Geen idee, PM hem, dan weet je het.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AFC Ajax #1384: Knallen tegen RKC
Waarom moet hij altijd zijn woorden nog wat kracht bijzetten door benamingen zoals autist, mongool, nerd, Einstein, kneus, debieltje etc?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:23 schreef rapid54fan het volgende:
Live Eredivisieverslagen #12: Kansennnn! discriminatie
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:23 schreef rapid54fan het volgende:
Live Eredivisieverslagen #12: Kansennnn! discriminatie
Dit dus. Ik denk dat bijna iedereen zich kapot ergert aan die idioot.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:17 schreef _Mike_ het volgende:
Wanneer gaat er wat aan Barca gedaan worden in het Ajax topic? Hij verpest gewoon het hele topic...
Ajacieden mogen nu eenmaal trollen hier, wel grappig dat eentje het nu ook in het Ajax-topic doetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:40 schreef RayMania het volgende:
Ik ben het met je eens, maar wij kunnen, naast het weghalen van de ergste bagger, trolls en persoonlijke posts van DAM Barca (wat ook gewoon gedaan wordt), niks doen. Enige oplossing op dit moment is hem negeren en niet te happen.
Meld je aan als Mod en doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:59 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom kan er niets aan gedaan worden dan?
Hij verpest toch gewoon het topic en het komt redelijk in de buurt van baggeren
De helft van de mods is op vakantie dus is er niet constant iemand online,quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef Eilanden het volgende:
En wie is er medekoploper !!!!
Waarom is dat topic nog open? Het was al een onzin topic toen het begon
Er zal toch wel minsten 1 mod niet op vakantie zijn?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:08 schreef Thieske het volgende:
[..]
De helft van de mods is op vakantie dus is er niet constant iemand online,
Daarom zijn er tenslotte hulpmods, maar helpen doet het niet echtquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er zal toch wel minsten 1 mod niet op vakantie zijn?
Jij?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:12 schreef Houniet het volgende:
Hallo, hulpmods hebben ook een sociaal leven hoor.
Negeren en overheen posten of een andere discussie starten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:59 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom kan er niets aan gedaan worden dan?
Hij verpest toch gewoon het topic en het komt redelijk in de buurt van baggeren
Ja, dat zou kunnen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:37 schreef Sj0rSz het volgende:
Het PSV-topic #391: Op FC Twente en Ajax
Zou daar het woordje 'naar' nog ingevoegd kunnen worden?
Dank uquote:
Ik heb er wat van gezegd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Ajax-topic loopt weer uit de hand met geflame en onzinposts. Niveautje weer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |