abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2009 @ 12:07:00 #151
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71335480
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:05 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ik snap er geen hout van.
Klik ff op de link in mijn sig. Wordt het vast duidelijker van.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 26 juli 2009 @ 12:07:01 #152
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71335481
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:02 schreef Gratau het volgende:
Lugano

Maar stel Lugano komt, waar komt Oleguer te staan?
Ik denk dat Lugano, Alderweireld, Wielaert en Oleguer moeten uitmaken wie op de bank gaat en wie op de tribune.
  zondag 26 juli 2009 @ 12:11:03 #153
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_71335541
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:07 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik denk dat Lugano, Alderweireld, Wielaert en Oleguer moeten uitmaken wie op de bank gaat en wie op de tribune.
Aldeweireld vind ik een groot talent. Maar je ziet aan zn spel wel dat hij nog jong is. Hij is in mijn ogen nog niet klaar voor een seizoen lang in de basis.
pi_71335735
Met de Zeeuw hadden we wellicht een leuke package deal kunnen maken met Lens. Die speelde weergaloos gister.
pi_71335833
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:11 schreef DurQ het volgende:

[..]

Aldeweireld vind ik een groot talent. Maar je ziet aan zn spel wel dat hij nog jong is. Hij is in mijn ogen nog niet klaar voor een seizoen lang in de basis.
Jol is in ieder geval helemaal weg van hem. En terecht.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 26 juli 2009 @ 12:25:52 #156
51286 w00h00
Digital man!
pi_71335837
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:07 schreef Barca het volgende:

[..]

Klik ff op de link in mijn sig. Wordt het vast duidelijker van.
hmm, dat vind ik wel heel verdedigend ingesteld.

En daarnaast vind ik Sno niet echt de persoon om überhaupt in de basis te staan en al helemaal niet voor de verdediging, daar brengt hij voetballend te weinig voor.

Donald heeft zeker de potentie, maar op die tot de basis te bombarderen ipv Gabri, Enoh Lindgren en daarnaast is hij net fit na een jaar blessureleed. Donald moet gewoon zoveel mogelijk minuten pakken dit seizoen. Donald kan een grote worden, maar die moet gewoon zijn minuten en de kansen pakken om iemand uit de basis te spelen.
pi_71336616
Zou vanavond de 2e ring gevuld zijn?
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
  zondag 26 juli 2009 @ 13:01:52 #158
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71336719
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:57 schreef paaskannekoekje het volgende:
Zou vanavond de 2e ring gevuld zijn?
Ik denk maximaal voor de helft.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:07:53 #159
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71336857
Ik meende hier mensen te hebben gehoord over Mido.

Nusport meldt dat Middlesbrough een bod van een onbekende partij heeft geaccepteerd.
http://www.nusport.nl/ere(...)t-bod-voor-mido.html
pi_71336927
Zamalek waarschijnlijk.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71337011
Kan me niet voorstellen dat Ajax Mido terughaalt nu. Zal wel een andere Engelse club zijn.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_71337189
quote:
FC Porto ontkent berichtgeving over Keirrison
Geschreven op zondag, 26 juli om 12:06

FC Porto is niet in de markt voor Keirrison de Souza Carneiro, kortweg Keirrison. De Portugese club ontkent zondag via de officiële kanalen dat er contact is geweest met de zaakwaarnemers van de aanvaller, en evenmin met werkgever Barcelona. De Braziliaan mag komend seizoen van de Spaanse club elders op huurbasis uitkomen.

Volgens Marcos en Naor Malaquias, de belangenbehartigers van de Zuid-Amerikaan, zouden zij in verregaande onderhandelingen zijn met Ajax en FC Porto over de verhuur van hun cliënt. De landskampioen van Portugal ontkent op het digitale thuis echter de interesse in Keirrison, die voor vijf jaar bij Barcelona heeft getekend.

Ajax heeft nog niet gereageerd op de vermeende belangstelling voor Keirrison. De aanvaller staat te boek als een van de grote Braziliaanse beloftes. In de zes maanden die hij bij Palmeiras speelde, bevestigde hij zijn faam. In negentien duels in de Série A en de Copa Libertadores kwam hij tot elf doelpunten voor de club uit São Paulo.

Keirrison, ook wel K9 genoemd, maakte al op jonge leeftijd naam bij Coritiba, waar hij in 63 wedstrijden 33 keer het net vond. Daarmee had hij een belangrijke bijdrage in de promotie naar het hoogste niveau. Hij werd vervolgens in de Série A topscorer met 21 doelpunten, en daarmee de jongste topschutter uit de geschiedenis van Brazilië.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_71337263
Ik hoop echt dat Suarez - Sulejmani als een tierelier gaat lopen .
pi_71339085
Trouwens over Donald, wat viel die kerel sterk in zeg. Hopen dat hij vanavond in de basis mag beginnen.
pi_71339296
Ik benj benieuwd vanavond. Heb er toch wel weer zin in
pi_71339319
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hier ook, is wel eens lekker om gewoon thuis voor de buis te kijken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71339356
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Idem.

Hoop dat spelers als Donald, Blind, Van der Heijden en Zeegelaar veel minuten krijgen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 26 juli 2009 @ 14:54:27 #168
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71339380
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:53 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Idem.

Hoop dat spelers als Donald, Blind, Van der Heijden en Zeegelaar veel minuten krijgen.
Zou leuk zijn als Donald en v/d Heijden samen zouden starten
pi_71339776
Lugano
pi_71339788
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:11 schreef DurQ het volgende:

[..]

Als hij een ervaren man naast zich heeft gaat ie ons nog positiever verrassen komend seizoen. Toby word een toppertje.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 26 juli 2009 @ 15:18:43 #171
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71339937
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:25 schreef w00h00 het volgende:

[..]

hmm, dat vind ik wel heel verdedigend ingesteld.

En daarnaast vind ik Sno niet echt de persoon om überhaupt in de basis te staan en al helemaal niet voor de verdediging, daar brengt hij voetballend te weinig voor.

Donald heeft zeker de potentie, maar op die tot de basis te bombarderen ipv Gabri, Enoh Lindgren en daarnaast is hij net fit na een jaar blessureleed. Donald moet gewoon zoveel mogelijk minuten pakken dit seizoen. Donald kan een grote worden, maar die moet gewoon zijn minuten en de kansen pakken om iemand uit de basis te spelen.
Op het middenveld moet je de slag winnen. Als je dat niet kunt invullen met defensieve kwaliteit dan moet je kiezen voor defensieve kwantiteit en zorgen dat je ploeg als team zo goed speelt dat je zowel verdedigend als aanvallend sterk bent.

De Zeeuw is een controleur maar kan aanvallend ook wat brengen. Heeft hij zowel bij AZ als in oranje wel laten zien. Kan in gaten lopen.

Sno is een van de weinige spelers die fysiek nog iets kan brengen. Hij is geen verdediger, en ook geen aanvaller/aanvallende middenvelder in mijn ogen.

Gabri is blessuregevoelig, lijkt zijn beste dagen te hebben gehad en lijkt communicatief niet in het team te passen. Enoh is te klein. Lindgren wordt door Jol niet goed genoeg gevonden voor een plek in de selectie, laat staan in de basis.

Donald heeft nog weinig ervaring maar Jol schijnt erg tevreden over hem te zijn. Verder moet Ajax weer de club worden waar spelers uit eigen kweek doorbreken. Op jonge leeftijd.
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:38 schreef Wooldoor het volgende:
Trouwens over Donald, wat viel die kerel sterk in zeg. Hopen dat hij vanavond in de basis mag beginnen.
Inderdaad.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 26 juli 2009 @ 15:25:38 #172
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71340109
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Is het trouwens wat, die Lugano? DMJN?
Zeer zeker. Uitstekende verdediger.. voetballend en dergelijke is het niet veel uiteraard, en verder is het ook een psycho in het veld. Spelers, scheidsrechters en supporters van tegenstanders opfokken doet 'ie ook graag. Leuk als je zo iemand in je eigen team hebt. Al kan hij je soms wel met tien man achter laten. En soms is dan zacht uitgedrukt..

Betwijfel of het Ajax wordt... Fenerbahce heeft al een jaarsalaris van 3 miljoen geboden om hem te behouden. En Lugano wacht voorlopig of vergelijkbare boden.. ik denk dat Ajax met zo'n 2 miljoen en het belastingklimaat hier weinig kans maakt. De stap Fenerbahce -> Ajax is al niet echt groot.. hij kan makkelijk mee in een Serie A of de Primera Division.
pi_71340232
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Zeer zeker. Uitstekende verdediger.. voetballend en dergelijke is het niet veel uiteraard, en verder is het ook een psycho in het veld. Spelers, scheidsrechters en supporters van tegenstanders opfokken doet 'ie ook graag. Leuk als je zo iemand in je eigen team hebt. Al kan hij je soms wel met tien man achter laten. En soms is dan zacht uitgedrukt..

Betwijfel of het Ajax wordt... Fenerbahce heeft al een jaarsalaris van 3 miljoen geboden om hem te behouden. En Lugano wacht voorlopig of vergelijkbare boden.. ik denk dat Ajax met zo'n 2 miljoen en het belastingklimaat hier weinig kans maakt. De stap Fenerbahce -> Ajax is al niet echt groot.. hij kan makkelijk mee in een Serie A of de Primera Division.
Dat wordt zo te horen dus een Onyewuutje, leuke aanbiedingen krijgen, oa van Ajax, maar uiteindelijk niet naar Ajax gaan.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 26 juli 2009 @ 15:30:32 #174
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_71340248
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:18 schreef Barca het volgende:

[..]

Lindgren wordt door Jol niet goed genoeg gevonden voor een plek in de selectie, laat staan in de basis.

[..]

Inderdaad.
Als dat zo was dan zou Lindgren vanavond ook niet bij de selectie zitten he.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71340255
Maar hij kent Suarez wel goed...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')