Had de slaapzak niet nodig, nadat bedrijfsleider erbij kwam en enig aandringen,kreeg ik een nieuwe.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:47 schreef Nero22 het volgende:
Het zou geniaal geweest zijn als je er ook daadwerkelijk ging liggen...
Maar ja, dat zal wel niet gebeuren.
En die ging ook weer kapot?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Had de slaapzak niet nodig, nadat bedrijfsleider erbij kwam en enig aandringen,kreeg ik een nieuwe.
Dat kun je nou allemaal wel vinden, in de ikke-ikke-ikke-maatschappij, maar die meneer van de Blokker had gewoon gelijk en de enige reden dat jij een nieuwe stofzuiger mocht uitzoeken was omdat je een stennismakende josti was.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:05 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Verzuim?
Welk verzuim...een stofzuiger die desintegreert waar je bij staat.
Dat is geen verzuim, dat is een wanprodukt, daar hoeven geen civiel rechterlijke procedures aan te pas te komen. dat moet je stante pede vervangen.
Sofort, meteen, subiet en zonder gedonder.
Ik heb zelf bij de Edah gewerkt, personeel was drukker bezig met voetbaltoernooien in het magazijn, roken onder werktijd en meer van dat soort geklooi, als ze een klant moesten helpen waren ze er meestal ook niet. Was wel fijn werken daar omdat het management geen hoge eisen steldenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, er zijn ook vervelende klanten. Maar ik vond echt dat de Edah het minste van het minste personeel had.
Triest dat je als management de teugels dus niet kunt laten fieren, omdat zo'n stel onverantwoordelijke josti's er blijkbaar niet fatsoenlijk mee om kan gaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb zelf bij de Edah gewerkt, personeel was drukker bezig met voetbaltoernooien in het magazijn, roken onder werktijd en meer van dat soort geklooi, als ze een klant moesten helpen waren ze er meestal ook niet. Was wel fijn werken daar omdat het management geen hoge eisen stelden
Misschien dat ze daarom niet meer bestaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb zelf bij de Edah gewerkt, personeel was drukker bezig met voetbaltoernooien in het magazijn, roken onder werktijd en meer van dat soort geklooi, als ze een klant moesten helpen waren ze er meestal ook niet. Was wel fijn werken daar omdat het management geen hoge eisen stelden
Er liep zelden iemand door die winkel geloof ik, dus je verhaal moet wel kloppen. Ik hoop dat je nu beter werk hebtquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb zelf bij de Edah gewerkt, personeel was drukker bezig met voetbaltoernooien in het magazijn, roken onder werktijd en meer van dat soort geklooi, als ze een klant moesten helpen waren ze er meestal ook niet. Was wel fijn werken daar omdat het management geen hoge eisen stelden
Mooie nieuwe gevel ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 07:13 schreef Klonk het volgende:
ik heb wel eens gedreigd mijn auto door de gevel van de dealer te rijden, ik was een beetje boos toen denk ik
het heeft trouwens wel geholpen
Ik vond het wel prettig maar er waren natuurlijk ook josti's die er niet mee om kunnen gaan. Voorbeeldje door de intercom: "(naam cassiere) kassa bij alsjeblieft!"quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Triest dat je als management de teugels dus niet kunt laten fieren, omdat zo'n stel onverantwoordelijke josti's er blijkbaar niet fatsoenlijk mee om kan gaan
Nou Edah ging natuurlijk failliet en ik kan de redenen blijven opnoemen. Ons filiaal werd omgevormd in een Nettorama, ik had er niet echt mijn bedenkingen bij. Mensen die voorheen bij de Edah hadden gewerkt en dus meegenomen werden naar de Nettorama waren die Edah-mentaliteit ("ah komt wel goed") nog veel te gewend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Er liep zelden iemand door die winkel geloof ik, dus je verhaal moet wel kloppen. Ik hoop dat je nu beter werk hebt
Klanten gaan altijd dreigen met Kassa, Radar en een rechtsbijstand verzekering. Ik zeg altijd dat ze dat vooral moeten doen zodat ze daar ook te horen krijgen dat hij digitale camera met barst in scherm niet onder de garantie valt omdat deze is gevallen van 3 hoog.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:20 schreef Allan24 het volgende:
Zelf nooit boos geworden in een winkel, voor zover ik me herinneren kan. Het het wel eens van de andere kant meegemaakt, toen ik zelf bij een klantenservice in een winkel werkte.
Iemand die tegen me begon te schreeuwen omdat 'ie een gemonteerd, overduidelijk gebruikt (maar niet defect) product wilde retourneren zonder bon, terwijl dat inmiddels al lang en breed uit het assortiment genomen was. Nu kon er bij deze winkel vrij veel, maar dit ging toch te ver. Enfin, meneer éiste dat het teruggenomen werd, begon te gooien met termen als 'consumentenrecht' (ruilen/retourneren is geen recht, maar een gunst van de winkelier) en 'Tros Radar' (alsof ik daar bang van word.) Met andere woorden, hij wilde geen 'nee' als antwoord accepteren.
Toen hij was uitgeraasd, letterlijk gevraagd welk deel van 'nee' hij niet begrepen had, en of hij nu echt verwachtte dat ik na zo'n tirade nog überhaupt nog moeite voor hem zou doen. Niet dus.
En dit alles om een product van nog geen 20 euro.
Je kwam dus van het ene in het andere uiterste. Heb je nu iets beters?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou Edah ging natuurlijk failliet en ik kan de redenen blijven opnoemen. Ons filiaal werd omgevormd in een Nettorama, ik had er niet echt mijn bedenkingen bij. Mensen die voorheen bij de Edah hadden gewerkt en dus meegenomen werden naar de Nettorama waren die Edah-mentaliteit ("ah komt wel goed") nog veel te gewend.
Toen kwam het management van de Netto(d)rama en die waren dus meer van het typje Auschwitz. Uniform recht, gestreken en brandschoon, iedereen stipt om 10 minuten voor aanvang binnen, sporadische ontslagen die vielen doordat werknemers hun shirtje niet helemaal recht hadden zitten. Aan het roer stond ook de strengste en grootste klootzakmanager die je ooit in je leven zou aantreffen.
Als iemand twee knieen op de grond zette was het al een overtreding en werd je aangesproken, ik paste echt totaal niet in die mentaliteit en werd al snel ontslagen toen de manager dat merkte. Vond ik ook helemaal niet erg
Bij Nettorama zijn het allemaal schichtige vakkenvullertjes die flink onder de duim zitten bij het management die zich constant zorgen maken dat ze niks verkeerd doen. Ik was destijds 19 of zo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kwam dus van het ene in het andere uiterste. Heb je nu iets beters?
Toch vraag ik me af hoe ze dat dan bij de Jumbo doen. Het personeel is altijd netjes, vriendelijk en behulpzaam, en ze zien er echt niet uit alsof ze onder de plak zitten zoals jullie bij die Nettorama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |