waar heeft ze last vanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:11 schreef kikoooooo het volgende:
maar ik denk niet dat ze leuk vindt"
Na het pantoffeldiertje danquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:13 schreef frastanz het volgende:
vrouwen zijn de meest complexe wezens op aarde!
ja oke dat kan nog wel kloppenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Na het pantoffeldiertje dan
[ afbeelding ]
Ik lig op de bank de tour te kijken. Mijn vriendin is inmiddels weer verder aan het winkelen, haar eerste voorraad even thuis gedropt.quote:
TS zegt: Nee, je hebt ongelijk, ik vind ze wél leuk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:11 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn vriendin komt net thuis van het winkelen. "Ik heb deze laarzen gekocht, maar ik denk niet dat je ze leuk vindt"
En ze heeft de laarzen weer meegenomen om ze te ruilen voor een paar waarvan ze denkt dat jij ze wel mooi vindt?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik lig op de bank de tour te kijken. Mijn vriendin is inmiddels weer verder aan het winkelen, haar eerste voorraad even thuis gedropt.
Ze biecht op dat ze iemand anders op het oog heeft en daar heeft ze die laarzen voor gekocht.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:11 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn vriendin komt net thuis van het winkelen. "Ik heb deze laarzen gekocht, maar ik denk niet dat je ze leuk vindt"
Ik vind ze inderdaad niet leuk, dus ik zeg: "Nee, ik vind ze inderdaad niet zo leuk"
Het vervolg mogen jullie raden.
Klacht: vrouwen en logica.
Nee hoor...had ze gezegd dat je een slijmbal was. Ik denk dat de beste oplossing is dat vrouwen zoiets niet moeten vragen aan mannen. Het maakt niet uit wat de man zegt, het antwoord bevalt toch nooit. Gewoon dragen die laarzen en of iemand anders ze nou mooi vindt of niet, je vond ze zelf toch mooi?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:25 schreef Aestivate het volgende:
[..]
TS zegt: Nee, je hebt ongelijk, ik vind ze wél leuk.Vriendin: je lult. Resultaat = mot.
TS zegt: Ik vind ze inderdaad niet leuk. Vriendin: zie je wel. Resultaat = mot.
Ik was voor optie 3 gegaan: "Wat ín de laarzen zit is veel leuker.![]()
Neen. Ze liggen hier nog op tafel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze heeft de laarzen weer meegenomen om ze te ruilen voor een paar waarvan ze denkt dat jij ze wel mooi vindt?
Das fout, heel fout... je had gewoon "Je hebt gelijk schat" moeten zeggen.... dat horen wij nou eenmaal verschrikkelijk graag en je had haar vermoeden (dat jij ze niet leuk vond) ook bevestigdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:11 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind ze inderdaad niet leuk, dus ik zeg: "Nee, ik vind ze inderdaad niet zo leuk"
Alle antwoorden zijn fout inderdaad, de vraag is waarom vrouwen het überhaupt nog vragen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor...had ze gezegd dat je een slijmbal was. Ik denk dat de beste oplossing is dat vrouwen zoiets niet moeten vragen aan mannen. Het maakt niet uit wat de man zegt, het antwoord bevalt toch nooit. Gewoon dragen die laarzen en of iemand anders ze nou mooi vindt of niet, je vond ze zelf toch mooi?
Ze stelde helemaal geen vraag.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:11 schreef kikoooooo het volgende:
dus datte.....en ook al vind jij ze niet leuk.....goed dat zij zich daar verder weinig van aan trektquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das fout, heel fout... je had gewoon "Je hebt gelijk schat" moeten zeggen.... dat horen wij nou eenmaal verschrikkelijk graag en je had haar vermoeden (dat jij ze niet leuk vond) ook bevestigd
Eerste voorraadquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik lig op de bank de tour te kijken. Mijn vriendin is inmiddels weer verder aan het winkelen, haar eerste voorraad even thuis gedropt.
Precies, en een "ok" had volstaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
DAT deed ik dus foutIk had gewoon naar de tv moeten blijven kijken
Dat is echt een handige move terwijl het spannend is in de TDFquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Precies, en een "ok" had volstaan.
Of, je had ook in de aanval kunnen gaan:
"Ik vind het echt belachelijk dat je geen rekening met mij houdt. Ik moet wel tegen je aan kijken, dus je kunt er best voor zorgen dat je er goed uit ziet i.p.v. die debiele laarzen te kopen!"
"En nu je bek houden want ik ga verder kijken."quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is echt een handige move terwijl het spannend is in de TDF
Mwah, ik vermoed dat ie dan de finish gemist zou hebben, en ze moeten nog ruim 11 kmquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
"En nu je bek houden want ik ga verder kijken."
Zo simpel is het allemaal.
En ze ging sowieso verder terug naar de stad.
Op papier wel jaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
"En nu je bek houden want ik ga verder kijken."
Zo simpel is het allemaal.
Ja, want mannen zijn lekker logischquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:13 schreef frastanz het volgende:
vrouwen zijn de meest complexe wezens op aarde!
psies...mannen.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:14 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ja, want mannen zijn lekker logisch
Zozo, ben jij even een vrijgevochten dame. Props voor jouquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:45 schreef Kally het volgende:
Sorry ik als vrouw zijnde vind, niks vragen, gewoon kopen en boeien wat je vent er van vind
Nee nee, dat is óók fout, dan ben je namelijk ongeïnteresseerdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
DAT deed ik dus foutIk had gewoon naar de tv moeten blijven kijken
Nah, als je geen eerlijk antwoord wilt moet je het ook niet vragen, you know mars-venus verhaalquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:48 schreef TNA het volgende:
Hop hop, gewoon liegen TS, ze draagt ze toch wel. What's the point van eerlijk zijn?
Hmmmmm.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:49 schreef Pinterman het volgende:
Enkelen in dit topic hebben het juist: er werd niets gevraagd, dus je had het niet moeten zeggen.
Maarrrr..... ook al werd er wel iets gevraagd, dan nog is het enige antwoord een ongeinteresseerd "hmmm"
Hmmm is altijd goed.
Het enige goede antwoordquote:
Nou ik ben vrouw en ik snap het probleem niet.quote:
Ben ik het mee eens, mits de vrouw in kwestie het maar van har eigen geld betaalt en niet gaat zijkan als haar man/vriend dure dingen voor zijn auto ofzo koopt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:45 schreef Kally het volgende:
Sorry ik als vrouw zijnde vind, niks vragen, gewoon kopen en boeien wat je vent er van vind
Hoewel de man vaak wel ziet wat voor lelijke dingen de vrouw gekocht heeft en het meerdere malen zal moeten zien ...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, mits de vrouw in kwestie het maar van har eigen geld betaalt en niet gaat zijkan als haar man/vriend dure dingen voor zijn auto ofzo koopt.
do what?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, mits de vrouw in kwestie het maar van har eigen geld betaalt en niet gaat zijkan als haar man/vriend dure dingen voor zijn auto ofzo koopt.
Dat mannen mode niks vinden wist ik al vandaar dat ik niks vraag hahaha, maar ik ben gek op autootjes hoor maar dat wil niet zeggen dat ik alle auto's mooi vindquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:10 schreef 2cv het volgende:
Mijn fout, vrouwen vinden auto's behalve duur helemaal niets. Hoe KON ik er ook over beginnen![]()
Maargoed, nu weten jullie ook wat mannen van kleren/mode vinden
Snap je ook dat auto's soms dure reparaties of onderdelen nodig hebben en dan mannen het leuk vinden om dingen aan hun auto aan te passen (wat vaak duur is) ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mannen mode niks vinden wist ik al vandaar dat ik niks vraag hahaha, maar ik ben gek op autootjes hoor maar dat wil niet zeggen dat ik alle auto's mooi vind
Het soort mannen dat 'dure aanpassingen' aan hun auto maakt zijn niet het soort mannen waarmee ik om zou willen gaanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Snap je ook dat auto's soms dure reparaties of onderdelen nodig hebben en dan mannen het leuk vinden om dingen aan hun auto aan te passen (wat vaak duur is) ?
Laat ik het zo zeggen, ik kijk heel graag F1, dus ja ik snap het hahahahahaha, geeft ook niet ieder zijn hobby tochquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Snap je ook dat auto's soms dure reparaties of onderdelen nodig hebben en dan mannen het leuk vinden om dingen aan hun auto aan te passen (wat vaak duur is) ?
Nou ja liever geld aan zijn auto dan het iedere avond in de kroeg opzuipenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het soort mannen dat 'dure aanpassingen' aan hun auto maakt zijn niet het soort mannen waarmee ik om zou willen gaan
Trouwen ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja liever geld aan zijn auto dan het iedere avond in de kroeg opzuipen
Haar logica klopt helemaal , zij verwachtte dat jij ze niet mooi zou vinden en dat deed je ook niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:11 schreef kikoooooo het volgende:
Het vervolg mogen jullie raden.
Klacht: vrouwen en logica.
Maar dan moet ze er geen ruzie over maken toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:33 schreef N.icka het volgende:
[..]
Haar logica klopt helemaal , zij verwachtte dat jij ze niet mooi zou vinden en dat deed je ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |