Bedankt modjes. Het topic is nu dus definitief verneuktquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:31 schreef Yeahinho het volgende:
Kan dit topic even opgeschoond worden? En uitleg van een mod hoe het wél moet zou fijn zijn.
Het is in potentie een leuk topic, maar het wordt zoals altijd weer verbaggerd. TS vraagt om anekdotes en uitleg, maar iedereen plempt de eerste de beste naam die in hem/haar opkomt neer.
Alsjeblieft. Weet niet of je het weet, maar had het topic gisteravond al opgeschoond rond 23:30. En ik wist dat het namendropperij zou worden, daarom ook mijn post van tevoren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bedankt modjes. Het topic is nu dus definitief verneukt.
Ja, en daarna is er geen enkele mod meer online geweest. Wordt lastig modden dan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:07 schreef RayMania het volgende:
Heb geen zin in een opsomtopic, dus een paar zinnen kunnen geen kwaad.
Sorry voor de overlast vannacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bedankt modjes. Het topic is nu dus definitief verneukt.
Zal vanavond even de topics van gisteren nalezen. Was gisteren offline en vandaag druk met werk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
Kan er wat aan al die trollende kut-Ajacieden gedaan worden?Nog nooit zulk walgelijk onsportief kutvolk gezien (sorry voor de Ajacieden die wél normaal kunnen doen). Of het nou AZ, Twente, PSV, Feyenoord of een andere club is: als je 'ten koste' (niets ten koste eigenlijk, want Ajax had geen enkel recht op CL-voetbal) van Ajax ergens speelt dan loopt de helft van de Ajacieden de tegenstander aan te moedigen, te zielig voor woorden.
Je geeft zelf ook aan dat je altijd voor de tegenstander van Ajax bent en staat dan ook vooraan om 'ons' in te wrijven als we weer eens een zeperd oplopen (let wel, dit is de laatste jaren vaker gebeurt dan dat dat Twente is overkomen). Is dit dan niet een beetje hypocriet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
Kan er wat aan al die trollende kut-Ajacieden gedaan worden?Nog nooit zulk walgelijk onsportief kutvolk gezien (sorry voor de Ajacieden die wél normaal kunnen doen). Of het nou AZ, Twente, PSV, Feyenoord of een andere club is: als je 'ten koste' (niets ten koste eigenlijk, want Ajax had geen enkel recht op CL-voetbal) van Ajax ergens speelt dan loopt de helft van de Ajacieden de tegenstander aan te moedigen, te zielig voor woorden.
Lees nu Vakantie-hulp pas. Mijn excuses daarvoor dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Weet niet of je het weet, maar had het topic gisteravond al opgeschoond rond 23:30. En ik wist dat het namendropperij zou worden, daarom ook mijn post van tevoren.
[..]
Ja, en daarna is er geen enkele mod meer online geweest. Wordt lastig modden dan.
Wel een rechtlijnige mod dan. Niet zo'n kromme.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:54 schreef De_kromme het volgende:
Nog nieuwe mods nodig? Gaat helemaal fout hier.
Aangezien ik niet meer in de OP kan sleutelen zou 1 van jullie van het lijstje deelnemers dit kunnen makenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Belgische voetbaltoto 09-10 #1
Merciquote:
Moet kunnenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:08 schreef borisz het volgende:
Topic is nog wel bruikbaar voor hergebruik.
[Europa League] NAC - Gandzasar Kapan live op EL vanaf 20.45
Kunnen de clubteams omgedraaid worden ? En aanvangstijd is 20.00.
Zonnesteek. Nac knikkert tegen POLONIA WARSZAWA
Nederlander met een Vlaamse Leeuw als avatarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:32 schreef Ritmo het volgende:
Haha sorry.
Ben jij nou trouwens een Nederlander of een Vlaming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |