Smaken verschillen, vind haar maar een beetje "plastic" als je me snapt. Niet echt mooi.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:48 schreef Barca het volgende:
[..]
De kledingsmaak van Demy vind ik niet echt groots, maar hij heeft wel oog voor mooie vrouwen blijkbaar.
Geen Mex-griep?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:17 schreef Black-Death het volgende:
Nou, terug van 2 weken zon (en aantal dagen voedselvergiftiging) uit Portugal!
Zondag maar eens de wedstrijd tegen Benfica bekijken, hoop dat Jol dat zootje aan het voetballen krijgt
Nee dat gelukkig nietquote:
Eensquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Smaken verschillen, vind haar maar een beetje "plastic" als je me snapt. Niet echt mooi.
Manuquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:57 schreef Aanvoerder het volgende:
AGOVV Apeldoorn - Jong Ajax 4-3
Baum (2), Mulder, Leeuwin - Manucharyan (2), Castillion
Omdat je verdediging in voorwaartse beweging is op die momenten, vind het meer fouten van de mensen die de bal daar verspelen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:37 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom lopen onze verdedigers nooit mee met de aanvallers, weer 2 goals daardoor om de oren
Die 2 ballen die we verspeelden gisteren waren daar goeie voorbeelden van ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat je verdediging in voorwaartse beweging is op die momenten, vind het meer fouten van de mensen die de bal daar verspelen.
Als hun aanvallers kunnen lopen kunnen onze verdedigers dat ook. Je zag dat Van der Wiel niet meeliep en in de tweede helft was het volgens mij Urby (weet niet zeker) die gewoon achter zijn speler aan sloft. Sowieso stonden er bij de laatste goal 4 spelers bij 1 speler waardoor er 1tje helemaal vrij stond...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat je verdediging in voorwaartse beweging is op die momenten, vind het meer fouten van de mensen die de bal daar verspelen.
Lol dude, de linksback(Vertonghen) loopt altijd sneller op en de rechtsbuiten van Atletico die gaat echt niet meelopen hoor, zo werkt het daar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als hun aanvallers kunnen lopen kunnen onze verdedigers dat ook. Je zag dat Van der Wiel niet meeliep en in de tweede helft was het volgens mij Urby (weet niet zeker) die gewoon achter zijn speler aan sloft. Sowieso stonden er bij de laatste goal 4 spelers bij 1 speler waardoor er 1tje helemaal vrij stond...
Bij de eerste goal en de derde goal staan ze gewoon allebei vrij, vertel me niet dat de verdedigers er niet bij konden staan want ze waren toen al lang aan het aanvallenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol dude, de linksback(Vertonghen) loopt altijd sneller op en de rechtsbuiten van Atletico die gaat echt niet meelopen hoor, zo werkt het daar.
Dusja dan staat ie helemaal vrij, en voordat Alderweireld of iemand die positie heeft overgenomen is de bal al kwijt.
Eens!! Ik herinnerde me ineens weer dat de eerste 2 goals de mannetjes van V/d Wiel waren, geloof ik?!? Ik vond 'm verder puik spelen. Opkomend goed voor zijn doen, maar verdedigend dus wel weer wat minder.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als hun aanvallers kunnen lopen kunnen onze verdedigers dat ook. Je zag dat Van der Wiel niet meeliep en in de tweede helft was het volgens mij Urby (weet niet zeker) die gewoon achter zijn speler aan sloft. Sowieso stonden er bij de laatste goal 4 spelers bij 1 speler waardoor er 1tje helemaal vrij stond...
Idd, ik was nog ff bang dat ie ook naar Real zou gaan maar hij heeft gelukkig de eniges juiste Spaanse club gekozenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:04 schreef Nashje het volgende:
Schitterend dat Zlatan bij Barcelona gaat voetballen. Worden mooie Europese wedstrijdjes om naar te kijken komend seizoen.
Mwa die van Urby, daarnaast moet er iemand uitstappen aangezien de middenvelder van hun helemaal vrij komt aangezien het hele middenveld voor de bal staat.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij de eerste goal en de derde goal staan ze gewoon allebei vrij, vertel me niet dat de verdedigers er niet bij konden staan want ze waren toen al lang aan het aanvallen
Moet het nog maar zien of dat een gelukkig huwelijk wordt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:04 schreef Nashje het volgende:
Schitterend dat Zlatan bij Barcelona gaat voetballen. Worden mooie Europese wedstrijdjes om naar te kijken komend seizoen.
Waarmee dan wel?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moet het nog maar zien of dat een gelukkig huwelijk wordt.
Vooropgesteld heeft dat helemaal niks met zijn voetbalkwaliteiten te maken.
Het was 4 tegen 2 en er gaan er 4 naar 1 mannetje toe, wat het middenveld doet boeit op zo'n moment niet want je moet het gewoon kunnen handelenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa die van Urby, daarnaast moet er iemand uitstappen aangezien de middenvelder van hun helemaal vrij komt aangezien het hele middenveld voor de bal staat.
quote:Ajax heeft zijn pijlen gericht op Diego Lugano. De centrale verdediger zag zijn aflopende contract bij Fenerbahce niet verlengd worden, en is naarstig opzoek naar een nieuwe club, zo meldt De Telegraaf.
De Uruguayaan kwam 34 maal uit voor het nationale elftal. In deze wedstrijden scoorde hij drie keer.
In 2005 werd hij, als speler van Sao Paulo, nog verkozen tot beste verdediger van de Braziliaanse comptitie. Met die club behaalde hij de landstitel, de Copa Libertadores en de wereldbeker voor clubteams.
De Telegraaf meldt dat diverse media in Uruguay melden dat Ajax ook interesse heeft in de 18-jarige Sebastian Coates. De verdediger heeft nog een contract tot medio 2011 bij Nacional.
En waar moeten de insiders nu naartoe dan?quote:
Helaas is een bron ook niet alles tegenwoordig.....als iemad iets schrijft dan is het gelijk een bron....hahaquote:
Mooi he.quote:
Demy ipv Sno scheelt echt al een slok op een borrel hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 11:13 schreef Barca het volgende:
Behalve dat er op het middenveld knullig balverlies werd geleden, was het verdedigende spel (veldbezetting) op het middenveld ook om te janken zo slecht. Hoop echt dat Jol dat weet te verbeteren. Demy is daarbij hard nodig, maar hij kan het niet alleen.
Hm ... ik vond eerder Kennedy en Emanuelson (later Rommedahl) het probleem. Ik hoop op Sno & Donald met daarvoor De Zeeuw en daar weer voor Aissati en Suarez. Cvitanich als spits.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:22 schreef DurQ het volgende:
[..]
Demy ipv Sno scheelt echt al een slok op een borrel hoor
Mee eens. Da's ook vaak de reden dat onze verdediging kut is hoor. Het ene steekt het andere aan. Maar zo raar is het natuurlijk niet als je Sno daar neerzet.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:13 schreef Barca het volgende:
Behalve dat er op het middenveld knullig balverlies werd geleden, was het verdedigende spel (veldbezetting) op het middenveld ook om te janken zo slecht. Hoop echt dat Jol dat weet te verbeteren. Demy is daarbij hard nodig, maar hij kan het niet alleen.
De aanval is nog niet eens het probleem. Vertonghen is geen voetballer maar als hij vanuit de 2e lijn kan schieten is het wellicht toch eens raak. Dat ene schot was zo slecht nog niet. (Heb je meteen de beste actie van de avond van hem genoemd.)quote:Op zondag 26 juli 2009 11:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mee eens. Da's ook vaak de reden dat onze verdediging kut is hoor. Het ene steekt het andere aan. Maar zo raar is het natuurlijk niet als je Sno daar neerzet.
De Zeeuw gaat dat in z'n eentje ook niet doen nee. Misschien een centrale verdediger die mee op kan komen? Jammer dat we die niet eentje hebben die voetballend goed is, want dat is Vertonghen bijv niet.
Vrees dat dit middenveld te zwak is. En daar moet je de oorlog winnen. Dan voorkom je dat de verdediging (die ook niet geweldig is) onder druk komt te staan.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:55 schreef w00h00 het volgende:
We moeten niet vergeten dat we amper vijf wedstrijden 4-4-2 spelen, en daarbij is het voor een groot deel van de selectie ook wennen om over te schakelen van 4-3-3 naar 4-4-2 en dat kost tijd.
Maar ik zou naast De Zeeuw ook graag Vertonghen op het middenveld zien. Vertonghen brengt imo meer lijn in het spel en speelt veel meer in zijn positie dan Urby dat doet. In ieder geval hoef ik Kennedy niet meer op het middenveld (eigenlijk helemaal niet meer bij Ajax) te zien. Ook op die positie zie ik graag een echte middenvelder zoals Gabri of Enoh.
Gabri en Vertonghen kunnen dan voor meer (voetballend) diepgang zorgen en daarbij Aissati ondersteunen. De Zeeuw is de verbinding tussen de verdediging en het middenveld.
In de praktijk zou het er op neer komen dat ik met dit middenveld zou voetballen in 4-4-2:
--------------------Aissati (De Jong)-------
---Vertonghen(Lindgren)------Gabri(Enoh)
-----------------De Zeeuw(Donald)---------
Ik snap er geen hout van.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:01 schreef Barca het volgende:
[..]
Vrees dat dit middenveld te zwak is. En daar moet je de oorlog winnen. Dan voorkom je dat de verdediging (die ook niet geweldig is) onder druk komt te staan.
Vertonghen zou in mijn opstelling mogen spelen op de plek van Donald. Gabri op de plek van Sno. Zeker als Silva en Oleguer achter hem spelen.
Nu heb ik daar Van der Wiel, Wielaert en Alderweireld (met als back-up Van der Wiel, Alderweireld, Atouba). Maar we zijn geen opleidingsinstituut voor het Nederlands elftal. Spelers mogen niet blijven rommelen. Zelfs niet als je Rommellaar heet.
Klik ff op de link in mijn sig. Wordt het vast duidelijker van.quote:
Ik denk dat Lugano, Alderweireld, Wielaert en Oleguer moeten uitmaken wie op de bank gaat en wie op de tribune.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:02 schreef Gratau het volgende:
Lugano![]()
Maar stel Lugano komt, waar komt Oleguer te staan?
Aldeweireld vind ik een groot talent. Maar je ziet aan zn spel wel dat hij nog jong is. Hij is in mijn ogen nog niet klaar voor een seizoen lang in de basis.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat Lugano, Alderweireld, Wielaert en Oleguer moeten uitmaken wie op de bank gaat en wie op de tribune.
Jol is in ieder geval helemaal weg van hem. En terecht.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:11 schreef DurQ het volgende:
[..]
Aldeweireld vind ik een groot talent. Maar je ziet aan zn spel wel dat hij nog jong is. Hij is in mijn ogen nog niet klaar voor een seizoen lang in de basis.
hmm, dat vind ik wel heel verdedigend ingesteld.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Klik ff op de link in mijn sig. Wordt het vast duidelijker van.
Ik denk maximaal voor de helft.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:57 schreef paaskannekoekje het volgende:
Zou vanavond de 2e ring gevuld zijn?
quote:FC Porto ontkent berichtgeving over Keirrison
Geschreven op zondag, 26 juli om 12:06
FC Porto is niet in de markt voor Keirrison de Souza Carneiro, kortweg Keirrison. De Portugese club ontkent zondag via de officiële kanalen dat er contact is geweest met de zaakwaarnemers van de aanvaller, en evenmin met werkgever Barcelona. De Braziliaan mag komend seizoen van de Spaanse club elders op huurbasis uitkomen.
Volgens Marcos en Naor Malaquias, de belangenbehartigers van de Zuid-Amerikaan, zouden zij in verregaande onderhandelingen zijn met Ajax en FC Porto over de verhuur van hun cliënt. De landskampioen van Portugal ontkent op het digitale thuis echter de interesse in Keirrison, die voor vijf jaar bij Barcelona heeft getekend.
Ajax heeft nog niet gereageerd op de vermeende belangstelling voor Keirrison. De aanvaller staat te boek als een van de grote Braziliaanse beloftes. In de zes maanden die hij bij Palmeiras speelde, bevestigde hij zijn faam. In negentien duels in de Série A en de Copa Libertadores kwam hij tot elf doelpunten voor de club uit São Paulo.
Keirrison, ook wel K9 genoemd, maakte al op jonge leeftijd naam bij Coritiba, waar hij in 63 wedstrijden 33 keer het net vond. Daarmee had hij een belangrijke bijdrage in de promotie naar het hoogste niveau. Hij werd vervolgens in de Série A topscorer met 21 doelpunten, en daarmee de jongste topschutter uit de geschiedenis van Brazilië.
Hier ook, is wel eens lekker om gewoon thuis voor de buis te kijkenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik benj benieuwd vanavond. Heb er toch wel weer zin in
Idem.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik benj benieuwd vanavond. Heb er toch wel weer zin in
Zou leuk zijn als Donald en v/d Heijden samen zouden startenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idem.
Hoop dat spelers als Donald, Blind, Van der Heijden en Zeegelaar veel minuten krijgen.
Als hij een ervaren man naast zich heeft gaat ie ons nog positiever verrassen komend seizoen. Toby word een toppertje.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:11 schreef DurQ het volgende:
[..]
Aldeweireld vind ik een groot talent. Maar je ziet aan zn spel wel dat hij nog jong is. Hij is in mijn ogen nog niet klaar voor een seizoen lang in de basis.
Op het middenveld moet je de slag winnen. Als je dat niet kunt invullen met defensieve kwaliteit dan moet je kiezen voor defensieve kwantiteit en zorgen dat je ploeg als team zo goed speelt dat je zowel verdedigend als aanvallend sterk bent.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
hmm, dat vind ik wel heel verdedigend ingesteld.
En daarnaast vind ik Sno niet echt de persoon om überhaupt in de basis te staan en al helemaal niet voor de verdediging, daar brengt hij voetballend te weinig voor.
Donald heeft zeker de potentie, maar op die tot de basis te bombarderen ipv Gabri, Enoh Lindgren en daarnaast is hij net fit na een jaar blessureleed. Donald moet gewoon zoveel mogelijk minuten pakken dit seizoen. Donald kan een grote worden, maar die moet gewoon zijn minuten en de kansen pakken om iemand uit de basis te spelen.
Inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:38 schreef Wooldoor het volgende:
Trouwens over Donald, wat viel die kerel sterk in zeg. Hopen dat hij vanavond in de basis mag beginnen.
Zeer zeker. Uitstekende verdediger.. voetballend en dergelijke is het niet veel uiteraard, en verder is het ook een psycho in het veld. Spelers, scheidsrechters en supporters van tegenstanders opfokken doet 'ie ook graag. Leuk als je zo iemand in je eigen team hebt. Al kan hij je soms wel met tien man achter laten. En soms is dan zacht uitgedrukt..quote:
Dat wordt zo te horen dus een Onyewuutje, leuke aanbiedingen krijgen, oa van Ajax, maar uiteindelijk niet naar Ajax gaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zeer zeker. Uitstekende verdediger.. voetballend en dergelijke is het niet veel uiteraard, en verder is het ook een psycho in het veld. Spelers, scheidsrechters en supporters van tegenstanders opfokken doet 'ie ook graag. Leuk als je zo iemand in je eigen team hebt. Al kan hij je soms wel met tien man achter laten. En soms is dan zacht uitgedrukt..
Betwijfel of het Ajax wordt... Fenerbahce heeft al een jaarsalaris van 3 miljoen geboden om hem te behouden. En Lugano wacht voorlopig of vergelijkbare boden.. ik denk dat Ajax met zo'n 2 miljoen en het belastingklimaat hier weinig kans maakt. De stap Fenerbahce -> Ajax is al niet echt groot.. hij kan makkelijk mee in een Serie A of de Primera Division.
Als dat zo was dan zou Lindgren vanavond ook niet bij de selectie zitten he.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Lindgren wordt door Jol niet goed genoeg gevonden voor een plek in de selectie, laat staan in de basis.
[..]
Inderdaad.
Kijk, eindelijk eens een objectieve beoordelingquote:Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zeer zeker. Uitstekende verdediger.. voetballend en dergelijke is het niet veel uiteraard, en verder is het ook een psycho in het veld. Spelers, scheidsrechters en supporters van tegenstanders opfokken doet 'ie ook graag. Leuk als je zo iemand in je eigen team hebt. Al kan hij je soms wel met tien man achter laten. En soms is dan zacht uitgedrukt..
Betwijfel of het Ajax wordt... Fenerbahce heeft al een jaarsalaris van 3 miljoen geboden om hem te behouden. En Lugano wacht voorlopig of vergelijkbare boden.. ik denk dat Ajax met zo'n 2 miljoen en het belastingklimaat hier weinig kans maakt. De stap Fenerbahce -> Ajax is al niet echt groot.. hij kan makkelijk mee in een Serie A of de Primera Division.
Dat zit hij? Verrassend. Leek erop dat hij uitgepoept is door Jol. Zijn naam ontbrak de laatste weken diverse keren in de selectie. Bijv. bij die trip naar Engeland.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als dat zo was dan zou Lindgren vanavond ook niet bij de selectie zitten he.
Hij was wel mee naar Engeland hoor.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat zit hij? Verrassend. Leek erop dat hij uitgepoept is door Jol. Zijn naam ontbrak de laatste weken diverse keren in de selectie. Bijv. bij die trip naar Engeland.
Oh. Leek mij dat Jol hem geen kans meer geeft de laatste weken. Dat zijn dagen bij Ajax geteld zijn. Zoiets las ik hier ook. Valt dus mee?quote:
Hahahaquote:Op zondag 26 juli 2009 15:46 schreef Kafka. het volgende:
"Of ik werd aangetikt? Nee, ik werd neergeschoten door een scherpschutter op de tribune. Ik had twee mensen in mijn rug en ging echt voor de penalty", reageert Rommedahl tegenover De Telegraaf.
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:46 schreef Kafka. het volgende:
"Of ik werd aangetikt? Nee, ik werd neergeschoten door een scherpschutter op de tribune. Ik had twee mensen in mijn rug en ging echt voor de penalty", reageert Rommedahl tegenover De Telegraaf.
Ja omdat ie anders niet had gescoord obvquote:Op zondag 26 juli 2009 15:46 schreef Kafka. het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:46 schreef Kafka. het volgende:
Wél Emanuelson en Rommedahl. Geen Lindgren.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:14 schreef Silenus het volgende:
Opstelling: Vermeer, Silva, Oleguer, Vertonghen, Anita, Donald, Emanuelson, Aissati, Rommedahl, Suarez, Sulejmani
Daar moet het mee lukken.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:14 schreef Silenus het volgende:
Opstelling: Vermeer, Silva, Oleguer, Vertonghen, Anita, Donald, Emanuelson, Aissati, Rommedahl, Suarez, Sulejmani
Nou, daar ben ik niet zeker van. Verre van zelfs.quote:
Denk het ook.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:27 schreef Freak187 het volgende:
Gabri nog steeds geblesseerd???
Lindgren lijkt me het kind van de rekening te worden.
Cyanide schijnt te helpen. Tast toe zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik niet zeker van. Verre van zelfs.
Al hadden we hier het beste team wat je kon bedenken dan wist jij wel iets te vinden om over te zeikenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik niet zeker van. Verre van zelfs.
[..]
Denk het ook.
Niet zeiken, te bekritiseren. Dat heet streven naar perfectie. Zo hoort dat.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Al hadden we hier het beste team wat je kon bedenken dan wist jij wel iets te vinden om over te zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |