Jij kan het veel beter! Heb alle concentratie nodig voor m'n pokertoernooitjequote:
13? Mooi aantal welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij kan het veel beter! Heb alle concentratie nodig voor m'n pokertoernooitje
Worsten zijn al gekocht btw, 13 stuks is vast wel genoeg!
en voor ons dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij kan het veel beter! Heb alle concentratie nodig voor m'n pokertoernooitje
Worsten zijn al gekocht btw, 13 stuks is vast wel genoeg!
Hebben jullie nog niet genoegquote:
* Outpost76 zegt iets over laatste post.quote:
Nee hoor als men nog meer worst wil heb ik er nog meer waar van 4 van een ± halve meter lang.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hebben jullie nog niet genoeg
Moet ik nog meer worsten kopen dan
Eindelijk een meet in de buurt!quote:24-07-2009Nieuwsbrief van FOK! Federatie
06:04 Van: Outpost76
Een aller laatste waarschuwing. Morgen is de BBQ meet bij Possie als er nog gegadigden zijn is dit erg handig om je als nog even te melden in t volgende forum :
Hattrick: De BBQ Meet bij Possie Deeltje 4
Tot morgen,
Groeten Outpost76
nee hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hebben jullie nog niet genoeg
Moet ik nog meer worsten kopen dan
Check!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:32 schreef Flappekz het volgende:
Oppie, check je PM..
Wij gaan eerst eens ff naar de sportschool
Tot strakkies!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:15 schreef Gijs_ het volgende:
Tot vanmiddag!![]()
Ik neem wel even iets van kip mee, ik ben er tussen half 4 en 4 schat ik! Possie je hebt PM
Is t zo'n teringzooi dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tot strakkies!
Pfff ik heb t maar druk met al die PM.
Ik ben nog aan t schoonmaken ed hoor.
Zou jij niet eens heel gauw terug komen?quote:
Herken je ons allemaal dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Moet je nagaan, ben ik nog niet op een HT-meet geweest, begin ik al mensen te herkennen
Volgende keer hier ergens meer richting/in het Hoge Noorden? Dan weet ik zeker dat ik qua reistijd/bereisbaarheid niet in de knoei kom
Ik ben bang van wel... MrM, Flap, Nico en rpp op 1, OP, GotC, Hovenier en MrM op 2quote:
Niet helemaal goed....quote:Op zondag 26 juli 2009 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel... MrM, Flap, Nico en rpp op 1, OP, GotC, Hovenier en MrM op 2
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou jij niet eens heel gauw terug komen?
Mn peuken zijn op!
Klopt. En OP staat helemaal niet op de foto's...quote:Op zondag 26 juli 2009 14:01 schreef Ruudt het volgende:
RPP = bebaarde krullenbol en Gijs = die andere krullenbol?
edit: Gijs heeft een fotoboek, ja dus.
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel... MrM, Flap, Nico en rpp op 1, OP, GotC, Hovenier en MrM op 2
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:44 schreef Ruudt het volgende:
Wat hangt er toch een afschuwelijke handdoek aan de koelkast.
quote:
Ow ik dacht dat hij DeHovenier voor moi aan zag.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:12 schreef Ruudt het volgende:
[..]
dF dacht dat jij Rob was en dat Rob Gijs was.
Wie is rob trouwens.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:12 schreef Ruudt het volgende:
[..]
dF dacht dat jij Rob was en dat Rob Gijs was.
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:09 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik hoop voor OP dat hij niet serieus is.
Jij was er niet eens bijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 07:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2 Dagen later nog een bericht wijzigen...
Nope!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus mag ik het niet grappig vinden dat iemand zijn bericht na 2 dagen nog wijzigd...
Misschien nog meer als ik weer terug ben!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk of niet er wordt iig weer gepost in t spam topic!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Misschien nog meer als ik weer terug ben!
meet is ook geweest..quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dr wordt ook niets meer gespammed hiero
blijkbaar voelt niemand daar de behoefte toe.. (behalve jij dan)..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar dan kan dit nog wel als spam topic gebruikt worden of niet?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
blijkbaar voelt niemand daar de behoefte toe.. (behalve jij dan)..
Iddquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
blijkbaar voelt niemand daar de behoefte toe.. (behalve jij dan)..
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 zegt iets over laatste post.
zie Rpp
[..]
Nee hoor als men nog meer worst wil heb ik er nog meer waar van 4 van een ± halve meter lang.
En dat zonder The_Hives
Ik heb evt ook nog wat hamburgers in de vriezer.
ik deze avond. Goed weer voorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:47 schreef Outpost76 het volgende:
Vanavond weer een feessie met vuur!![]()
![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Die halve meter haal ik alleen als het buiten 30 graden is en de dames zich daar naar kleden hoor
Dus het valt wel mee
Mwa het is hier gisteren de hele dag droog geweest anders.quote:
Beter dan. Ik heb zitten genieten smiddags van Honda. Die gast speelt niet lang meer bij VVV als hij zo blijft spelen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:46 schreef The_Hives het volgende:
hier werd het smiddags droog. Dus met een paar vuurkorfjes erbij was het goed vertoeven
Die speelt mooi bij PSV straks.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beter dan. Ik heb zitten genieten smiddags van Honda. Die gast speelt niet lang meer bij VVV als hij zo blijft spelen!![]()
![]()
Denk je echt dat er ook maar 1 club 10 miljoen voor hem gaat betalen? Dat wordt 6 max.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 05:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Denk je dat PSV 10 miljoen heeft om ff neer te tellen?
Dr zijn zat clubs gek genoeg voor. All1 al door zn marketing waarde in japan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Denk je echt dat er ook maar 1 club 10 miljoen voor hem gaat betalen? Dat wordt 6 max.
Mark my words: NIEMAND betaald 10 miljoen voor Honda.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dr zijn zat clubs gek genoeg voor. All1 al door zn marketing waarde in japan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |