Jij bent dus één van die mensen: niets van wielrennen begrijpen en er wel over klagen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:59 schreef DurumDoner het volgende:
Wie het hardst fietst wint, simpel zat.
Iets ervan begrijpenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij bent dus één van die mensen: niets van wielrennen begrijpen en er wel over klagen.
quote:
Eens + Alle Amateur wielrennertjes zijn kankerirritant op de weg.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:19 schreef DurumDoner het volgende:
De Tour
Fans van de tour
Fans van de tour die denken dat er een tactiek bij komt kijken![]()
Fans van de tour die denken dat er een tactiek bij komt kijken en niet begrijpen dat degene die het hardste trapt gewoon wint.
dat mag jij niet zeggenquote:
Leg mij eens uit wat er in hemelsnaam te snappen valt aan de tour, het is een wielrenwedstrijd, geen rocketscience.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:43 schreef UZEI het volgende:
TS heeft moeite gedaan om de tour te begrijpen, nu dat niet gelukt is probeert hij de tour en wielrennen belachelijk te maken.
Die moet doodquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:00 schreef B.. het volgende:
Kak mart smeets
Jij bent zeker het type die denkt; wie het hard fietst die wint?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er in hemelsnaam te snappen valt aan de tour, het is een wielrenwedstrijd, geen rocketscience.
Dat heb ik juist bij voetballers. Ik denk dat er aardig wat nog niet eens het VMBO afgemaakt hebben, een enkeling daargelaten. Die glazige domme blikken in hun ogen vertellen eigenlijk al voldoende.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
Het is fysiek natuurlijk wel heel zwaar, maar volgens mij doen er best veel simpele zielen aan mee. Intelligent hoef je er in ieder geval niet voor te zijn.
Voor voetbal enzo trouwens ook niet. Maar toch heb ik het idee dat er heel veel retarded wielrenners zijn.
Klopt. Al meerdere malen een aanvaring mee gehad.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eens + Alle Amateur wielrennertjes zijn kankerirritant op de weg.
Voetbal is gewoon een grasveldje met 22 domme jongens en een leren knikker. Gaan ze allemaal achteraan huppelen en moeilijk doen als ze aangeraakt worden. Vervolgens heeft 1 team, 1x vaker die leren knikker in een netje gewerkt. En dat dan 2x 45 minuten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er in hemelsnaam te snappen valt aan de tour, het is een wielrenwedstrijd, geen rocketscience.
Heb je gelijk in ja. Maar volgens mij is dat bij wielrennen ook wel zo.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:48 schreef UZEI het volgende:
[..]
Dat heb ik juist bij voetballers. Ik denk dat er aardig wat nog niet eens het VMBO afgemaakt hebben, een enkeling daargelaten. Die glazige domme blikken in hun ogen vertellen eigenlijk al voldoende.
Same here, stelletje stoertjes in krappe broekjesquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:48 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Klopt. Al meerdere malen een aanvaring mee gehad.
En wielrennen is alleen maar hard fietsen en kijken wie als eerste bij de finish is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:50 schreef UZEI het volgende:
[..]
Voetbal is gewoon een grasveldje met 22 domme jongens en een leren knikker. Gaan ze allemaal achteraan huppelen en moeilijk doen als ze aangeraakt worden. Vervolgens heeft 1 team, 1x vaker die leren knikker in een netje gewerkt. En dat dan 2x 45 minuten.
Jup, en ze kunnen het niet eens eerlijk, want het is Epo en bloeddoping wat de klok slaat. In voetbal zit tenminste nog een hoop tactiek.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En wielrennen is alleen maar hard fietsen en kijken wie als eerste bij de finish is.Als je het zo gaat relativeren stelt wielrennen nog veel minder voor.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jup, en ze kunnen het niet eens eerlijk, want het is Epo en bloeddoping wat de klok slaat. In voetbal zit tenminste nog een hoop tactiek.
Wielrennen is infeite het zelfde als de vierdaagse lopen: Het is knap, maar aan het einde van de rit vraag je je af of je niet nuttigere dingen met je tijd had kunnen doen.
Echt niet he. De moderne voetballer moet bij alles zowat aan het spel denken. Zo noem ik een Ronaldinho, die de focus van voetbal verlegde op discotheken en drank. Daarvoor was ie een geweldenaar, nu nog maar een schim van wie ie ooit was.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:59 schreef UZEI het volgende:
Ondanks de doping zijn het echte atleten. Een voetballer kan de avond van te voren nog dronken zijn, om vervolgens een "goede" prestatie te leveren. Is uitgesloten in het wielrennen. Een wielrennen moet leven als een atleet. Altijd letten op voeding, rust, drinken, trainingen etc etc. Voetbal staat in dat opzicht dichter bij een "sport" als darten dan de oorsprong (lees: atletiek).
Ik noem een George Best.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Echt niet he. De moderne voetballer moet bij alles zowat aan het spel denken. Zo noem ik een Ronaldinho, die de focus van voetbal verlegde op discotheken en drank. Daarvoor was ie een geweldenaar, nu nog maar een schim van wie ie ooit was.
Touchéquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik noem een George Best.
Uitzonderingen.
En Cruijff die in de rust een sigaretje opstakquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
TouchéEn dan hebben we nog Diego Maradonna die strak van de coke geweldig voetbalde
Nou er schijnt nogal wat gerookt te worden in de voetballerij. Zo was bekend dat Hans van de Haar rookte, maar toch redelijk kon meehobbelen in de eredivisie. Romario, die was altijd "een beetje moe". Was een beest in het uitgaansleven, maar speelde de pannen van het dak. En zo zijn er nog wel meer, waarvan je het niet weet en toch mee kunnen hobbelen. Bij wielrennen, wordt iedere misstap direct afgestraft in je prestatievermogen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Echt niet he. De moderne voetballer moet bij alles zowat aan het spel denken. Zo noem ik een Ronaldinho, die de focus van voetbal verlegde op discotheken en drank. Daarvoor was ie een geweldenaar, nu nog maar een schim van wie ie ooit was.
Idd, nu lopen ze er ook nog wel tussen. Zo heb je Theo "Febo" Janssen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:10 schreef Siniti het volgende:
UZEI, je snapt dat je nu over jaren geleden zit te praten?
Zal we iets minder geworden zijn, omdat voetballen ook iets fysieker is geworden. Maar punt was gemaakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:10 schreef Siniti het volgende:
UZEI, je snapt dat je nu over jaren geleden zit te praten?
hehe, je bent gewoon gefrustreerd dat je het niet snapt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:23 schreef DurumDoner het volgende:
Voetbal moet je talent en inzicht voor hebben. Dat leer je niet aan. Voor wielrennen moet je alleen hard kunnen fietsen, dat kun je elke mongool leren, en dat blijkt.
Leg het dan eens uit in plaats van het wijze stoertje uit te hangen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:30 schreef UZEI het volgende:
[..]
hehe, je bent gewoon gefrustreerd dat je het niet snapt.
WIELRENNEN
Ikke niet begrijpquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:26 schreef Skylark. het volgende:
Je kunt ook van wielrennen én voetballen houden. Het een sluit het ander niet uit. [ afbeelding ]
Mensen die dit zeggen houden blijkbaar van geen enkele sport want zo kun je over iedere sport wel zo spreken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:50 schreef UZEI het volgende:
[..]
Voetbal is gewoon een grasveldje met 22 domme jongens en een leren knikker. Gaan ze allemaal achteraan huppelen en moeilijk doen als ze aangeraakt worden. Vervolgens heeft 1 team, 1x vaker die leren knikker in een netje gewerkt. En dat dan 2x 45 minuten.
voetbal is ook saai, zit je ook maar te wachten om te kijken wie er gaat winnen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Wielersulletjes lijken inderdaad allemaal een hekel aan voetbal te hebben
Buiten dat het - met of zonder doping - een hele prestatie is om zo'n tour te fietsen is het een oer- en oersaaie sport om te kijken.
ach jij hebt met iedereen een aanvaring toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:48 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Klopt. Al meerdere malen een aanvaring mee gehad.
Bullshit.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:42 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
ach jij hebt met iedereen een aanvaring toch?
Buitenlanders zoeken graag de problemen op
Het verloop van een voetbalwedstrijd is tenminste niet zo voorspelbaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:37 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
voetbal is ook saai, zit je ook maar te wachten om te kijken wie er gaat winnen.
Dudequote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:37 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
voetbal is ook saai, zit je ook maar te wachten om te kijken wie er gaat winnen.
quote:
watquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:51 schreef TNA het volgende:
Mooi backfiretopic, TS klaagt over mensen zoals hijzelf en wordt hier fijntjes op gewezen.
Wel mooi dat ik dit soort dingen enkel en alleen op Fok! lees/hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:14 schreef Nielsch het volgende:
Zelfs de meest irritante "spontane tour-fan" is nog verdraaglijker dan een allochtoon die vet voedsel verkoopt.
Hell no, die allochtonen met vet voedsel voorzien mij vaak van eten na een harde dag werken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:14 schreef Nielsch het volgende:
Zelfs de meest irritante "spontane tour-fan" is nog verdraaglijker dan een allochtoon die vet voedsel verkoopt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:09 schreef DurumDoner het volgende:
Mart Smeets is wel een held trouwens. Alleen jammer dat hij zich tot de tour verlaagd.
landverraderquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hell no, die allochtonen met vet voedsel voorzien mij vaak van eten na een harde dag werken.
Tss, krijg de tyfus. Als ze nou Boerekool met worst aan huis zouden bezorgen zou ik dat ook best eten. Het is gewoon fijn om te bellen met een random pizzaturk en binnen een "galf oer drie kwartjier" je eten te hebben, met een redelijke smaak.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:27 schreef solyaris het volgende:
TS is een Turkse trol, net als zijn moeder.
[ link | afbeelding ]
Kereltje, je weet niet waar je over praat. Meer zeg ik nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:36 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen houden blijkbaar van geen enkele sport want zo kun je over iedere sport wel zo spreken.
Ergo: VETZAK, kom eens van je dikke reet af en ga bewegen!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:19 schreef DurumDoner het volgende:
De Tour
Fans van de tour
Fans van de tour die denken dat er een tactiek bij komt kijken![]()
Fans van de tour die denken dat er een tactiek bij komt kijken en niet begrijpen dat degene die het hardste trapt gewoon wint.
Dat dus. En terechte klacht en terechte subklacht!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Iets ervan begrijpen
Jij bent zeker ook zo'n type die studentenverenigingen heel mysterieus vind?
Flikker zelf op met je hoofdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:17 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Flikker jij nou eens op vieze kut kloon..
Omschrijf jij dan eens hoe het er wel aan toe gaat bij voetbal.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:49 schreef Zeroku het volgende:
Bij wielrennen komt genoeg tactiek bij kijken alleen ben jij waarschijnlijk zo'n simpele ziel die voetbal omschrijft als: '22 mannen lopen achter een bal aan, en als ze 'm hebben schoppen ze 'm weer weg![]()
![]()
![]()
".
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:22 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Omschrijf jij dan eens hoe het er wel aan toe gaat bij voetbal..
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:27 schreef JandamptWiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Halfnaakte mannen die schreeuwen, huilen
[ afbeelding ]
knuffelen
[ afbeelding ]
en getroost worden
[ afbeelding ]
en door de stress ook nog als een echte man zijn Ferrari kapot rijden
[ afbeelding ]
vervolgens naar god bidden
[ afbeelding ]
en dan eindelijk heeft god het beantwoord met liefde
[ afbeelding ]
Ik neem mijn woorden terug, je bent op mij na de tofste kloon ooit!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:27 schreef JandamptWiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
knuffelen
[ afbeelding ]
en getroost worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan eindelijk heeft god het beantwoord met liefde
[ afbeelding ]
weet ik hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:32 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug, je bent op mij na de tofste kloon ooit!.
Net als doner snijden ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:23 schreef DurumDoner het volgende:
Voetbal moet je talent en inzicht voor hebben. Dat leer je niet aan. Voor wielrennen moet je alleen hard kunnen fietsen, dat kun je elke mongool leren, en dat blijkt.
En parttime vuurwerkverkoper en fulltime randdebiel Theo Lucius. Zegt eigenlijk genoeg over de sport.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:19 schreef tho_Omas het volgende:
Het feit dat voetbal door mongooltjes als C.Ronaldo bedreven kan worden zegt genoeg over hoe zwaar het is.
Voetbal is voor mooiboys, wielrennen is werken.
http://www.leidschdagblad(...)ielrennen_voor_homosquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:53 schreef EdAtTheBar het volgende:
Als je de tour niet kijkt, ben je geen man.
Geschoren benen en strakke pakjes. Heel mannelijk.quote:Een deskundige jury kiest de meest appetijtelijke wielrenner in de strakste outfit.
Ze hebben allemaal geschoren benen en strakke pakjes. Dus ja, ze zijn allemaal flikkers.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:39 schreef JandamptWiet het volgende:
omdat er 1 rotte appel bijzit is direct het hele peloton een flikker?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:39 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal geschoren benen en strakke pakjes. Dus ja, ze zijn allemaal flikkers.
Ik kijk ook geen voetbalquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:53 schreef JandamptWiet het volgende:
[..]
![]()
juist.. kijk jij maar voetbal want je hebt het IQ van een hooiberg
Ik kijk geen TVquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:55 schreef JandamptWiet het volgende:
nu ben ik nieuwsgierig vertel eens..
Kijk jij maar fijn wielrennen. Stelletje junks op een fiets. Deze hebben alleen net iets meer karakter, zij gebruiken hun fiets legaal om geld te verdienen ipv te jatten en te verkopen voor pillen en spuiten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:53 schreef JandamptWiet het volgende:
[..]
![]()
juist.. kijk jij maar voetbal want je hebt het IQ van een hooiberg
psvquote:Op zondag 26 juli 2009 00:03 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Kijk jij maar fijn wielrennen. Stelletje junks op een fiets. Deze hebben alleen net iets meer karakter, zij gebruiken hun fiets legaal om geld te verdienen ipv te jatten en te verkopen voor pillen en spuiten.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:27 schreef JandamptWiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
knuffelen
[ afbeelding ]
en getroost worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]