Wanneer de echte crisis komt, de crisis die het systeem echt schoonmaakt, dan zullen bankiers inderdaad aan zijden draadjes gaan hangen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:12 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben benieuwd of deze excessen ook nog bij normale bankiers gaan plaats vinden.
jawel, maar het wordt dan wel een verhaal met een open eindequote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.tenenlezen.com dat kan dus ook niet meer
omdat je er zo openlijk melding van maakt geef ik ook even openlijk mijn mening: ik stoor me snel aan dingen maar van die smileys heb ik echt geen last.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
ikweethetookniet, zou je minder smliey's willen gebruiken in je bericht? Ik heb je er al een keer een PM over gestuurd.
Dat mag in de FB.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Feestkabouter het volgende:
omdat je er zo openlijk melding van maakt geef ik ook even openlijk mijn mening: ik stoor me snel aan dingen maar van die smileys heb ik echt geen last.
ik stoor me eerder aan je verzoek.
Het is net een film!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ontvoerders vermomd als beleggers door John van den Heuvel
AMSTERDAM, vrijdag - De Bussumse Palm Invest-directeur Danny Klomp, bij wie vorige maand tijdens een ontvoering een teen werd afgeknipt, is in de val gelokt door een groep criminelen, die zich voordeed als een steenrijke Joodse familie uit België.
Met de smoes dat de familie wilde investeren in vastgoed in de Verenigde Arabische Emiraten, werd Klomp op 20 juli naar Antwerpen gelokt.
Dit blijkt uit een exclusieve reportage die morgen in deze krant verschijnt.![]()
Klomp is samen met zijn compagnon Remco Voortman hoofdverdachte in een onderzoek naar verdwenen miljoenen bij beleggingsmaatschappij Palm Invest. Bij een eerdere ontmoeting met Klomp had een van de criminelen zich uitgedost als een Joodse zakenman, inclusief lange baard en keppeltje. Hij liet zich voorrijden in een Mercedes met chauffeur. In een appartement in Antwerpen zou Klomp de 20e een afspraak hebben met de vader van de Joodse familie, die tot de zes rijkste dynastieën van België zou behoren.
In werkelijkheid stonden zes gemaskerde en in het zwart geklede mannen hem op te wachten. Klomp was vergezeld van een oud-medewerker van Palm Invest. Beide mannen werden zwaar bedreigd en mishandeld. Klomp moest enkele schijnexecuties doorstaan. Toen hij bleef volhouden niet meer over geld te beschikken, werd de kleine teen van zijn linkervoet geamputeerd. Daarna hielden de belagers seconden lang een gloeiend hete strijkbout tegen de open wond. In de morgen in De Telegraaf te verschijnen reportage zegt een nog altijd aangedane Klompover de amputatie: "Ineens voelde ik 'pats' en besefte dat mijn teen eraf was
![]()
Morgen zaterdag 22 augustus ff de krant lezen
Klomp: "Investeer geld in m'n nieuwe film!"quote:
zo'n soort keukenschaar type zwitsers zakmes, waarmee je ook flessen kunt openen en walnoten kunt krakenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:58 schreef Ringo het volgende:
Met wat voor schaar knip je iemands tenen af?
Post hier nog eens als ze jou je tenen hebben afgeknipt, kunnen we jou uitlachen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
En dan nu het hele verhaal in de krant van vandaag
http://www.telegraaf.nl/b(...)_kidnap__.html?p=2,1![]()
Even een kort stukje uit het lange verhaal:
In zijn politieverklaring zegt Klomp te beseffen dat hij de gevolgen van de gijzeling altijd zal blijven ondervinden: "Ik zal hier de rest van mijn leven, iedere keer als ik 's ochtends mijn sokken aantrek, aan worden herinnerd."![]()
![]()
wat vinden wij dat nou jammer zeg
Tenen afknippen is niet goed te praten. Maar ergens hoop ik het wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:12 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben benieuwd of deze excessen ook nog bij normale bankiers gaan plaats vinden.
Zal lastig worden als je geen oplichter of bankier of politicus bent. Dan zit dat wel safe en kun je er rustig om lachen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Post hier nog eens als ze jou je tenen hebben afgeknipt, kunnen we jou uitlachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |