Hallo,
Ik heb nu 3 jaar een vriendin. Algelopen jaar bleek ze zwanger van mij te zijn. Ik dol gelukkig, ben meer gaan werken en heb een huis gekocht, zodat het kindje leuk en veilig kan opgroeien.
8 maanden en 20 dagen (ik heb alles goed bij gehouden, de eerste keer is toch vaak het speciaalst) hadden we een afspraak om voor een keizersnede, aangezien het kindje niet in de goede posistie lag. Terwijl we in het ziekenhuis waren voor een eindcontrole, was het zo ver. Ze kreeg hevige weeen en moest direct bevallen. Door de positie van het kindje moetst er direct worden gehandeld, en werd er gekozen voor een keizersnede.
Hoe een bevalling op die manier in zijn werk gaat hoef ik niet uit te leggen. Maar nu blijkt: het kindje (jongetje) heeft een donkere huidskleur, zwart haar en bruike ogen. En een beetje soemalische neus.
Ik ben blank, en mijn vriendin ook. Er komen geen donkere mensen in onze stamboom voor.
Ik ben dus mooi zuur. Zij ontkent het ooit met een ander gedaan te hebben. Ik weet nu niet wat ik moet. Ik kan ze moeilijk op straat zetten. De naam die we bedacht hebben, is ook gebruikt. Klaas Jan. Ik vind dit nu niet echt een naam voor een donker jongetje. Maar ik denk dat mijn vriendin het zo normaal mogelijk wil houden, en houd stuk bij voet dat ik de enige ben geweest.
klachten: lijkt me duidelijk. Ik blank, vriending blank, zoontje donker..
Groet, een teleurgestelde vader
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen
[TK]Wielrennerfiets #4Mijn beste topic. Ooit.
Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.