abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71454651
Ik ben benieuwd of deze excessen ook nog bij normale bankiers gaan plaats vinden.
pi_71454689
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:12 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben benieuwd of deze excessen ook nog bij normale bankiers gaan plaats vinden.
Wanneer de echte crisis komt, de crisis die het systeem echt schoonmaakt, dan zullen bankiers inderdaad aan zijden draadjes gaan hangen.
pi_71460720
Bernie Madoff zal ook niet meer in de buurt van zijn investeerders durven komen.

Die zijn nog lang niet klaar met die familie
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2009 @ 19:34:09 #29
21636 Feestkabouter
pi_71467555
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 18:56 schreef ikweethetookniet het volgende:

http://www.tenenlezen.com dat kan dus ook niet meer
jawel, maar het wordt dan wel een verhaal met een open einde
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
ikweethetookniet, zou je minder smliey's willen gebruiken in je bericht? Ik heb je er al een keer een PM over gestuurd.
omdat je er zo openlijk melding van maakt geef ik ook even openlijk mijn mening: ik stoor me snel aan dingen maar van die smileys heb ik echt geen last.
ik stoor me eerder aan je verzoek.
pi_71470054
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Feestkabouter het volgende:
omdat je er zo openlijk melding van maakt geef ik ook even openlijk mijn mening: ik stoor me snel aan dingen maar van die smileys heb ik echt geen last.
ik stoor me eerder aan je verzoek.
Dat mag in de FB.
pi_71510340
Zijn grote teen is eraf overigens.
pi_71510646
Das lastig lopen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71657208
hahaha, boontje komt om zijn loontje!
heel simpel, die palm invest group heeft de boel genaaid, dit konden ze verwachten.
En dan als kleine jongens piepen en de politie inschakelen terwijl zij zelf de daders zijn! wie denk je dat je voor de gek kunt houden?!
Weg met die oplichters en mischien jammer genoeg hebben ze de klus niet afgemaakt.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:07:59 #35
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_71683574
'Tenenknippers' zeker drie maanden vast
AMSTERDAM - De twee verdachten van de afpersing en ernstige mishandeling van twee hoofdrolspelers in de fraudeaffaire rond Palm Invest, blijven nog negentig dagen in voorarrest. Naar vrijdag bekend werd, heeft de rechter-commissaris in Amsterdam dat eerder deze week besloten. De 'tenenknippers' zitten zodoende nog zeker tot 5 november in de cel.

Medeoprichter Danny K. (38) en voormalig commercieel directeur Bart D. (37) van Palm Invest waren enkele weken geleden naar België gereisd voor een zakelijke afspraak. Toen ze aankwamen op de afgesproken plek, werden zij bedreigd en mishandeld door gewapende mannen. Van K. werd een teen afgeknipt. De twee slachtoffers werden ongeveer twaalf uur vastgehouden. Ze werden vrijgelaten op voorwaarde dat ze de volgende dag een aanzienlijk geldbedrag zouden betalen.

Bij de transactie met de afpersers in een hotelkamer in Houten werden de twee daders, twee 34-jarige mannen uit Alkmaar en Enschede, aangehouden. (ANP)
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:10:38 #36
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_72068967
Ontvoerders vermomd als beleggers door John van den Heuvel
AMSTERDAM, vrijdag - De Bussumse Palm Invest-directeur Danny Klomp, bij wie vorige maand tijdens een ontvoering een teen werd afgeknipt, is in de val gelokt door een groep criminelen, die zich voordeed als een steenrijke Joodse familie uit België.
Met de smoes dat de familie wilde investeren in vastgoed in de Verenigde Arabische Emiraten, werd Klomp op 20 juli naar Antwerpen gelokt.

Dit blijkt uit een exclusieve reportage die morgen in deze krant verschijnt. *O*

Klomp is samen met zijn compagnon Remco Voortman hoofdverdachte in een onderzoek naar verdwenen miljoenen bij beleggingsmaatschappij Palm Invest. Bij een eerdere ontmoeting met Klomp had een van de criminelen zich uitgedost als een Joodse zakenman, inclusief lange baard en keppeltje. Hij liet zich voorrijden in een Mercedes met chauffeur. In een appartement in Antwerpen zou Klomp de 20e een afspraak hebben met de vader van de Joodse familie, die tot de zes rijkste dynastieën van België zou behoren.

In werkelijkheid stonden zes gemaskerde en in het zwart geklede mannen hem op te wachten. Klomp was vergezeld van een oud-medewerker van Palm Invest. Beide mannen werden zwaar bedreigd en mishandeld. Klomp moest enkele schijnexecuties doorstaan. Toen hij bleef volhouden niet meer over geld te beschikken, werd de kleine teen van zijn linkervoet geamputeerd. Daarna hielden de belagers seconden lang een gloeiend hete strijkbout tegen de open wond. In de morgen in De Telegraaf te verschijnen reportage zegt een nog altijd aangedane Klomp _O- over de amputatie: "Ineens voelde ik 'pats' en besefte dat mijn teen eraf was :7

Morgen zaterdag 22 augustus ff de krant lezen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 08-05-2011 13:15:55 ]
pi_72079577
Dit gaat wel wat verder dan 'een lesje leren' .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:25:29 #39
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72081961
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ontvoerders vermomd als beleggers door John van den Heuvel
AMSTERDAM, vrijdag - De Bussumse Palm Invest-directeur Danny Klomp, bij wie vorige maand tijdens een ontvoering een teen werd afgeknipt, is in de val gelokt door een groep criminelen, die zich voordeed als een steenrijke Joodse familie uit België.
Met de smoes dat de familie wilde investeren in vastgoed in de Verenigde Arabische Emiraten, werd Klomp op 20 juli naar Antwerpen gelokt.

Dit blijkt uit een exclusieve reportage die morgen in deze krant verschijnt. *O*

Klomp is samen met zijn compagnon Remco Voortman hoofdverdachte in een onderzoek naar verdwenen miljoenen bij beleggingsmaatschappij Palm Invest. Bij een eerdere ontmoeting met Klomp had een van de criminelen zich uitgedost als een Joodse zakenman, inclusief lange baard en keppeltje. Hij liet zich voorrijden in een Mercedes met chauffeur. In een appartement in Antwerpen zou Klomp de 20e een afspraak hebben met de vader van de Joodse familie, die tot de zes rijkste dynastieën van België zou behoren.

In werkelijkheid stonden zes gemaskerde en in het zwart geklede mannen hem op te wachten. Klomp was vergezeld van een oud-medewerker van Palm Invest. Beide mannen werden zwaar bedreigd en mishandeld. Klomp moest enkele schijnexecuties doorstaan. Toen hij bleef volhouden niet meer over geld te beschikken, werd de kleine teen van zijn linkervoet geamputeerd. Daarna hielden de belagers seconden lang een gloeiend hete strijkbout tegen de open wond. In de morgen in De Telegraaf te verschijnen reportage zegt een nog altijd aangedane Klomp _O- over de amputatie: "Ineens voelde ik 'pats' en besefte dat mijn teen eraf was :7

Morgen zaterdag 22 augustus ff de krant lezen :P
Het is net een film!

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 08-05-2011 13:16:27 ]
pi_72082077
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:25 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Het is net een film!
Klomp: "Investeer geld in m'n nieuwe film!"
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:35:16 #41
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_72084035
Vanavond was John van den Heuvel te gast bij Knevel en van den Brink
en daar vertelde John het hele verhaal
Dus straks in de herhaling even KVDB kijken op NL 1

De vijf gemaskerde mannen die hem gemarteld hebben en de teen hebben afgeknipt zijn nog niet gepakt en dus is Danny nog steeds bang

Morgen game on in de telegraaf
pi_72087179
En dan nu het hele verhaal in de krant van vandaag
http://www.telegraaf.nl/b(...)_kidnap__.html?p=2,1

Even een kort stukje uit het lange verhaal:

In zijn politieverklaring zegt Klomp te beseffen dat hij de gevolgen van de gijzeling altijd zal blijven ondervinden: "Ik zal hier de rest van mijn leven, iedere keer als ik 's ochtends mijn sokken aantrek, aan worden herinnerd."

wat vinden wij dat nou jammer zeg
  † In Memoriam † zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:54:09 #43
21636 Feestkabouter
pi_72087842
geen zin om te lezen.

laat me raden: eigenlijk staat er niks nieuws in als ik gisteren bij K&vdB het verhaal van John vd H. heb gehoord?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:58:53 #44
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72087900
Met wat voor schaar knip je iemands tenen af?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  † In Memoriam † zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:01:41 #45
21636 Feestkabouter
pi_72087939
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:58 schreef Ringo het volgende:
Met wat voor schaar knip je iemands tenen af?
zo'n soort keukenschaar type zwitsers zakmes, waarmee je ook flessen kunt openen en walnoten kunt kraken

maar een heggeschaar of snoeischaar is makkelijker denk ik.

edit:

http://www.vantoor.com/Sigaren+knippers/sigaren+schaar+prof/
daar kun je ook wel aardig kracht mee zetten denk ik........
past ook meer bij het type mensen waar het om gaat: beleggers
hij zal het zich niet alleen herinneren als ie een sok aantrekt, maar ook als ie een sigaar opsteekt!
pi_72087968
Betonschaar?
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:39:48 #47
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72088653
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
En dan nu het hele verhaal in de krant van vandaag
http://www.telegraaf.nl/b(...)_kidnap__.html?p=2,1

Even een kort stukje uit het lange verhaal:

In zijn politieverklaring zegt Klomp te beseffen dat hij de gevolgen van de gijzeling altijd zal blijven ondervinden: "Ik zal hier de rest van mijn leven, iedere keer als ik 's ochtends mijn sokken aantrek, aan worden herinnerd."

wat vinden wij dat nou jammer zeg
Post hier nog eens als ze jou je tenen hebben afgeknipt, kunnen we jou uitlachen.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:50:23 #49
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_72088865
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:12 schreef Basp1 het volgende:
Tenen afknippen is niet goed te praten. Maar ergens hoop ik het wel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:52:15 #50
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_72088894
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:39 schreef TNA het volgende:

[..]

Post hier nog eens als ze jou je tenen hebben afgeknipt, kunnen we jou uitlachen.
Zal lastig worden als je geen oplichter of bankier of politicus bent. Dan zit dat wel safe en kun je er rustig om lachen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')