oei goed puntquote:Op zondag 26 juli 2009 15:56 schreef DaanA het volgende:
Als hij wordt vervangen door een nieuwslezer à la Sacha de Boer of Eva Jinek, vind je het dan nog steeds jammer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Die reactie zegt meer over jou dan over Dhr. Freriks.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
irritante kutidioot. ben blij als ie eens een keer oprot van de tv.
Die hoer van RTL kan toch wel naar de NOSquote:Op zondag 26 juli 2009 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
We moeten meer van die stijlvolle, bescheiden vrouwen hebben zoals bij het Belgische journaal. Niet van die dozen als Eva Jinek.
Wie? Jan de Hoop?quote:Op zondag 26 juli 2009 16:21 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Die hoer van RTL kan toch wel naar de NOS
jawelquote:Op zondag 26 juli 2009 16:12 schreef Strani het volgende:
dat zou je toch ook nooit recht in z'n gezicht zeggen?
Dat wordt lachen als hij wordt vervangen door die Marokkaanse die nog geen enkele zin zonder fouten uit kan sprekenquote:Op zondag 26 juli 2009 16:29 schreef zomaareennaam het volgende:
Ik vrees dat ie door een zwarte vrouw wordt vervangen om zo "meer multi-cultureel evenwicht" in het nieuwslezen te brengen.
En dat ze ook niet kan voorlezen en ook constant versprekingen maakt en verkeerde klemtonen legt zal ook vast geen bezwaar zijn en wie dr wat van gaat zeggen wordt ook vast weer uitgemaakt voor "pvv-stemmer"...
Die hebben ze vervangen door Eva Jinek denk ik, en Laila zit weer op de inburgeringquote:
Omdat hij wel in Washington wilde blijven wonen en dat vond de NOS niet zo'n tof idee. Hij wilde natuurlijk ook verblijfs- en vliegkosten vergoed zien, en zo gek was de NOS ook niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:15 schreef Aestivate het volgende:
Wat een verrassing.Hij zou jaren geleden al stoppen en opgevolgd worden door Charles Groenhuijsen, maar die werd toen ontslagen, de reden weet ik niet meer. Toen ging Philip nog meer even door.
Dat klinkt op zich niet zo heel slecht.quote:
Och..quote:Op donderdag 30 juli 2009 06:39 schreef Heidens_Figuur het volgende:
Gadver. Door dit soort nieuws ga ik me oud voelen. Philip was een koning.
Als dat een tweede Noraly wordt, liever vandaag dan morgenquote:Op zondag 26 juli 2009 16:29 schreef zomaareennaam het volgende:
Ik vrees dat ie door een zwarte vrouw wordt vervangen om zo "meer multi-cultureel evenwicht" in het nieuwslezen te brengen.
Dit is toch niet echt?quote:
Ik snap dat ze is opgegroeid in de VS maar inderdaad dat walgelijke accentquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:16 schreef stroopdoosch het volgende:
laat die Eva Jinek ook maar stoppen, vieze kakker dat het is
Die mogen in een tentje in de tuin bij Youp van 't Hek gaan leven......quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:25 schreef Bolter het volgende:
[..]
Het valt eigenlijk wel op hoeveel nieuwslezers de NOS verslijt, waar blijven al die mensen?
Rust zacht lieve prins, van dat Ali B filmpjequote:Op zondag 26 juli 2009 15:54 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zat dus net rustig naar die dikke galbak van een Mart Smeets te kijken, zegt Philip Freriks opeens dat hij vanaf 1 januari stopt met nieuwslezen.Hij maakte het journaal juist leuk om naar te kijken, nu is er geen flikker meer aan.
[ afbeelding ]
Die heeft echt een vage pruik op der hoofd liggen. Als je dat haar bekijkt klopt het gewoon niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:16 schreef stroopdoosch het volgende:
laat die Eva Jinek ook maar stoppen, vieze kakker dat het is
Inderdaad, dat ziet er echt zo vaag uit. En lelijk dat ze isquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die heeft echt een vage pruik op der hoofd liggen. Als je dat haar bekijkt klopt het gewoon niet.
Misschien wel, maar dan niet bij de NOS dat lijkt me wel erg sterk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die misschien wel, dat weet ik niet. Maar ze is toch niet zo op tv geweest?
Krijgt ie dan live een bloemetje of doet de NOS dat nietquote:Op zondag 13 december 2009 23:06 schreef Edbr het volgende:
Afscheid van “de HAKKELAAR”:
Wanneer ik goed geïnformeerd ben presenteert hij aanstaande vrijdag 18 december 2009 voor het laatst het journaal. Het nieuws zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Philip Freriks.
Ik zal god op mijn blote knieën daarvoor gaan danken.
Dank u
Dank u
Dank u
Dank u
En terecht geen bloemetje. Het is a) het NOS Journaal niet RTL Boulevard en b) we moeten juist blij zijn dat die enorm incapabele kerel eens oprot.quote:Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Krijgt ie dan live een bloemetje of doet de NOS dat nietDie ene donkere was ook zomaar ineens verdwenen
Waarom zou je in godsnaam Al Jazeera kijken.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:26 schreef Muzz_ het volgende:
NOS![]()
Kijk dan tenminste CNN, BBC of Al Jazeera English, veel beter.
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:17 schreef Dikke_Man het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Noraly Beyer wilde niet bedankt worden in beeld. Er is wel een groot afscheidsfeest voor haar gegeven begin september. Philip Freriks wordt opgevolgd door Rob Trip. Die gaat om en om met Sacha de Boer om de week het nieuws presenteren. Rik van de Westenlaken, Jeroen Overbeek en Herman van der Zandt zijn de vaste vervangers. Rik komt terug van het Radio 1 Journaal, waar hij nu tijdelijk Lucella Carrasso vervangt die met zwangerschapsverlof is.quote:Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Krijgt ie dan live een bloemetje of doet de NOS dat nietDie ene donkere was ook zomaar ineens verdwenen
Jezus, zat ze er ook echt zo bij (afgezien van de versprekingen) met die tieten?? of is dat ook bewerkt? Mag toch hopen dat laatste.....Niet normaal als ze bij het NOS journaal er al net zo sletterig bijzitten.quote:
Het is videomontage.quote:Op maandag 14 december 2009 02:02 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Jezus, zat ze er ook echt zo bij (afgezien van de versprekingen) met die tieten?? of is dat ook bewerkt? Mag toch hopen dat laatste.....Niet normaal als ze bij het NOS journaal er al net zo sletterig bijzitten.
Nee geef mij maar Philip ipv dat het nieuwsicoon op de publieke zender een of andere sexbom wordt zoals deze dame of die Eva Jinek. Nieuws/ publieke zender mag wat mij betreft lekker neutraal en burgelijk blijven (en plezierig, zoals Philip Freriks).
Rob Trip is met Govert van Brakel de beste presentator van het Radio 1 Journaal van de afgelopen tien jaar.quote:Op maandag 14 december 2009 02:06 schreef Merkie het volgende:
Hij wordt vervangen door zo'n kneus van Radio 1.
Ja, van het radiojournaal.quote:Op maandag 14 december 2009 02:07 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Rob Trip is met Govert van Brakel de beste presentator van het Radio 1 Journaal van de afgelopen tien jaar.
Dit topic is dan ook een halfjaar oud.quote:Op maandag 14 december 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
Dit nieuws is pas een half jaar bekend
quote:Op maandag 14 december 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
Ik doelde op die andere, die slechte:quote:Op maandag 14 december 2009 01:54 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Noraly Beyer wilde niet bedankt worden in beeld. Er is wel een groot afscheidsfeest voor haar gegeven begin september. Philip Freriks wordt opgevolgd door Rob Trip. Die gaat om en om met Sacha de Boer om de week het nieuws presenteren. Rik van de Westenlaken, Jeroen Overbeek en Herman van der Zandt zijn de vaste vervangers. Rik komt terug van het Radio 1 Journaal, waar hij nu tijdelijk Lucella Carrasso vervangt die met zwangerschapsverlof is.
Aldith Hunkarquote:Op maandag 14 december 2009 11:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik doelde op die andere, die slechte:
[ afbeelding ]
Nee, dat is al jaren geleden.quote:Op maandag 14 december 2009 11:53 schreef Dinthe het volgende:
Die doet nu toch het jeugdjournaal?
Anyway; Freriks
Rechtsboven zie je een '1' staan, als je daar nu eens op klikt....quote:Op maandag 14 december 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
Men, die laatste vind ik elke keer weer cute!quote:Op maandag 14 december 2009 11:56 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, dat is al jaren geleden.
De presentatrices van het jeugdjournaal:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |