abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71320550
Nou, terug van 2 weken zon (en aantal dagen voedselvergiftiging) uit Portugal!
Zondag maar eens de wedstrijd tegen Benfica bekijken, hoop dat Jol dat zootje aan het voetballen krijgt
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_71320774
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 17:48 schreef Barca het volgende:

[..]

De kledingsmaak van Demy vind ik niet echt groots, maar hij heeft wel oog voor mooie vrouwen blijkbaar.
Smaken verschillen, vind haar maar een beetje "plastic" als je me snapt. Niet echt mooi.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71320795
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 18:17 schreef Black-Death het volgende:
Nou, terug van 2 weken zon (en aantal dagen voedselvergiftiging) uit Portugal!
Zondag maar eens de wedstrijd tegen Benfica bekijken, hoop dat Jol dat zootje aan het voetballen krijgt
Geen Mex-griep?
pi_71320927
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 18:28 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Geen Mex-griep?
Nee dat gelukkig niet
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_71321020
Waarom lopen onze verdedigers nooit mee met de aanvallers, weer 2 goals daardoor om de oren
  zaterdag 25 juli 2009 @ 18:38:49 #106
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71321047
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 18:27 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Smaken verschillen, vind haar maar een beetje "plastic" als je me snapt. Niet echt mooi.
Eens . Maar ach, Demy zit nu bij een topclub, terwijl Donk en Waterman een beetje zitten te kutten bij in België en bij ADO.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 18:57:36 #107
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71321555
AGOVV Apeldoorn - Jong Ajax 4-3
Baum (2), Mulder, Leeuwin - Manucharyan (2), Castillion
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71321611
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 18:57 schreef Aanvoerder het volgende:
AGOVV Apeldoorn - Jong Ajax 4-3
Baum (2), Mulder, Leeuwin - Manucharyan (2), Castillion
Manu Ik had wel verwacht dat Jol hem wel een kans zou geven
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:00:05 #109
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71321631
Ik ben weer thuis, de Zeeuw als aankoop.
Leuk voorspellend interview ook .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71323175
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 18:37 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom lopen onze verdedigers nooit mee met de aanvallers, weer 2 goals daardoor om de oren
Omdat je verdediging in voorwaartse beweging is op die momenten, vind het meer fouten van de mensen die de bal daar verspelen.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:58:51 #111
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71323236
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 19:56 schreef Jasza het volgende:

[..]

Omdat je verdediging in voorwaartse beweging is op die momenten, vind het meer fouten van de mensen die de bal daar verspelen.
Die 2 ballen die we verspeelden gisteren waren daar goeie voorbeelden van ja.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71324126
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 19:56 schreef Jasza het volgende:

[..]

Als hun aanvallers kunnen lopen kunnen onze verdedigers dat ook. Je zag dat Van der Wiel niet meeliep en in de tweede helft was het volgens mij Urby (weet niet zeker) die gewoon achter zijn speler aan sloft. Sowieso stonden er bij de laatste goal 4 spelers bij 1 speler waardoor er 1tje helemaal vrij stond...
pi_71324604
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 20:37 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als hun aanvallers kunnen lopen kunnen onze verdedigers dat ook. Je zag dat Van der Wiel niet meeliep en in de tweede helft was het volgens mij Urby (weet niet zeker) die gewoon achter zijn speler aan sloft. Sowieso stonden er bij de laatste goal 4 spelers bij 1 speler waardoor er 1tje helemaal vrij stond...
Lol dude, de linksback(Vertonghen) loopt altijd sneller op en de rechtsbuiten van Atletico die gaat echt niet meelopen hoor, zo werkt het daar.

Dusja dan staat ie helemaal vrij, en voordat Alderweireld of iemand die positie heeft overgenomen is de bal al kwijt.
pi_71325000
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 20:58 schreef Jasza het volgende:

[..]

Lol dude, de linksback(Vertonghen) loopt altijd sneller op en de rechtsbuiten van Atletico die gaat echt niet meelopen hoor, zo werkt het daar.

Dusja dan staat ie helemaal vrij, en voordat Alderweireld of iemand die positie heeft overgenomen is de bal al kwijt.
Bij de eerste goal en de derde goal staan ze gewoon allebei vrij, vertel me niet dat de verdedigers er niet bij konden staan want ze waren toen al lang aan het aanvallen
pi_71325620
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 20:37 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Eens!! Ik herinnerde me ineens weer dat de eerste 2 goals de mannetjes van V/d Wiel waren, geloof ik?!? Ik vond 'm verder puik spelen. Opkomend goed voor zijn doen, maar verdedigend dus wel weer wat minder.
pi_71325743
Denk trouwens dat ons middenveld met De Zeeuw en V/d Heijden véél sterker zal zijn. Balvaster, creatiever en meer des Ajax. Jammer dat Demy morgen nog niet meedoet . Dan maar Donald op zijn plek.
pi_71326187
Schitterend dat Zlatan bij Barcelona gaat voetballen . Worden mooie Europese wedstrijdjes om naar te kijken komend seizoen.
pi_71326574
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:04 schreef Nashje het volgende:
Schitterend dat Zlatan bij Barcelona gaat voetballen . Worden mooie Europese wedstrijdjes om naar te kijken komend seizoen.
Idd, ik was nog ff bang dat ie ook naar Real zou gaan maar hij heeft gelukkig de eniges juiste Spaanse club gekozen
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71326665
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:16 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Bij de eerste goal en de derde goal staan ze gewoon allebei vrij, vertel me niet dat de verdedigers er niet bij konden staan want ze waren toen al lang aan het aanvallen
Mwa die van Urby, daarnaast moet er iemand uitstappen aangezien de middenvelder van hun helemaal vrij komt aangezien het hele middenveld voor de bal staat.
pi_71326836
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:04 schreef Nashje het volgende:
Moet het nog maar zien of dat een gelukkig huwelijk wordt.

Vooropgesteld heeft dat helemaal niks met zijn voetbalkwaliteiten te maken.
pi_71327412
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Moet het nog maar zien of dat een gelukkig huwelijk wordt.

Vooropgesteld heeft dat helemaal niks met zijn voetbalkwaliteiten te maken.
Waarmee dan wel?
pi_71327648
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:56 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Waarmee dan wel?
Zijn ego.
pi_71328144
Komt goed Cyberia, komt goed.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71328223
Ik hoop het Mike.
pi_71328414

Luis Heerlijk mannetje is het toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')