Iemand die niet denkt dat een boek geschreven door mensen van een god komtquote:Op zondag 26 juli 2009 12:43 schreef Ssytse het volgende:
[..]
Wie kan beter dingen verklaren dan God zelf, door middel van wat Hij in de Bijbel tegen ons zegt?
Tussen al jouw getroll door heb je hier een goed punt. Daarom vind ik het ook niet sterk om mijn geloof t.o.v. atheïsten te beargumenteren op basis van de bijbel. Dat is cirkelredenatie en dat is niet bepaald overtuigend.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iemand die niet denkt dat een boek geschreven door mensen van een god komt
Idem,...quote:Op zondag 26 juli 2009 12:55 schreef ImTheBase het volgende:
Geloof zoals je wilt, maar val anderen er niet mee lastig, knuppel.
Hoi fanquote:Op zondag 26 juli 2009 12:55 schreef ImTheBase het volgende:
Paultjuhhhhhh
Jehova's vervelen zich...quote:Op zondag 26 juli 2009 12:55 schreef ImTheBase het volgende:
Paultjuhhhhhh
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:45 schreef Paul het volgende:
God is er, ook voor jou!
Je bent echt zo dom he, als je daar niet in gelooft.
Iedereen weet, god bestaat
God
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent gewoon jaloers dat jij nog niet gelooftquote:Op zondag 26 juli 2009 13:32 schreef PeZu het volgende:
wat is het doel en nut van een deel 2 van dit toch al zeer kansloze ruk topic
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij nog niet gelooft
en jij hoeft geen deel 2 te openenquote:
Ik wil sowieso niet m'n geloof beargumenteren, ik wil alleen uitleggen wat ikzelf geloof en daar heb ik gewoon de Bijbel voor nodig, ik volg de Bijbel en door de Bijbel te quoten kan ik laten zien wat de Bijbel mij (en andere christenen) voorschrijft... omdat je een ander met geen mogelijkheid kan dwingen voor God te kiezen, moet je dit ook niet willen.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tussen al jouw getroll door heb je hier een goed punt. Daarom vind ik het ook niet sterk om mijn geloof t.o.v. atheïsten te beargumenteren op basis van de bijbel. Dat is cirkelredenatie en dat is niet bepaald overtuigend.
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:45 schreef Paul het volgende:
God is er, ook voor jou!
Je bent echt zo dom he, als je daar niet in gelooft.
Iedereen weet, god bestaat
God
[ afbeelding ]
Rustig maar, over 2 uur ga ik weer naar de kerk.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:04 schreef Doler12 het volgende:
Moeten al die Jezus liefhebbers vandaag eigenlijk niet rusten en naar de kerk gaan?
Mag ik meequote:Op zondag 26 juli 2009 14:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Rustig maar, over 2 uur ga ik weer naar de kerk.
Ik ben vanmorgen al naar de kerk geweestquote:Op zondag 26 juli 2009 14:04 schreef Doler12 het volgende:
Moeten al die Jezus liefhebbers vandaag eigenlijk niet rusten en naar de kerk gaan?
obvious troll is obviousquote:Op zondag 26 juli 2009 14:14 schreef Muzz_ het volgende:
Jullie zullen allemaal branden in hel. Sukkels denken nu beter af te zijn om niet te geloven maar zullen voor een eeuwigheid door de duivel anaal geneukt worden en met hete kolen worden overgoten.
Doe de groeten aan Hitler en Stalin voor me.![]()
zeg als jij lekker de atheist wil uithangen, prima maar val anderen er niet mee lastigquote:Op zondag 26 juli 2009 12:55 schreef ImTheBase het volgende:
Paultjuhhhhhh
Ja, want dat is iets wat veel in kerken voorkomt.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:20 schreef kL0j00h het volgende:
Haaaalelujaaaa
Amen en nu lekker kleine meisjes neuken achter in de kerk.
Nee man, niet in veel kerkenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, want dat is iets wat veel in kerken voorkomt.
Ik ga niet happen.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:27 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Nee man, niet in veel kerken.... in àlle kerken lopen dit soort mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |