Mooie nieuwe gevel ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 07:13 schreef Klonk het volgende:
ik heb wel eens gedreigd mijn auto door de gevel van de dealer te rijden, ik was een beetje boos toen denk ik
het heeft trouwens wel geholpen
Ik vond het wel prettig maar er waren natuurlijk ook josti's die er niet mee om kunnen gaan. Voorbeeldje door de intercom: "(naam cassiere) kassa bij alsjeblieft!"quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Triest dat je als management de teugels dus niet kunt laten fieren, omdat zo'n stel onverantwoordelijke josti's er blijkbaar niet fatsoenlijk mee om kan gaan
Nou Edah ging natuurlijk failliet en ik kan de redenen blijven opnoemen. Ons filiaal werd omgevormd in een Nettorama, ik had er niet echt mijn bedenkingen bij. Mensen die voorheen bij de Edah hadden gewerkt en dus meegenomen werden naar de Nettorama waren die Edah-mentaliteit ("ah komt wel goed") nog veel te gewend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Er liep zelden iemand door die winkel geloof ik, dus je verhaal moet wel kloppen. Ik hoop dat je nu beter werk hebt
Klanten gaan altijd dreigen met Kassa, Radar en een rechtsbijstand verzekering. Ik zeg altijd dat ze dat vooral moeten doen zodat ze daar ook te horen krijgen dat hij digitale camera met barst in scherm niet onder de garantie valt omdat deze is gevallen van 3 hoog.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:20 schreef Allan24 het volgende:
Zelf nooit boos geworden in een winkel, voor zover ik me herinneren kan. Het het wel eens van de andere kant meegemaakt, toen ik zelf bij een klantenservice in een winkel werkte.
Iemand die tegen me begon te schreeuwen omdat 'ie een gemonteerd, overduidelijk gebruikt (maar niet defect) product wilde retourneren zonder bon, terwijl dat inmiddels al lang en breed uit het assortiment genomen was. Nu kon er bij deze winkel vrij veel, maar dit ging toch te ver. Enfin, meneer éiste dat het teruggenomen werd, begon te gooien met termen als 'consumentenrecht' (ruilen/retourneren is geen recht, maar een gunst van de winkelier) en 'Tros Radar' (alsof ik daar bang van word.) Met andere woorden, hij wilde geen 'nee' als antwoord accepteren.
Toen hij was uitgeraasd, letterlijk gevraagd welk deel van 'nee' hij niet begrepen had, en of hij nu echt verwachtte dat ik na zo'n tirade nog überhaupt nog moeite voor hem zou doen. Niet dus.
En dit alles om een product van nog geen 20 euro.
Je kwam dus van het ene in het andere uiterste. Heb je nu iets beters?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou Edah ging natuurlijk failliet en ik kan de redenen blijven opnoemen. Ons filiaal werd omgevormd in een Nettorama, ik had er niet echt mijn bedenkingen bij. Mensen die voorheen bij de Edah hadden gewerkt en dus meegenomen werden naar de Nettorama waren die Edah-mentaliteit ("ah komt wel goed") nog veel te gewend.
Toen kwam het management van de Netto(d)rama en die waren dus meer van het typje Auschwitz. Uniform recht, gestreken en brandschoon, iedereen stipt om 10 minuten voor aanvang binnen, sporadische ontslagen die vielen doordat werknemers hun shirtje niet helemaal recht hadden zitten. Aan het roer stond ook de strengste en grootste klootzakmanager die je ooit in je leven zou aantreffen.
Als iemand twee knieen op de grond zette was het al een overtreding en werd je aangesproken, ik paste echt totaal niet in die mentaliteit en werd al snel ontslagen toen de manager dat merkte. Vond ik ook helemaal niet erg
Bij Nettorama zijn het allemaal schichtige vakkenvullertjes die flink onder de duim zitten bij het management die zich constant zorgen maken dat ze niks verkeerd doen. Ik was destijds 19 of zo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kwam dus van het ene in het andere uiterste. Heb je nu iets beters?
Toch vraag ik me af hoe ze dat dan bij de Jumbo doen. Het personeel is altijd netjes, vriendelijk en behulpzaam, en ze zien er echt niet uit alsof ze onder de plak zitten zoals jullie bij die Nettorama.
Ik heb ooit gehad dat een gefrustreerde collega riep: "Wat wil je nou?! I'm just doing my job!!"quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:32 schreef Catch22- het volgende:
gaan janken omdat je te lang moet wachten is zo kinderachtig, dat hoort er bij.
En een medewerker aanvallen is meestal ook dom, want die kunnen er vaak niets aan doen
Ik had hier een heel verhaal getypt over een wijf dat helemaal over d'r toeren was omdat een pak tegels 25 euro zou moeten kosten en niet de aangegeven pakprijs van 30 euro, maar toen drukte ik op een knopje...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:32 schreef Catch22- het volgende:
gaan janken omdat je te lang moet wachten is zo kinderachtig, dat hoort er bij.
En een medewerker aanvallen is meestal ook dom, want die kunnen er vaak niets aan doen
Tja, na zo'n opmerking weet je waarom ze 'manager' bij een McDonald's filiaal is geworden...quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:58 schreef Verbal het volgende:
McManagemuts: ja mijnheer, dat kan iedereen wel zeggen, voor hetzelfde geld heeft u hier gezeten en uw broodje koud laten worden...
Nou ik vatte hem meer op zo van: je hebt hier uitgebreid de tijd genomen om eerst de nodige friet en nuggets naar binnen te slaan en nu kom je klagen over je burger.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:08 schreef Omniej het volgende:
[..]
Tja, na zo'n opmerking weet je waarom ze 'manager' bij een McDonald's filiaal is geworden...
Alsof je 'm voor de lol even koud laat worden.
Dat vage gedram heb ik eens gezien bij de Konmar. Een jongen die eerst klanten hielp met het inpakken van tassen, kreeg van een of andere Konmar chefin zomaar de opdracht bij de ingang te staan en iedere binnenkomende klant een krant aan te bieden (die kranten lagen gereed in een bak, maar t was niet duidelijk dat die dingen er gratis lagen.)quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij Nettorama zijn het allemaal schichtige vakkenvullertjes die flink onder de duim zitten bij het management die zich constant zorgen maken dat ze niks verkeerd doen. Ik was destijds 19 of zo.
"Hey Kevin! Voor je kijken he!"
"Jessica! Je ziet toch dat die klant staat te zoeken?!?!" (gewoon een klant die nietsvermoedend de winkel door loopt.)
Dat soort ongein.
Dus die vrouw heeft of 2x iets bij jou gehaald of ik snap je verhaal niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:52 schreef focal het volgende:
Ik weet wel dat een klant een keer 5 cent te weinig gaf op een bestelling van 5 euro ofso. Aangezien ik op het strand werk met een kassa zonder systeem (dus gewoon geld in een bak gooien) vond ik het niet zo erg. Als ik er moeilijk over was gaan doen had ze weer helemaal uit haar tas 5 cent moeten pakken en het was nogal druk. Vervolgens gaat dat wijf toch tekeer dat ik haar 5 cent te weinig terug gaf, en zelfs na uitleg bleef ze door gaan. Dat is denk ik de enige keer dat ik onvriendelijk heb gedaan tegen een niet Duitse klant...
Jij voelt je verwant aan je pinpas? Wat kan die winkelier er nou aan doen dat jouw pinpas niet werkt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:31 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nou werk ik toevallig ook bij een supermarkt en ik weet dat het altijd aan de winkel moet liggen als iemand een klacht heeft en NOOIT aan de klant.
Maar wel inpaktafels *subtiele hint geeft*quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die oude vrouwtjes bij de Aldi kunnen anders retensnel bliepen hoor. Ze moest op mij wachten omdat ik niet snel genoeg kon inpakken. (Ze hebben daar geen band na de scanner)
Volgens mij betaalde die vrouw bij de eerste bestelling 5 ct te weinig, en bij een tweede bestelling compenseert hij het foutje van haar door nu 5 ct minder terug te geven, zodat hij uiteindelijk precies de kas kloppend heeft.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:42 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Dus die vrouw heeft of 2x iets bij jou gehaald of ik snap je verhaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |