Dat lijkt mij onzin. Wijnaldum speelt gewoon als hij fit is.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef F.M.D. het volgende:
...............
Mario Been houdt vast aan een systeem met drie spitsen: Sekou Cissé, Roy Makaay en Andwele Slory. Het betekent dat Diego Biseswar en de nog geblesseerde Georginio Wijnaldum genoegen moeten nemen met een rol als reserve. De bank bij Feyenoord is daardoor aardig bezet. Het geeft Been de mogelijkheid om tijdens duels in te grijpen wanneer een wedstrijd daar om vraagt.
http://www.pzc.nl/sport/i(...)ft-duidelijkheid.ece
Dit kan toch niet waar zijn. Als Been slory verkiest boven wijnaldum of/en biseswar is die de domste trainer van de eredvisie!
Wijnaldum moet achter de spitsen, niet aan de zijkanten, dus daar is niks raars aan. Biseswar op de bank is gewoon een logische keuze. Slory in de basis is vreemd, maar ergens ook wel weer te begrijpen.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef F.M.D. het volgende:
...............
Mario Been houdt vast aan een systeem met drie spitsen: Sekou Cissé, Roy Makaay en Andwele Slory. Het betekent dat Diego Biseswar en de nog geblesseerde Georginio Wijnaldum genoegen moeten nemen met een rol als reserve. De bank bij Feyenoord is daardoor aardig bezet. Het geeft Been de mogelijkheid om tijdens duels in te grijpen wanneer een wedstrijd daar om vraagt.
http://www.pzc.nl/sport/i(...)ft-duidelijkheid.ece
Dit kan toch niet waar zijn. Als Been slory verkiest boven wijnaldum of/en biseswar is die de domste trainer van de eredvisie!
Wat valt er niet aan te begrijpen. Slory is geen prutser, al denkt iedereen hier van wel.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef Kopbal het volgende:
Wat valt er te begrijpen aan Slory rechtsbuiten? Daar heb ik nog 10x liever Wijnaldum of Biseswar. Al spelen ze dan niet op hun natuurlijke positie.
Dan verschillen we daarin duidelijk van mening.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te begrijpen. Slory is geen prutser, al denkt iedereen hier van wel.
Moet zeggen dat ik Bruins tegen Sampdoria goed vond spelen. En het scheelt dat Been helemaal gek van hem is, dat zal wel meespelen denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wijnaldum moet achter de spitsen, niet aan de zijkanten, dus daar is niks raars aan. Biseswar op de bank is gewoon een logische keuze. Slory in de basis is vreemd, maar ergens ook wel weer te begrijpen.
De 10-positie is gewoon over bezet, daar moet een keuze worden gemaakt. Apart dat hij dan voor Bruins kiest.
Dan vraag ik me toch waar je dat op baseert.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te begrijpen. Slory is geen prutser, al denkt iedereen hier van wel.
Als je werkelijk van mening ben dat Feyenoord met deze selectie 'normaal' presteert als het 7 wordt, en 'helemaal geweldig' presteert als het 5e wordt ben je wel een ongelooflijke halve zool.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Deze selectie is geen top-vijf materiaal,
Europees voetbal halen een stunt
Denk niet dat Been hem zo maar laat gaan, gezien hij niet zomaar 'potentiële steunpilaar' Landzaat uit de basis houdt.quote:El Ahmadi: "Dit jaar zal het anders zijn"
Feyenoord-trainer Mario Been verklaarde zondag na de met 3-0 gewonnen wedstrijd tegen Sampdoria dat Karim El Ahmadi voorlopig de voorkeur krijgt boven Denny Landzaat op het middenveld. Een belangrijke steun in de rug voor El Ahmadi, zo verklaarde hij na het duel met de Italianen tegenover Goal.com
"Ik heb vorig jaar best een moeilijke tijd gehad. De verhuizing naar Rotterdam had veel impact op me," vertelde El Ahmadi zondag aan Goal.com. "Ik maak niet zo snel contact met mensen en miste bovendien mijn familie en vrienden."
Niet alleen op persoonlijk gebied had El Ahmadi het moeilijk om zijn draai te vinden. Ook de teleurstellende prestaties van Feyenoord speelden een negatieve rol. "Het team draaide stroef en ik had te maken met blessures. Dit jaar zal het anders zijn," is de middenvelder optimistisch.
"Het vertrouwen dat ik nu krijg, voelt goed. Mijn gevoel bij de nieuwe trainer is goed. Met hem kan ik goed over voetbal praten en de communicatie verloopt goed," prijst hij zijn coach. "Mario Been is een typische Rotterdammer en recht door zee. Dat waardeer ik wel."
El Ahmadi, die vorig jaar voor enkele miljoenen euro's werd overgenomen van FC Twente, wil dit seizoen belangrijk worden voor Feyenoord. "Ik zal me richten op de positie van rechtermiddenvelder. Ik heb wel geleerd van vorig seizoen dat ik niet te veel moet willen doen. Er moet meer geduld in mijn spel en dat van de ploeg komen. Vanmiddag ging dat al erg goed."
"Het was voor mij lekker voetballen op een middenveld, waar veel van positie werd gewisseld. We werden wel geholpen door de scheidsrechter, die een Italiaan van het veld stuurde. Dat was volgens mij niet nodig. Ik had liever de wedstrijd verder gespeeld tegen elf tegenstanders. De tweede helft hadden we veel ruimte om de bal rond te spelen door de man-meer-situatie."
Met de huidige spelersgroep moet Feyenoord de komende jaargang een rol van betekenis kunnen gaan spelen in de eredivisie, zo schat El Ahmadi in. "De selectie is goed en we hebben een ruime keuze in spelers. We gaan komend seizoen van onze eigen kracht uit. Toch wil ik niet te ver vooruitkijken, want we hebben een moeilijk jaar achter de rug. Die wedstrijd tegen NEC is voor ons nu belangrijk."
Mocht hij dit seizoen veel aan spelen toe komen en fit blijven, hoop ik dat ze z'n contract (tot 2012) verlengen tot 2015. Knap hoe hij toch weer snel aan weet te haken, onze beste verdediger. Hopelijk een van de steunpilaren van Feyenoord 2012 wanneer we o.l.v. Kuyt de titel weer eens binnenhalenquote:Vlaar: 'Het gaat boven verwachting goed'
Ron Vlaar stond zondag in het oefenduel met Sampdoria (3-0 winst) bijna tachtig minuten op het veld. Als het aan de Feyenoord-verdediger had gelegen, had hij de negentig minuten vol gemaakt.
"Ik hoefde niet om een wissel te vragen", zegt Vlaar na afloop van het oefenduel met de Italianen in gesprek met VoetbalPrimeur. De verdediger, die twee jaar geen officiële wedstrijd meer speelde, is op de goede weg. Liep de Hensbroeker de afgelopen seizoenen tot twee keer toe een ernstige knieblessure op, de voorbereiding op het nieuwe voetbaljaar verloopt tot op heden vlekkeloos voor Vlaar.
"Het gaat beter dan ik had verwacht", bekent Vlaar. "Ik ben heel tevreden over de voorbereiding tot nu toe. Voor mezelf heb ik een goede periode doorgemaakt. Ik heb alles mee kunnen doen, wat we vooraf op papier hebben vastgesteld. Eén keer moest ik uit een training stappen, voor de rest verloopt alles uitstekend. Mijn knie voelt goed en sterk aan. Ik heb geen last meer. Dat is een prettig gevoel."
In samenspraak met de medische staf van Feyenoord en de doktoren in Zeist, waar Vlaar afgelopen seizoen revalideerde van zijn knieblessure, werd de terugkeer op het veld bij de Rotterdamse club tot in de puntjes op papier gezet. "Tot aan Portugal, waar we een trainingskamp hadden, stond alles vast. Maar tijdens het trainingskamp kon ik de trainer al aangeven dat ik meer minuten zou kunnen spelen dan eigenlijk de bedoeling was", meldt Vlaar met gepaste trots.
Zijn vlotte terugkeer op het hoogste niveau zag Vlaar zondag beloond worden met een basisplek tegen Sampdoria. Het oefenduel werd door de Rotterdammers eenvoudig omgezet in een 3-0 overwinning. Feyenoord-trainer Mario Been bestempelde het spel van de 24-jarige verdediger na afloop als 'perfect'.
Zo ver wilde Vlaar niet gaan. "Ik miste de handelingssnelheid en was in het begin wat onwennig. Het was een beetje zoeken. Maar dat is ook niet raar als je bijna twee jaar geen officiële wedstrijd gespeeld hebt. Over de tweede helft ben ik tevreden. Ik heb, vind ik zelf, een aardige voorbereiding gehad. Die heb ik goed afgesloten."
Eén keer kwam de verdediger goed weg. Sampdoria-aanvaller Antonio Cassano ontfutselde Vlaar de bal en bood zichzelf zo een vrije doorgang naar het Feyenoord-doel. "Daar had ik geluk dat Darley die bal goed pakte", geeft Vlaar te kennen. Nadat de Italianen na de rode kaart van Marco Rossi met tien man verder moesten, viel de druk op de Rotterdamse defensie iets weg. Het bood Vlaar de gelegenheid om in de tweede helft vrijuit te kunnen spelen.
Vlaar: "Zeker in de tweede helft was het devies simpel spelen. Dat kost weinig energie, vandaar dat ik het ook iets langer volhield. Dat verbaasde me niet want ik voel me goed. Ik ben tevreden. Als je het mij vraagt verloopt mijn terugkeer op het veld boven verwachting goed."
Met de start van de Eredivisie binnen handbereik mag Vlaar in Rotterdam misschien zelfs hopen op een basisplaats. Tegen Sampdoria kreeg hij in het centrum de voorkeur boven Kevin Hofland. "Volgende week tegen NEC gaat het om het eggie. Daar kijk ik wel naar uit. Dat ik nu een basisplek kreeg zegt me niet zoveel. Het gaat om komende week. Ik kan alleen maar hopen."
We hebben de laatste twee jaar inderdaad laten zien beter dan Ajax, AZ, Twente, Heerenveen en PSV te zijn. Wat was het gat vorig jaar met deze ploegen? 20 tot 40 punten?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:47 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Als je werkelijk van mening ben dat Feyenoord met deze selectie 'normaal' presteert als het 7 wordt, en 'helemaal geweldig' presteert als het 5e wordt ben je wel een ongelooflijke halve zool.
Hou eens op met dat irritante tegendraadse gedrag van je altijd.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou daar zal hij wakker om liggen.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:07 schreef Ritmo het volgende:
Been zakt bij mij wel in de waardering als dit klopt.
Op zijn wedstrijden. Ik vind hem niet bijzonder goed of iets dergelijks, maar zie geen verschil tussen hem en Biseswar. Dus of het nou Biseswar is die in de basis staat of Slory. In beide gevallen worden we er niet veel beter op.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch waar je dat op baseert.
2 jaar terug hadden we 3 punten minder dan de nummer 3. Kortom: het scheelde nauwelijks iets. Tevens waren we toen in het bekertoernooi de beste.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
We hebben de laatste twee jaar inderdaad laten zien beter dan Ajax, AZ, Twente, Heerenveen en PSV te zijn. Wat was het gat vorig jaar met deze ploegen? 20 tot 40 punten?En dan kenden Ajax, Heerenveen en PSV ook nog eens een "rampseizoen".
Talloze pijntjes en blessures? Valt best mee. Vorig jaar rond deze tijd misten we nog iets van 10 spelers, waaronder ook nog spelers die zwaar geblesseerd waren.quote:En als deze selectie het hele seizoen het zelfde blessureleed kent als de andere teams, horen we top-vijf te eindigen ja. Dan wel. Alleen, we zijn nog niet eens begonnen of we hebben al talloze pijntjes en blessures. Ik ga er in ieder geval van uit dat we gewoon weer een jaar tegemoet gaan waar de ene speler na de andere in een blessure valt. En dan zie ik ons echt niet top-vijf eindigen.
Wat ik bedoel is dat een winnende coach altijd gelijk heeft.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou daar zal hij wakker om liggen.
En de kans krijgen om zelf (?) keuzes te maken? Euh... hij is trainerHij is de enige die bepaald wie er wel of niet speelt.
Vlaar stel vooraf doelen op papier af, wat een achterlijke kneus.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Mocht hij dit seizoen veel aan spelen toe komen en fit blijven, hoop ik dat ze z'n contract (tot 2012) verlengen tot 2015. Knap hoe hij toch weer snel aan weet te haken, onze beste verdediger. Hopelijk een van de steunpilaren van Feyenoord 2012 wanneer we o.l.v. Kuyt de titel weer eens binnenhalen![]()
Is dat zo, joh? Kan me niet herinneren Biseswar ooit goed gevonden te hebben. Wel dat hij een kans moest krijgen, dat is iets anders.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hou eens op met dat irritante tegendraadse gedrag van je altijd.![]()
Vorig jaar was je de enige die het in Biseswar zag zitten (best goed gezien, hij viel iedereen mee en heeft wedstrijden voor ons gewonnen) en toen iedereen van mening was dat ie toch best aardig kon ballen vond jij het opeens een speler van niets.
En nu iedereen terecht op Sloerie loopt af te geven moet jij weer opeens een andere mening hebben.
Volgens mij zei je letterlijk dat hij de revelatie van het seizoen zou gaan worden.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat zo, joh? Kan me niet herinneren Biseswar ooit goed gevonden te hebben. Wel dat hij een kans moest krijgen, dat is iets anders.
Nice, ff kijken.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:23 schreef heiden6 het volgende:
http://rijnmond.nl/Homepa(...)leen%20op%20Rijnmond
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:23 schreef heiden6 het volgende:
http://rijnmond.nl/Homepa(...)leen%20op%20Rijnmond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |