Dat dacht ik ook en nog om de hoek ook.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je een mooi bbqtje voor op de kop getikt..
Het Grote Afmelden?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:15 schreef rompompom het volgende:
Doorgaans begint nu HGA.
Ja. Mensen die het zijn vergeten en nu andere afspraken hebben gemaakt, mensen die toch geen zin hebben (niet durven); je kan het zo gek niet bedenken wat voor excuses er soms tevoorschijn komen.quote:
Ik durf eigenlijk ook niet, want ik ben altijd heel verlegenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja. Mensen die het zijn vergeten en nu andere afspraken hebben gemaakt, mensen die toch geen zin hebben (niet durven); je kan het zo gek niet bedenken wat voor excuses er soms tevoorschijn komen..
Al zal dat nu wel meevallen, meestal is dat bij grotere meets waar men elkander (nog) niet (goed) kent.
Dan zal Gijs_ niet weten wat m gaat overkomenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
denk dat de groep die vorige keer bij mij was, weinig schaamte meer heeft voor elkaar
dat sowieso.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zal Gijs_ niet weten wat m gaat overkomen
Ik ben er ook niet verschrikkelijk lang, maar ongein komt er toch wel johquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef Gijs_ het volgende:
Voordat die ongein ben ik vermoedelijk alweer wegIk moet idd dezelfde dag nog terug naar Friesland, maar ik kom zeker!
Ook niet erg, hoef ik me ook niet anders voor te doen dan ik ben!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet verschrikkelijk lang, maar ongein komt er toch wel joh
dat moeten we ook niet hebben. Gewoon veel lachen en ouwehoeren!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook niet erg, hoef ik me ook niet anders voor te doen dan ik ben!
Dat ga ik ook niet doen, ik ga stil in een hoekje zittenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook niet erg, hoef ik me ook niet anders voor te doen dan ik ben!
ah.. dat moet je thuis natuurlijk ook altijd van je vrouw?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ga ik ook niet doen, ik ga stil in een hoekje zitten
Nee, dan moet-ie koken en boenen. Op die meet komt-ie eindelijk tot rust!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. dat moet je thuis natuurlijk ook altijd van je vrouw?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, dan moet-ie koken en boenen. Op die meet komt-ie eindelijk tot rust!
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, dan moet-ie koken en boenen. Op die meet komt-ie eindelijk tot rust!
was jij er ook?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Nee, ik ben nogal mensenschuw, zoals jullie op de vorige meet hebben gemerkt....
mja.. kan ook mijn fout zijn hoor. Ik was toen natuurlijk nog single. Heb die avond alleen 2 borsten gezien..quote:
jij bent van de filmpjes?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ohja, foto's![]()
Daar ben ik nooit zo van...
die ook nog.. Youtubequote:
Volgens mij was dat jou fout niet hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. kan ook mijn fout zijn hoor. Ik was toen natuurlijk nog single. Heb die avond alleen 2 borsten gezien..
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat jou fout niet hoor.Ik kan me ook niet meer herinneren wie er waren.
![]()
(op die 2 na dan.)
quote:
quote:
Mag all1 heb ik er geen.quote:
Ik heb wat salade's om op t stokbrood te doen. Ik weet niet wat je in gedachte had. Anders zorg je dat je hier bent om 14.00 dan ga je mee shoppen bij de AH al hier.quote:Moet er nog salade komen dan?
Ik hoef die salades niet maar als je t zelf wil moet je t gewoon mee nemen. Waarschijnlijk vind de rest t wel lekker.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:54 schreef DeHovenier het volgende:
Ik dacht aan aardappelsalade of huzarensalade ofzo
Ik denk dat ik tegen 3 uur kom, ben pas 13.00 uur klaar met werken.
Is er voetbal op tv dan 's avonds?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ik volg dat voetbal niet zo
Wie spelen er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |