abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71314734
Wat heb ik toch een schijthekel aan dat volk zeg.

Elk jaar komen ze weer bovendrijven, de wielren-fans. Met leuzen als "wat een wereldprestatie zeg om een maand lang 200 km te fietsen" en nog erger "dit is veeel zwaarder dan voetbal". Flikker toch op man met die valse nichten in te krappe outfits.

Nog erger is het als ze helemaal tactieken gaan bespreken. Wie het hardst fietst wint, simpel zat. Homofielen.

Bonusklacht: Wielrenners op de openbare weg.
pi_71314751
KAKwielrenners
pi_71314765
Geen tactiek bij wielrennen?
gr gr
pi_71314782
Kak mart smeets
A..
pi_71314793
pi_71314827
Kanker op met dat gekak.
pi_71314834
Durum doner met KAKsaus
pi_71314840
Kanker op met je vlag.
pi_71314913
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:02 schreef tho_Omas het volgende:
Kanker op met je vlag.
Wat is er mis met mijn vlag?
pi_71314919
Kaktopic

Bonusklacht is wel meer dan terecht.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:08:13 #11
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71315005
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:59 schreef DurumDoner het volgende:
Wie het hardst fietst wint, simpel zat.
Jij bent dus één van die mensen: niets van wielrennen begrijpen en er wel over klagen.
pi_71315027
Turken topic

[ Bericht 4% gewijzigd door mieuwmieuw op 25-07-2009 15:25:45 ]
pi_71315121
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:08 schreef TNA het volgende:

[..]

Jij bent dus één van die mensen: niets van wielrennen begrijpen en er wel over klagen.
Iets ervan begrijpen

Jij bent zeker ook zo'n type die studentenverenigingen heel mysterieus vind?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:14:52 #14
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71315186
TS snapt niks van de tactiek bij het wielrennen en de wereldprestaties die de renners leveren in vergelijking met voetballers
pi_71315191
Fuck de tour. Stelletje volgespoten mafkezen op een fietsje. De Contador's van deze wereld zijn niet meer serieus te nemen omdat ze wss wel een soort Epo gebruiken. Kijk, mannen als Kenny van Hummel, dat zijn Mannen.

Tour
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:18:41 #16
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71315278
Wielersulletjes lijken inderdaad allemaal een hekel aan voetbal te hebben

Buiten dat het - met of zonder doping - een hele prestatie is om zo'n tour te fietsen is het een oer- en oersaaie sport om te kijken.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:19:00 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71315286
Darn, en ik maar denken dat dit topic over die zwakbegaafden ging die langs het parcours staan te wachten en dan met de renners mee gaan rennen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_71315293
De Tour

Fans van de tour

Fans van de tour die denken dat er een tactiek bij komt kijken

Fans van de tour die denken dat er een tactiek bij komt kijken en niet begrijpen dat degene die het hardste trapt gewoon wint.
pi_71315335
Tour-fans zijn homofiel.
pi_71315429
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:20 schreef DurumDoner het volgende:
Turken zijn homofiel.
Fuck wit' me, ya get ya meat and ya vegetables, Fuck wit' him, ya get a fuckin metrosexual!
You want a man stronger than you, Not a motherfucker in the mirror longer than you!
Break a nail and his punk ass lookin for glue! :')
pi_71315463
professionele wielrenners zijn junkies op de fiets. zo zien ze er ook uit, van die uitgemergelde harsessen.
pi_71315847
pi_71315877
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:19 schreef DurumDoner het volgende:
De Tour

Fans van de tour

Fans van de tour die denken dat er een tactiek bij komt kijken

Fans van de tour die denken dat er een tactiek bij komt kijken en niet begrijpen dat degene die het hardste trapt gewoon wint.
Eens + Alle Amateur wielrennertjes zijn kankerirritant op de weg.
pi_71315945
TS heeft moeite gedaan om de tour te begrijpen, nu dat niet gelukt is probeert hij de tour en wielrennen belachelijk te maken.

epische falert
pi_71315957
Het is fysiek natuurlijk wel heel zwaar, maar volgens mij doen er best veel simpele zielen aan mee. Intelligent hoef je er in ieder geval niet voor te zijn.

Voor voetbal enzo trouwens ook niet. Maar toch heb ik het idee dat er heel veel retarded wielrenners zijn.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:46:30 #26
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_71315997
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:00 schreef B.. het volgende:
Kak mart smeets
dat mag jij niet zeggen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_71316008
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:43 schreef UZEI het volgende:
TS heeft moeite gedaan om de tour te begrijpen, nu dat niet gelukt is probeert hij de tour en wielrennen belachelijk te maken.
Leg mij eens uit wat er in hemelsnaam te snappen valt aan de tour, het is een wielrenwedstrijd, geen rocketscience.
pi_71316018
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:00 schreef B.. het volgende:
Kak mart smeets
Die moet dood
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:47:58 #29
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71316038
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:46 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Leg mij eens uit wat er in hemelsnaam te snappen valt aan de tour, het is een wielrenwedstrijd, geen rocketscience.
Jij bent zeker het type die denkt; wie het hard fietst die wint?

.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_71316045
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
Het is fysiek natuurlijk wel heel zwaar, maar volgens mij doen er best veel simpele zielen aan mee. Intelligent hoef je er in ieder geval niet voor te zijn.

Voor voetbal enzo trouwens ook niet. Maar toch heb ik het idee dat er heel veel retarded wielrenners zijn.
Dat heb ik juist bij voetballers. Ik denk dat er aardig wat nog niet eens het VMBO afgemaakt hebben, een enkeling daargelaten. Die glazige domme blikken in hun ogen vertellen eigenlijk al voldoende.
pi_71316050
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:41 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Eens + Alle Amateur wielrennertjes zijn kankerirritant op de weg.
Klopt. Al meerdere malen een aanvaring mee gehad.
pi_71316100
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:46 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Voetbal is gewoon een grasveldje met 22 domme jongens en een leren knikker. Gaan ze allemaal achteraan huppelen en moeilijk doen als ze aangeraakt worden. Vervolgens heeft 1 team, 1x vaker die leren knikker in een netje gewerkt. En dat dan 2x 45 minuten.
pi_71316101
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:48 schreef UZEI het volgende:

[..]

Dat heb ik juist bij voetballers. Ik denk dat er aardig wat nog niet eens het VMBO afgemaakt hebben, een enkeling daargelaten. Die glazige domme blikken in hun ogen vertellen eigenlijk al voldoende.
Heb je gelijk in ja. Maar volgens mij is dat bij wielrennen ook wel zo.
pi_71316115
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:48 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Klopt. Al meerdere malen een aanvaring mee gehad.
Same here, stelletje stoertjes in krappe broekjes
pi_71316143
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:50 schreef UZEI het volgende:

[..]

Voetbal is gewoon een grasveldje met 22 domme jongens en een leren knikker. Gaan ze allemaal achteraan huppelen en moeilijk doen als ze aangeraakt worden. Vervolgens heeft 1 team, 1x vaker die leren knikker in een netje gewerkt. En dat dan 2x 45 minuten.
En wielrennen is alleen maar hard fietsen en kijken wie als eerste bij de finish is. Als je het zo gaat relativeren stelt wielrennen nog veel minder voor.
pi_71316251
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:51 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

En wielrennen is alleen maar hard fietsen en kijken wie als eerste bij de finish is. Als je het zo gaat relativeren stelt wielrennen nog veel minder voor.
Jup, en ze kunnen het niet eens eerlijk, want het is Epo en bloeddoping wat de klok slaat. In voetbal zit tenminste nog een hoop tactiek.

Wielrennen is infeite het zelfde als de vierdaagse lopen: Het is knap, maar aan het einde van de rit vraag je je af of je niet nuttigere dingen met je tijd had kunnen doen.
pi_71316287
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:54 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Jup, en ze kunnen het niet eens eerlijk, want het is Epo en bloeddoping wat de klok slaat. In voetbal zit tenminste nog een hoop tactiek.

Wielrennen is infeite het zelfde als de vierdaagse lopen: Het is knap, maar aan het einde van de rit vraag je je af of je niet nuttigere dingen met je tijd had kunnen doen.
! Eens.
pi_71316302
Ik zal pas respect voor een wielrenner krijgen als hij de tour wint door elke etappe de hele tijd lang voorop te rijden.
pi_71316417
Ondanks de doping zijn het echte atleten. Een voetballer kan de avond van te voren nog dronken zijn, om vervolgens een "goede" prestatie te leveren. Is uitgesloten in het wielrennen. Een wielrennen moet leven als een atleet. Altijd letten op voeding, rust, drinken, trainingen etc etc. Voetbal staat in dat opzicht dichter bij een "sport" als darten dan de oorsprong (lees: atletiek).
pi_71316463
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:59 schreef UZEI het volgende:
Ondanks de doping zijn het echte atleten. Een voetballer kan de avond van te voren nog dronken zijn, om vervolgens een "goede" prestatie te leveren. Is uitgesloten in het wielrennen. Een wielrennen moet leven als een atleet. Altijd letten op voeding, rust, drinken, trainingen etc etc. Voetbal staat in dat opzicht dichter bij een "sport" als darten dan de oorsprong (lees: atletiek).
Echt niet he. De moderne voetballer moet bij alles zowat aan het spel denken. Zo noem ik een Ronaldinho, die de focus van voetbal verlegde op discotheken en drank. Daarvoor was ie een geweldenaar, nu nog maar een schim van wie ie ooit was.
pi_71316519
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:01 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Echt niet he. De moderne voetballer moet bij alles zowat aan het spel denken. Zo noem ik een Ronaldinho, die de focus van voetbal verlegde op discotheken en drank. Daarvoor was ie een geweldenaar, nu nog maar een schim van wie ie ooit was.
Ik noem een George Best.

Uitzonderingen .
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:04:25 #42
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_71316565
Voetbal en wielrennen zijn beide kutsporten.
pi_71316592
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:02 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ik noem een George Best.

Uitzonderingen .
Touché En dan hebben we nog Diego Maradonna die strak van de coke geweldig voetbalde
pi_71316677
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:05 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Touché En dan hebben we nog Diego Maradonna die strak van de coke geweldig voetbalde
En Cruijff die in de rust een sigaretje opstak
pi_71316697
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:01 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Nou er schijnt nogal wat gerookt te worden in de voetballerij. Zo was bekend dat Hans van de Haar rookte, maar toch redelijk kon meehobbelen in de eredivisie. Romario, die was altijd "een beetje moe". Was een beest in het uitgaansleven, maar speelde de pannen van het dak. En zo zijn er nog wel meer, waarvan je het niet weet en toch mee kunnen hobbelen. Bij wielrennen, wordt iedere misstap direct afgestraft in je prestatievermogen.
pi_71316753
UZEI, je snapt dat je nu over jaren geleden zit te praten?
pi_71316886
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:10 schreef Siniti het volgende:
Idd, nu lopen ze er ook nog wel tussen. Zo heb je Theo "Febo" Janssen.
pi_71317029
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:10 schreef Siniti het volgende:
Zal we iets minder geworden zijn, omdat voetballen ook iets fysieker is geworden. Maar punt was gemaakt.
pi_71317193
Voetbal moet je talent en inzicht voor hebben. Dat leer je niet aan. Voor wielrennen moet je alleen hard kunnen fietsen, dat kun je elke mongool leren, en dat blijkt.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:26:38 #50
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71317306
Je kunt ook van wielrennen én voetballen houden. Het een sluit het ander niet uit.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')