschrikken om bij te tekenen.
Nou ik heb hem al die tijd dat hij bij Feyenoord speeld nog weinig goeds zien doen.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Slory is geen prutser, al denkt iedereen hier van wel.
Vreemd. Biseswar is veel dreigender, laat zich fysiek minder makkelijk de bal van de voet lopen, heeft een betere voorzet en een goed afstandsschot. Misschien is Slory wat sneller.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef Happel het volgende:
Op zijn wedstrijden. Ik vind hem niet bijzonder goed of iets dergelijks, maar zie geen verschil tussen hem en Biseswar. Dus of het nou Biseswar is die in de basis staat of Slory. In beide gevallen worden we er niet veel beter op.
Jij hebt echt geen verstand van voetbal.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef Happel het volgende:
Wat jij wil, joh.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen verstand van voetbal.
quote:
Biseswarquote:2007/08 Feyenoord 17 2 Eredivisie
2008/09 Feyenoord 20 1 Eredivisie
quote:2008/09 Feyenoord 28 7 Eredivisie
Maar zelfs met statistieken is het onmogelijk om Slory beter te doen lijken dan Biseswar.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:09 schreef Happel het volgende:
Het gaat al nergens meer over als we het op statistieken gaan gooien. Zo kan je Gunther Thiebaut van MVV nog beter maken dan Makaay.
Dat heeft ie opzich best wel, hij vindt het alleen leuk om een beetje 'anders' te doen als de rest.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen verstand van voetbal.
Thiebat 318 138quote:Op maandag 27 juli 2009 21:09 schreef Happel het volgende:
Het gaat al nergens meer over als we het op statistieken gaan gooien. Zo kan je Gunther Thiebaut van MVV nog beter maken dan Makaay.
Ik neem aan dat je weet dat die totaal anders spelen, en dat je dan met 3 '10-en' speelt en maar 1 controlerende middenvelder he?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:27 schreef H.M.Murdock het volgende:
Opstelling staat wel goed alleen hoop ik dat Slory, Bruins en El Ahmadi voorlopig nog vervangen worden door Wijnaldum, Tomasson en de Guzman.
Ja zeker, ik zat te denken aan zoiets :quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat die totaal anders spelen, en dat je dan met 3 '10-en' speelt en maar 1 controlerende middenvelder he?
Fernandez is erg aanvallend ingesteld en daarbij blijven Bahia en Hofland instabiel. Tegen sommige clubs zal je het zo wel kunnen spelen, maar zodra ze sterk genoeg zijn om je onder druk te zetten faal je hier keihard mee, erg riskant...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:56 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ja zeker, ik zat te denken aan zoiets :
----------------Fer----------------
Wijnaldum---------dGuzman
---------Tomasson-------------
------Makaay---Cisse---------
Ze kunnen allemaal vanaf het middenveld renderen, de bal in de ploeg houden en snel rond laten gaan.
Verder zit er veel scorend vermogen en snelheid in deze ploeg.
Plus dat je dit jaar iets geruster kunt zijn op je verdediging.
Maar dat moet met aanjagers als Tomasson en Fer ook niet echt een probleem zijn lijkt me.
Ik denk dat het nog wel meevalt, je moet de groep niet overschatten maar zeker ook niet onderschatten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Fernandez is erg aanvallend ingesteld en daarbij blijven Bahia en Hofland instabiel. Tegen sommige clubs zal je het zo wel kunnen spelen, maar zodra ze sterk genoeg zijn om je onder druk te zetten faal je hier keihard mee, erg riskant...
Natuurlijk ook nog maar de vraag hoe veel wedstrijden Tomasson kan spelen
Wel reëel blijven natuurlijk... Dit is veel te aanvallend.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:56 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ja zeker, ik zat te denken aan zoiets :
----------------Fer----------------
Wijnaldum---------dGuzman
---------Tomasson-------------
------Makaay---Cisse---------
Ze kunnen allemaal vanaf het middenveld renderen, de bal in de ploeg houden en snel rond laten gaan.
Verder zit er veel scorend vermogen en snelheid in deze ploeg.
Plus dat je dit jaar iets geruster kunt zijn op je verdediging.
Maar dat moet met aanjagers als Tomasson en Fer ook niet echt een probleem zijn lijkt me.
Ik denk dat het wel rendabel voetbal oplevert ondanks dat het erg aanvallend ingesteld is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:01 schreef Juk het volgende:
[..]
Wel reëel blijven natuurlijk... Dit is veel te aanvallend.
Tis Ritmo.... Dan volstaat het eerste gedeelte van de zin.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:33 schreef Ruud het volgende:
[..]
Je bent wel heel zielig als je Ajax er steeds bij moet halen.
Daar moeten we eens een keer vanaf.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 06:27 schreef Happel het volgende:
We zijn geen Real Madrid hè. Defensieve zekerheden dienen ingebouwd te worden. Zeker met het oog op de twee aanvallende backs, die constant opkomen over de zijkanten. Balverlies bij een van die twee moet opgevangen kunnen worden door verdedigende middenvelders die achter de bal blijven. Met alleen Fer kom je er dan niet.
Hoop overigens dat Been gaat kiezen voor Van Bronckhorst op links. Heb totaal geen vertrouwen in de Cler.
Nou ik vind het zelfmoord zoals jij wil gaan spelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:12 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel rendabel voetbal oplevert ondanks dat het erg aanvallend ingesteld is.
Je maakt in principe je middenveld zelfs breder, alleen verlies je wel een verdedigend middenvelder idd.
Gaat wel goedkomen denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 06:27 schreef Happel het volgende:
Hoop overigens dat Been gaat kiezen voor Van Bronckhorst op links. Heb totaal geen vertrouwen in de Cler.
Het is niet de eerste keer dat deze geweldige voorzitter (was hij dat maar bij ons) zich lovend over de groeipotentie van Feyenoord heeft uitgelaten. Echter dan zal men op Zuid zeer vlug afscheid moeten nemen van gudde en jacobs want anders wordt het nooit wat.quote:Tijdens de jaarlijkse perspresentatie voorafgaand aan het nieuwe seizoen had FC Twente voorzitter Joop Munsterman zijdelings ook aandacht voor Feyenoord. Volgens Munsterman wordt Feyenoord weer de grootste club van het land, zo meldt Radio Rijnmond. "Feyenoord gaat een groot stadion bouwen, krijgt een omzet van 80 miljoen en wordt dé club van Nederland. Als je door Rotterdam rijdt en je ziet die havens en al die fantastische bedrijven. Als je dat goed aanpakt met elkaar is het slechts een kwestie van tijd." Zelf gaat FC twente haar nieuwe stadion dit seizoen ook alweer uitbreiden.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:15 schreef turnpoint76 het volgende:
Munsterman: "Feyenoord wordt grootste"
[..]
Het is niet de eerste keer dat deze geweldige voorzitter (was hij dat maar bij ons) zich lovend over de groeipotentie van Feyenoord heeft uitgelaten. Echter dan zal men op Zuid zeer vlug afscheid moeten nemen van gudde en jacobs want anders wordt het nooit wat.
Tja...quote:"Feyenoord gaat een groot stadion bouwen, krijgt een omzet van 80 miljoen en wordt dé club van Nederland. Als je door Rotterdam rijdt en je ziet die havens en al die fantastische bedrijven. Als je dat goed aanpakt met elkaar is het slechts een kwestie van tijd."
Hij haalde enkele weken geleden ook al flink uit naar het Feyenoord-bestuur ja. Hij vond het ongeloofelijk dat het zomaar mogelijk was dat Feyenoord niet de absolute top van Nederland was en iedereen in Rotterdam (en Nederland) daar zo laconiek over deed.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:15 schreef turnpoint76 het volgende:
Munsterman: "Feyenoord wordt grootste"
[..]
Het is niet de eerste keer dat deze geweldige voorzitter (was hij dat maar bij ons) zich lovend over de groeipotentie van Feyenoord heeft uitgelaten. Echter dan zal men op Zuid zeer vlug afscheid moeten nemen van gudde en jacobs want anders wordt het nooit wat.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:04 schreef Merkie het volgende:
Die van richting veranderde bal op 5:47 zou Timmer trouwens nooit hebben gehad, die zou dan weer aan de grond genageld staan.
Ik weiger dat principieel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:02 schreef turnpoint76 het volgende:
GRATIS downloaden
RealPlayer 11 Basic
http://nl.real.com/realplayer/
Toen werden we genadeloos afgestraft op ons eigen toernooitje in De Kuip volgens mij. Het was in ieder geval niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een verschil met de voorbereiding van een jaar terug, niet te geloven.
Klopt, toen was de blessurestroom al begonnen. Zelfde voorbereiding verloren we ook nog eens van Barendrecht en verloren we vrij kansloos van Real Mallorca en Benfica.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toen werden we genadeloos afgestraft op ons eigen toernooitje in De Kuip volgens mij. Het was in ieder geval niet om aan te zien.
En dan met zo'n kop alsof hem weer enorm onrecht was aangedaan.quote:
Een beetje hetzelfde als de voorbereiding van Ajax de afgelopen week dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Klopt, toen was de blessurestroom al begonnen. Zelfde voorbereiding verloren we ook nog eens van Barendrecht en verloren we vrij kansloos van Real Mallorca en Benfica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |