quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:18 schreef TNA het volgende:
Inderdaad hilarisch als de tenen van mensen worden afgeknipt.
Bron: http://www.quotenet.nl/bi(...)_investverdachte.phpquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:18 schreef jkdjjsop het volgende:
Mooi verhaal. En een mooi voorbeeld van "what goed around, comes around".
Ik kan hier idd ook niet treurig om zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:18 schreef jkdjjsop het volgende:
ehhh... what goes around... dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:18 schreef jkdjjsop het volgende:
Nou, bij bankiers... oh wacht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:18 schreef TNA het volgende:
En wij moeten medelijden hebben met mensen die de boel voor miljoenen belazeren. Hoeveel mensen heeft dit heerschap in het ongeluk gestort. Een teen is eigenlijk maar een kleine prijs voor het luxe leventje wat meneer geleid heeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:18 schreef TNA het volgende:
Hij zingt nu wel een teentje toontje lager.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Na de ontvoering zochten de slachtoffers direct contact met de politie. In overleg met de recherche spraken ze een plek af met de afpersers om het afgesproken geldbedrag te overhandigen. Bij de transactie in een hotelkamer in Houten werden de twee daders aangehouden. De teen van K. is volgens Soeteman niet teruggevonden en kan daarom niet meer hersteld worden![]()
![]()
Even wat woordspelingenDanny Klompvoet, kan niet meer op grote voet leven
![]()
Wie weet er nog een paar![]()
![]()
http://www.tenenlezen.com dat kan dus ook niet meer
Bij Danny wordt dat steeds moeilijker om op zijn tenen te gaan staanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:26 schreef Halcon het volgende:
[..].............
Er waren wat mensen door de acties van Danny op hun teentjes getrapt.
Wanneer de echte crisis komt, de crisis die het systeem echt schoonmaakt, dan zullen bankiers inderdaad aan zijden draadjes gaan hangen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:12 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben benieuwd of deze excessen ook nog bij normale bankiers gaan plaats vinden.
jawel, maar het wordt dan wel een verhaal met een open eindequote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.tenenlezen.com dat kan dus ook niet meer
omdat je er zo openlijk melding van maakt geef ik ook even openlijk mijn mening: ik stoor me snel aan dingen maar van die smileys heb ik echt geen last.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
ikweethetookniet, zou je minder smliey's willen gebruiken in je bericht? Ik heb je er al een keer een PM over gestuurd.
Dat mag in de FB.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Feestkabouter het volgende:
omdat je er zo openlijk melding van maakt geef ik ook even openlijk mijn mening: ik stoor me snel aan dingen maar van die smileys heb ik echt geen last.
ik stoor me eerder aan je verzoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |