Ik ga nog geld eisen van deze stalkerquote:
Jij blijft mij maar stalken met je kuttopics. Ik moet 60% van het forum ontwijken om niet een achterlijk bericht van jou tegen te komen. Ik vind het heel vreemd dat je dit zo denkt te draaien dat ik een stalker ben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga nog geld eisen van deze stalker
Dirk mijn tweede stalker.quote:
Ik heb 12000 topics geopend. Maar de reacties van jou zonder humor blijven me bijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij blijft mij maar stalken met je kuttopics. Ik moet 60% van het forum ontwijken om niet een achterlijk bericht van jou tegen te komen. Ik vind het heel vreemd dat je dit zo denkt te draaien dat ik een stalker ben.
Die met humor niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 12000 topics geopend. Maar de reacties van jou zonder humor blijven me bij
Kan me er idd geen herinneren.quote:
Je had echt niks ander terug te zeggen he ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde. Maar goed, je bent bijna 50 dus ik neem je niks kwalijk.
Jawel, ik probeer me aan te passen aan je niveau, dan kan je me bijhouden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had echt niks ander terug te zeggen he ?
Ik ben naar bed
Doc
wees er maar trots op...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 12000 topics geopend. Maar de reacties van jou zonder humor blijven me bij
Hij heeft gewoon gelijk. Jij bent echt elke dag aan t vervuilen. Een maand ban zou mooi zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga nog geld eisen van deze stalker
Soms, als hij meegaat naar voren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
De keeper staat toch nooit buitenspel?
Ah ja zo'n wanhopige actie in de laatste minuut.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:45 schreef Rejected het volgende:
[..]
Soms, als hij meegaat naar voren.
Ja dan scoort de keeper niet maar een verdediger, eigen doelpunt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah ja zo'n wanhopige actie in de laatste minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |