quote:De politie heeft vanavond in Amsterdam elf voetbalsupporters aangehouden die met elkaar op de vuist waren gegaan. Vermoedelijk waren het allemaal fans van de Engelse club Sunderland, die het onderling met elkaar aan de stok kregen. Dat heeft een woordvoerster van de politie laten weten.
De vechtpartij had rond kwart over zes plaats voor een café op de Wallen. Waarom de supporters begonnen te knokken, is nog onbekend. Zes personen werden opgepakt wegens mishandeling of geweldpleging. Vijf anderen moesten mee naar het bureau omdat ze geen legitimatiebewijs konden tonen.
Sunderland doet dit weekeinde mee aan het voetbaltoernooi Amsterdam Tournament.
Nee, dat zijn de buren. Wij, althans, m'n stiefvader, hebben hier een sexshopquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:36 schreef leipeshitouwes het volgende:
Oooh, ge hebt een stripclub daaro?
Echt een meezingerquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:42 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wij, althans, m'n stiefvader, hebben hier een sexshop
Nee, een overgroot deel gedraagt zich gewoon normaal.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:05 schreef TimoerLenk het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom jouw stiefvader bereid is om op gekke geert te stemmen terwijl ie van algerijnse origine is![]()
Mooie picca's. Die Britten gedragen zich al tig jaar als tuig bij voetbalwedstrijden.
Prima, ik haal ze wel weg. Als ze dan wel even anderhalf uur omzetverlies willen vergoeden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:18 schreef Zeroku het volgende:
Verder TS, ik denk dat het niet de bedoeling is dat die mensen die opgepakt zijn hier met gezicht en al op internet staan.
Hó, rustig maar. Ik val je niet aan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:22 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Prima, ik haal ze wel weg. Als ze dan wel even anderhalf uur omzetverlies willen vergoeden.
Die koekenbakkers hadden dat moeten bedenken voordat ze besloten de boel kort en klein te slaan.
Overigens waren er nog minimaal honderd mensen foto's aan het maken én aan het filmen... Methinks dat de heren zichzelf nog wel een paar keer online tegenkomen.
zoals ik net al zei: AE, arrestatie eenheid. Leipe gastjes die alles met de vuist oplossenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:51 schreef swarmahoer het volgende:
das undercover politie tochAT lui ofzo
Thuis ook?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:44 schreef Toiletboy het volgende:
[..]
Leipe gastjes die alles met de vuist oplossen
waarop baseer je dat nu weerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:44 schreef Toiletboy het volgende:
[..]
zoals ik net al zei: AE, arrestatie eenheid. Leipe gastjes die alles met de vuist oplossen
hmm...bij nader inzien ga ik het anders invullen.quote:
Alsof het van die helden zijn.... Had ook een keer gezeik met wat van die lui tot ik er een in Thalia Lounge in Rotjeknor tegenkwam helemaal uit zn stuiter. Hij wist niet waar die t zoeken moest maar we hebben m heel gelaten die schijtluis....quote:Op zondag 26 juli 2009 00:01 schreef Toiletboy het volgende:
[..]
hmm...bij nader inzien ga ik het anders invullen.
Het AE zijn een team van zwaar getrainde gasten die een zware sollictatie hebben gehad. Die jongens weten hoe het is om iemand pijn te doen, desnoods met een tik op hun smoel. Liever lossen ze ook op die manier hun zaken op om aanhoudingen tegen gaan en het een "corrigerende tik" te noemen. Ze weten dondersgoed wat ze doen en ze zijn goed in wat ze doen. Oeh, en ze komen niet graag op foto's/films
Woah!quote:Op zondag 26 juli 2009 03:28 schreef ffserieus het volgende:
[..]
Alsof het van die helden zijn.... Had ook een keer gezeik met wat van die lui tot ik er een in Thalia Lounge in Rotjeknor tegenkwam helemaal uit zn stuiter. Hij wist niet waar die t zoeken moest maar we hebben m heel gelaten die schijtluis....
quote:Op zondag 26 juli 2009 03:28 schreef ffserieus het volgende:
[..]
Alsof het van die helden zijn.... Had ook een keer gezeik met wat van die lui tot ik er een in Thalia Lounge in Rotjeknor tegenkwam helemaal uit zn stuiter. Hij wist niet waar die t zoeken moest maar we hebben m heel gelaten die schijtluis....
daar dwaalt ook ergens een filmpje van rond hoorde ikquote:Op zondag 26 juli 2009 00:49 schreef Bananenman het volgende:
Was vrijdag ook al gezellig hoorde ik, er was een Engelsman de gracht ingesprongen in een poging te ontkomen aan zijn Amsterdamse belagers
Mag gewoon hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:43 schreef Toiletboy het volgende:
misschien niet verstandig om de AE (Arrestatie Eenheid) op de foto te zetten zonder hun gezichten te vervagen. misschien krijg je nog even contact met ze...
Dat geldt voor de politie net zo goed natuurlijk.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:49 schreef IntensiveGary het volgende:
Zozo, wat een babbels allemaal, zeg. Flink politieseries gekeken zeker?
Allereerst was dit helemaal geen arrestatieteam of zo. Gewoon een handjevol stillen, zoals er hier hele hordes van rondlopen als men iets verwacht. Verder was het geen candid aktie hoor. Mijn camera is verre van onopvallend en bovendien stond ik in het afgesloten gebied, midden tussen pakweg 50 a 70 politiemensen. Ik heb daar ongeveer een uur gestaan en zo ontelbaar veel foto's gemaakt. Tussen het schieten door met politie staan praten. Niemand die me ook maar een strobreed in de weg legde. Sommigen lachten zelfs keurig voor het vogeltje
Ik heb overigens toch maar een foto weggehaald omdat er een agent wel heel herkenbaar in beeld kwam. Uit fatsoensoverwegingen maar even weggehaald, daar ik het zelf ook niet leuk zou vinden om ongevraagd zo in beeld te komen. Met de verdachten heb ik geen medelijden. Risico van het vak...
Dit was de ArrestatieEENHEID van de ME.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:49 schreef IntensiveGary het volgende:
Zozo, wat een babbels allemaal, zeg. Flink politieseries gekeken zeker?
Allereerst was dit helemaal geen arrestatieteam of zo. Gewoon een handjevol stillen, zoals er hier hele hordes van rondlopen als men iets verwacht. Verder was het geen candid aktie hoor. Mijn camera is verre van onopvallend en bovendien stond ik in het afgesloten gebied, midden tussen pakweg 50 a 70 politiemensen. Ik heb daar ongeveer een uur gestaan en zo ontelbaar veel foto's gemaakt. Tussen het schieten door met politie staan praten. Niemand die me ook maar een strobreed in de weg legde. Sommigen lachten zelfs keurig voor het vogeltje
Ik heb overigens toch maar een foto weggehaald omdat er een agent wel heel herkenbaar in beeld kwam. Uit fatsoensoverwegingen maar even weggehaald, daar ik het zelf ook niet leuk zou vinden om ongevraagd zo in beeld te komen. Met de verdachten heb ik geen medelijden. Risico van het vak...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |