vrouwen wc'squote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik werk in de horeca en ik word weleens geroepen door schoonmakers die me vragen wat ik er van vind![]()
Daar is bovenstaande kinderspel bij soms
Het zijn oudere mensen, we hebben er al 2 betraptquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:09 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Mischien zijn het kleine kinderen?
Of gehandicapten.
Dat vraag je maar via PMquote:
quote:
Maar die brengen wel mooie meiden meequote:Op zondag 26 juli 2009 00:08 schreef Sigg het volgende:
Damn TS wat een teringzooi gadverrdamme. Over 5 weken ga ik met een camper door Canada toeren, mag hopen dat de toeristen daar wel enigszins beschaaft zijn. Op nederlandse campings komen alleen maar tokkies ga ik gemakshalve maar vanuit.
Nee, dat ben ik nog steedsquote:Op zondag 26 juli 2009 00:11 schreef Biefstuk het volgende:
Zeg uh, was jij niet die ene met die 6 jaar jongere vriendin?
Dan is ze 15quote:Op zondag 26 juli 2009 00:11 schreef Biefstuk het volgende:
Zeg uh, was jij niet die ene met die 6 jaar jongere vriendin?
the fuuuck...quote:Op zondag 26 juli 2009 00:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dit is het gootje in de service gang daar komen ook wel eens drollen terecht uit douches (vrouwendouche)
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dit is het gootje in de service gang daar komen ook wel eens drollen terecht uit douches (vrouwendouche)
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:25 schreef IrCute het volgende:
Ik ben aan het eten viezerikNu heb ik geen honger meer
Aansteller... Ik heb nog een close-upquote:Op zondag 26 juli 2009 00:25 schreef IrCute het volgende:
Ik ben aan het eten viezerikNu heb ik geen honger meer
M'n bier wat doe je?!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
(ik was allang blij dat deze niet tegen de kant was gedrukt met zo'n trekker)
Een man in de vrouwen douchequote:Op zondag 26 juli 2009 00:36 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
vrouwendouche? dat moet een misverstand zijn.
vrouwen poepen niet
Ik poep wel ja.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:36 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
vrouwendouche? dat moet een misverstand zijn.
vrouwen poepen niet
omgebouwdequote:
nooo Jij bent geen vrouwquote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Die jailbait chick met die wcpot met een drol![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |