Okee, eens.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niks, maar bepaalde reacties die daarop volgen wel.
I know, het was een grap. Dat zou niet als haat moeten worden gezien, zo zouden moslims zich moeten gedragen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik bv keur dat soort shit ook onomwonden af, en je mag me moslim noemen, leef je uit, maaruh, dat ben ik niet.
Hygiëne vind ik in een ziekenhuis belangrijker dan een door één of andere imam uit zijn duim gezogen regeltje. Dat lijkt me toch vrij logisch.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:29 schreef thewishmaster het volgende:
Het lijkt mij toch niet zo'n probleem dat iemand met lange mouwen wil werken, of het nu om religieuze of hygienische redenen gaat.
Ik vind het juist hygienischer om met lange mouwen te werken dan om allerlei bacterieen op je onbedekte armen te krijgen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hygiëne vind ik in een ziekenhuis belangrijker dan een door één of andere imam uit zijn duim gezogen regeltje. Dat lijkt me toch vrij logisch.
Achterlijk is een synoniem van onderontwikkeld.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Op dat soort opmerkingen doel ik dan ook niet.
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:32 schreef Islam-Helpdesk het volgende:
..., zo zouden moslims zich moeten gedragen.
NOFI, maar als de medische stand die regel heeft, ga ik er vanuit dat ze daar een goede reden voor hebben.quote:
Dat is een theologische discussie. Voordat je die voert is het van belang om te weten of dat wel relevant is. Stel het staat niet letterlijk in de Koran, maar die vrouw interpreteert het wel op die manier, mag de werkgever of de staat dan bepalen dat zij een verkeerde interpretatie aanhangt?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:30 schreef Scorpie het volgende:
Mooi! En waar staat in de Koran ook alweer dat je met korte mouwen niet mag werken eigenlijk?
Tussen de stof van de mouwen vinden ze veel beter, veel warmer dan die kale arm.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:33 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik vind het juist hygienischer om met lange mouwen te werken dan om allerlei bacterieen op je onbedekte armen te krijgen.
Blijkbaar (lees het topic nog eens door) heeft men dat onderzocht en heeft men vanwege de hygiëne de regel ingesteld dat men met korte mouwen moet werken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:33 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik vind het juist hygienischer om met lange mouwen te werken dan om allerlei bacterieen op je onbedekte armen te krijgen.
Eh, ja, je snapt het niet helemaal.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:33 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Je mag de islam achterlijk vinden, dat is jouw mening, ik doelde meer op 'moslims horen niet thuis in een beschaafde wereld', 'Tot het te laat is en ze hun ware aard laten zien', 'allemaal een enkeltje woestijn naar keuze en dan de grenzen potdicht', en 'Laat ze elkaar maar afmaken in het midden-oosten'.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Achterlijk is een synoniem van onderontwikkeld.
Stellen dat de islamitische culturen achterlijk zijn, is feitelijk correct. Het zijn enkel de usual suspects die gewoon geen commentaar willen, die over die woordkeus gaan janken.
En dat is een goede reden, je moet verder geen theologische discussie gaan voeren. Zo'n discussie win je toch niet, iedereen denkt daar anders over.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:37 schreef Meh7 het volgende:
Ze is tenslotte ontslagen wegens het niet voldoen aan kledingsvoorschriften.
Hygiëne in een ziekenhuis gaat inderdaad voor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:43 schreef Islam-Helpdesk het volgende:
[..]
En dat is een goede reden, je moet verder geen theologische discussie gaan voeren. Zo'n discussie win je toch niet, iedereen denkt daar anders over.
Een wijs mensquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:43 schreef Islam-Helpdesk het volgende:
[..]
En dat is een goede reden, je moet verder geen theologische discussie gaan voeren. Zo'n discussie win je toch niet, iedereen denkt daar anders over.
Die uiteraard ook gewassen moet worden tussendoor. En ben het met je eens qua bacteriën.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tussen de stof van de mouwen vinden ze veel beter, veel warmer dan die kale arm.
En ik wou nog wel net 'n reactie plaatsen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:25 schreef Disana het volgende:
Ik kan er niets aan doen. Ik heb moeite met dit soort moslima's. Ze zijn bijna altijd hier geboren, goed opgeleid, kennen de vrijheid die vrouwen hier hebben, en toch leggen ze zichzelf ten koste van zichzelf (in dit geval een goed beroep) aan banden.
Dat je jezelf, zijnde zo'n jonge goed opgeleide hier geboren vrouw, wilt onderscheiden door een hoofddoekje begrijp ik al niet, laat staan het opgeven van je beroep door geen handen te willen geven of niet met blote armen rond te willen lopen.
En ik ben echt geen angsthaas (islamisering) of vreemdelingenhater. Ik ben gewoon een vrouw die sommige andere vrouwen niet begrijpt.
Ik ook en ik kan niet voor vreemdelingenhater worden uitgemaakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:25 schreef Disana het volgende:
Ik kan er niets aan doen. Ik heb moeite met dit soort moslima's.
En ik ben echt geen angsthaas (islamisering) of vreemdelingenhater.
Ja daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:34 schreef Islam-Helpdesk het volgende:
[..]
Ik ook en ik kan niet voor vreemdelingenhater worden uitgemaakt.
Ik hoop dat ze blij is met haar ¤8500 euro, want ze heeft de islam en moslim nog veel meer schade berokkend.
Die 8500 euro zouden we moeten terugvorderen door in te breken in haar huis en alles van waarde mee te jatten, hoe durft ze dit geld te eisen van de zorg! Het gore lef, door haar godsdienst door te drammen een schadevergoeding eisen. Pure zwakte, ik mag hopen dat ze niet meer fatsoenlijk haar gezicht kan laten zien in de stad.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:34 schreef Islam-Helpdesk het volgende:
[..]
Ik ook en ik kan niet voor vreemdelingenhater worden uitgemaakt.
Ik hoop dat ze blij is met haar ¤8500 euro, want ze heeft de islam en moslims nog veel meer schade berokkend.
Ha!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
En ik wou nog wel net 'n reactie plaatsen!.. maar dit sluit er 100% op aan dus ik quote wel gewoon
Edit: Behalve 't vrouwengedeelte hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |