Nee.quote:
Jawelquote:Op zondag 26 juli 2009 00:46 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
nooo Jij bent geen vrouw
No die chick waarvan je picca zag en dan een dikke drol in de wc-potquote:Op zondag 26 juli 2009 00:46 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
nee dat was iets anders
Voor wat?quote:
picsquote:
Waarom moet dat?quote:
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja daarmee overtuig je me miet dat je niet een omgebouwde bent
dan kunnen we samen een suite in het Amstel Hotel boeken en Breakfast at Tiffany's kijken terwijl ik je voeten masseur met huidvriendelijk-dermatologisch geteste massageolie en erotic dreams draai op de achtergrond op een oude LP-platenspeler.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:06 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
dan kunnen we samen een suite in het Amstel Hotel boeken en Breakfast at Tiffany's kijken terwijl ik je voeten masseur met huidvriendelijk-dermatologisch geteste massageolie en erotic dreams draai op de achtergrond op een oude LP-platenspeler.
nou?
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Die jailbait chick met die wcpot met een drol![]()
Oohh wat ben jij romantisch!quote:Op zondag 26 juli 2009 01:06 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
dan kunnen we samen een suite in het Amstel Hotel boeken en Breakfast at Tiffany's kijken terwijl ik je voeten masseur met huidvriendelijk-dermatologisch geteste massageolie en erotic dreams draai op de achtergrond op een oude LP-platenspeler.
nou?
eigenlijk bedoelt hij dit:quote:
We kunnen ook een trio doen hoor.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Een LP draaien en een film kijken... Kan je ze beter naar mij sturen
No shit Sherlock.quote:
wat ben jij onvolwassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:10 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
wat ben jij onvolwassen
nee dat heet eerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Alleen met Smijn. erbij.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We kunnen ook een trio doen hoor.
volgens mij moest jij eerst nog bewijzen of jij wel een echte vrouw bentquote:Op zondag 26 juli 2009 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jaja ik heb een idee! Gaan jullie het ff uitvechten en wie een echte man is mag mij hebben!
wat is dat voor kut voorstel.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jaja ik heb een idee! Gaan jullie het ff uitvechten en wie een echte man is mag mij hebben!
Geen vertrouwen hebben is geen basis voor iets moois.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij moest jij eerst nog bewijzen of jij wel een echte vrouw bent
Ik hou ook van jou.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:14 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
wat is dat voor kut voorstel.
je ziet toch duidelijk dat ik hier de man ben die duidelijk verdiend een mooie dag te hebben met zo'n mooie dame als jij.
Ik hou van je..echt. ik ken je
oh noes daar gaat mijn droomquote:Op zondag 26 juli 2009 01:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen vertrouwen hebben is geen basis voor iets moois.![]()
Tja.quote:
waar ga jij in godsnaam uitquote:Op zondag 26 juli 2009 09:37 schreef Maikuuul het volgende:
Ik snap ook niet welke randdebiel ook zoiets doet.
Is het stoer ?
Krijg je er een stijve van ?
Laatst ook tijdens het stappen, was de plee gewoon volgesmeerd met stront, wtf bezielt je
Frankrijk en plees......quote:Op zondag 26 juli 2009 00:05 schreef cooleboy het volgende:
Franse plee's naast de snelweg zijn ook geen haar beter hoor, trust me.
cool
Idd, hoe komen ze erop.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:34 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Frankrijk en plees......
1 groot gat met 2 voetstappen waar je op moet hurken zodat je bijna uitglijdt en moet gokken met strontmikken.....![]()
![]()
Je kan niet eens een Donald Duck meenemen om lekker te lezen tijdens het schijten.....quote:
Jezus.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:02 schreef Palomar het volgende:
Ranzig idd.. Ik heb vroeger ook wel eens als vakantiebaantje bij een attractiepark gewerkt. Eens in de zoveel dagen werd je dan ook ingeroosterd voor het schoonmaken van de wc's. Wat je dan ook niet allemaal tegenkomt. Lui die schijten in de pisbakkenOf zeiken in het bakje waar de wc-borstel staat. Of 'gewoon' alles eronder smeren.
Pakte dan meestal gewoon de brandslang erbij en spoot van een afstandje alles totdat het op het oog schoon was....
Die foto.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet echt een jailbait chick though...
Mooi dit zeg.quote:
Hoi!quote:Op zondag 26 juli 2009 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
Fuck wat ranzig. Ik hoop maar voor je dat je veel betaald krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico!Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Omdat je er behoefte aan hebt.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:04 schreef EvanStone het volgende:
Waarom zie ik dit topic telkens in de AT?
en omdat je een poep-fetishist bent.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:04 schreef EvanStone het volgende:
Waarom zie ik dit topic telkens in de AT?
quote:Op maandag 27 juli 2009 01:03 schreef vogeltjesdans het volgende:Ik klikte maar er gebeurde niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Hehe er zat gisteren poep op de muur (mooie ronde cirkel) en bij een collega hadden ze met schijt op de muren geschreven
Foto's volgen nog wel
ja, beter is om je vinger te dippen in andermans schijt, nietwaar?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
met je eigen schijt gaan vinger verven![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:08 schreef GladdeGerard het volgende:
Dat bespaart wel lekker tijd! Schijten, tanden poetsen, douchen en masturberen tegelijk!
Ja leuk, vraag aan de buurman op de wc naast je of je even in z'n schijt mag roerenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja, beter is om je vinger te dippen in andermans schijt, nietwaar?
Dat..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:11 schreef Metal_Mart het volgende:
Je moet echt zwakzinnig zijn om dat soort taferelen achter te laten op een openbaar toilet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |