Als dat een tweede Noraly wordt, liever vandaag dan morgenquote:Op zondag 26 juli 2009 16:29 schreef zomaareennaam het volgende:
Ik vrees dat ie door een zwarte vrouw wordt vervangen om zo "meer multi-cultureel evenwicht" in het nieuwslezen te brengen.
Dit is toch niet echt?quote:
Ik snap dat ze is opgegroeid in de VS maar inderdaad dat walgelijke accentquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:16 schreef stroopdoosch het volgende:
laat die Eva Jinek ook maar stoppen, vieze kakker dat het is
Die mogen in een tentje in de tuin bij Youp van 't Hek gaan leven......quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:25 schreef Bolter het volgende:
[..]
Het valt eigenlijk wel op hoeveel nieuwslezers de NOS verslijt, waar blijven al die mensen?
Rust zacht lieve prins, van dat Ali B filmpjequote:Op zondag 26 juli 2009 15:54 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zat dus net rustig naar die dikke galbak van een Mart Smeets te kijken, zegt Philip Freriks opeens dat hij vanaf 1 januari stopt met nieuwslezen.Hij maakte het journaal juist leuk om naar te kijken, nu is er geen flikker meer aan.
[ afbeelding ]
Die heeft echt een vage pruik op der hoofd liggen. Als je dat haar bekijkt klopt het gewoon niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:16 schreef stroopdoosch het volgende:
laat die Eva Jinek ook maar stoppen, vieze kakker dat het is
Inderdaad, dat ziet er echt zo vaag uit. En lelijk dat ze isquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die heeft echt een vage pruik op der hoofd liggen. Als je dat haar bekijkt klopt het gewoon niet.
Misschien wel, maar dan niet bij de NOS dat lijkt me wel erg sterk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die misschien wel, dat weet ik niet. Maar ze is toch niet zo op tv geweest?
Krijgt ie dan live een bloemetje of doet de NOS dat nietquote:Op zondag 13 december 2009 23:06 schreef Edbr het volgende:
Afscheid van “de HAKKELAAR”:
Wanneer ik goed geïnformeerd ben presenteert hij aanstaande vrijdag 18 december 2009 voor het laatst het journaal. Het nieuws zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Philip Freriks.
Ik zal god op mijn blote knieën daarvoor gaan danken.
Dank u
Dank u
Dank u
Dank u
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |