Je hebt een telefoon gekocht zonder te weten hoe hij aanvoelt of werkt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef GameBabe het volgende:
ja 1404 inderdaad. Ik was van de week 1503 aan het spelen, dus ging een beetje dubbel.
Telefoon ziet er op plaatjes wel goed uit, ben benieuwd hoe hij aanvoelt.
Toch zal ik nooit zonder knopjes kunnenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef GameBabe het volgende:
ja 1404 inderdaad. Ik was van de week 1503 aan het spelen, dus ging een beetje dubbel.
Telefoon ziet er op plaatjes wel goed uit, ben benieuwd hoe hij aanvoelt.
Gamen is voor mij ontspanning, anders zou ik wel karate gaan doen in een sportschool.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:18 schreef GameBabe het volgende:
toch denk ik wel dat een meer intuïtieve besturing de toekomst is. Je bestuurt met een controller een 3d wereld met een 2d device. Natal ligt, als het gaat werken, wel een stuk dichter bij de menselijke communicatie. En karate kicks doen in mijn huiskamer. Zou wel wat voor mij zijn
Verkouden zijn isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:45 schreef Fallen het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon brood eet. Proef toch niks... stomme verkoudheid...
Dan kan je beter aan de soep gaan! Dat scheelt weer kauwen en is minder slikken, en door de warmte komt er meer troep los uit je neus!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:45 schreef Fallen het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon brood eet. Proef toch niks... stomme verkoudheid...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:54 schreef Poit het volgende:
Deze boef z`n auto is gewoon goedgekeurd!!!!!!
* Poit is het aan het vieren op een terras!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:02 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
*omkoopschandaal in Gouda Reeuwijk*
Reeuwijkquote:
Ik heb hem gemaakt hoe een big mac zou horen!quote:
Dan is 'ie dus in a way behoorlijk gefaald als je de Big Mac na wilde makenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb hem gemaakt hoe een big mac zou horen!
Dus wel de goede saus, en 2burgers met 3 stukken brood. Maar met vers brood, vers vlees, verse sla, niks verlept, geen liters vet, geen druipende saus. Hij was perfect
Wou het net gaan zeggenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan is 'ie dus in a way behoorlijk gefaald als je de Big Mac na wilde maken
In a way wel jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan is 'ie dus in a way behoorlijk gefaald als je de Big Mac na wilde maken
Vandaagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wou het net gaan zeggenSinds wanneer ben jij weer terug?
De patat, door zelf wat dunne friet te frituren in de koud vet en er wat teennagels doorheen te pleurenquote:
Die KFC wrapsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:51 schreef Lyzio het volgende:
Kun je nog meer namaken dan alleen BM's?
Bahquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
De patat, door zelf wat dunne friet te frituren in de koud vet en er wat teennagels doorheen te pleuren
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
De patat, door zelf wat dunne friet te frituren in de koud vet en er wat teennagels doorheen te pleuren
die heten vanaf vandaag gefrituurde lagomorfnagels hoor...quote:
Hij heeft kutgames nodig voor z'n reviews.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oké mooi. Emar vroeg nog naar je.
Serieus?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oké mooi. Emar vroeg nog naar je.
Jammer dat je zijn kunstwerken degradeert tot slechts 'reviews'. Echt erg jammer weer dit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:06 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hij heeft kutgames nodig voor z'n reviews.
Gefrituurde lagomorfnagelsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
die heten vanaf vandaag gefrituurde lagomorfnagels hoor...
Gewoon kut is een betere benaming toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jammer dat je zijn kunstwerken degradeert tot slechts 'reviews'. Echt erg jammer weer dit.
Kut zon! Ik heb al me ruiten beplakt met krantenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had vandaag trouwens wel heel erg veel last van de zon op m'n scherm. TV staat nu in een andere hoek, als het dan ook nog zo is heb ik het eerst minpuntje van m'n tv gevonden.
Dat gaat mij net iets te ver, woon midden in de stad, zal er wel mooi uitzienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kut zon! Ik heb al me ruiten beplakt met kranten
Pfff niemand hoeft mij op de grond zien liggen trippen als ik net mijn shotje heb gehad..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat gaat mij net iets te ver, woon midden in de stad, zal er wel mooi uitzien
Ik ga Maandag naar de Ikea, nieuw tv meubel halen. Ik zal dan ook even kijken voor nieuwe gordijnen die deze keer geen licht doorlaten.
Hopelijk zijn ze wat te betalen.
ook wel bekend als een hyperkinetic rabbity thingquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Pfff niemand hoeft mij op de grond zien liggen trippen als ik net mijn shotje heb gehad..
MCDark, wat een held. Hij is een begrip in ons huisquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:21 schreef Edwinuss het volgende:
http://skoften.net/index/video/npm_mcdark_dood_van_de_pijn
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij even blij dat ik bij de Ikea werk. We hebben maar één soort gordijn die volledig zonwerend is, en dat is de Tupplur (waar we ook rolgordijnen van hebben). Het probleem is een beetje dat deze er onlangs uit is gegaan dus met een beetje pech heeft de Ikea waar jij naartoe gaat ze al niet meer. Welke ook nog zeer degelijk zijn tegen de zon zijn de Ritva en de Merete gordijnen, maar die zijn ook wel vrij dik. Voor tv-meubels raad ik Besta of Bonde aanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat gaat mij net iets te ver, woon midden in de stad, zal er wel mooi uitzien
Ik ga Maandag naar de Ikea, nieuw tv meubel halen. Ik zal dan ook even kijken voor nieuwe gordijnen die deze keer geen licht doorlaten.
Hopelijk zijn ze wat te betalen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Pfff niemand hoeft mij op de grond zien liggen trippen als ik net mijn shotje heb gehad..
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ben jij even blij dat ik bij de Ikea werk. We hebben maar één soort gordijn die volledig zonwerend is, en dat is de Tupplur (waar we ook rolgordijnen van hebben). Het probleem is een beetje dat deze er onlangs uit is gegaan dus met een beetje pech heeft de Ikea waar jij naartoe gaat ze al niet meer. Welke ook nog zeer degelijk zijn tegen de zon zijn de Ritva en de Merete gordijnen, maar die zijn ook wel vrij dik. Voor tv-meubels raad ik Besta of Bonde aan
wtf wat een wijf is dat zeg...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:21 schreef Edwinuss het volgende:
http://skoften.net/index/video/npm_mcdark_dood_van_de_pijn
http://i.fokzine.net/templates/new/i/m/sup.gif
![]()
![]()
![]()
![]()
Handigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ben jij even blij dat ik bij de Ikea werk. We hebben maar één soort gordijn die volledig zonwerend is, en dat is de Tupplur (waar we ook rolgordijnen van hebben). Het probleem is een beetje dat deze er onlangs uit is gegaan dus met een beetje pech heeft de Ikea waar jij naartoe gaat ze al niet meer. Welke ook nog zeer degelijk zijn tegen de zon zijn de Ritva en de Merete gordijnen, maar die zijn ook wel vrij dik. Voor tv-meubels raad ik Besta of Bonde aan
sex is viesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
DOE NOU MAAR NIET ALSOF DAT NORMAAL IS JONGE
Jij even blij dat alle gordijnen precies drie meter hoog zijn, maar graag gedaanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Handig![]()
Ik ga naar Groningen, vorige keer dat ik er was kon ik uit allemaal soorten zonwerende gordijnen kiezen maar niet gedaan, omdat ze te klein waren. Ze moeten op bijna 3.5 meter hangen, mijn vensterbank is iets groter dan een halve meter dus 3 meter in de lengte moet voldoende zijn.
De gordijnen die ik nu heb zijn net te klein. Ik heb de naam even opgeschreven en ga morgen even bellen om te vragen of ze op voorraad zijn en / of ze het misschien nog kunnen bestellen.
TV meubels ga ik zo even bekijken op de website![]()
Bedankt voor de info!
Gast flikker op!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik vind dat Aquila sowieso normaal moet doen!
Nee hoor daar heb ik totaal geen boodschap aan. Normaal doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast flikker op!
Ed begon en verder nix ik val nooit iemand ana en hij wil!
LBPquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:11 schreef koei het volgende:
Fallen
Ik heb op alle denkbare plekken gezocht, maar ik kan mn headset niet vindenEn Killzone heb ik ook nog niet, maar ik heb wel een LBP-date voor straks waar je mee mag doen!
Gedraag je eens, er zijn dames bijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
stelletje kut paupers hier!
Ga allemaal de pijp uit aub!
Gast, wat is je probleem... ik ga het bijna jammer vinden dat ik ruzies probeer te sussen tussen jou en anderen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
stelletje kut paupers hier!
Ga allemaal de pijp uit aub!
ow... okay.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:11 schreef koei het volgende:
Fallen
Ik heb op alle denkbare plekken gezocht, maar ik kan mn headset niet vindenEn Killzone heb ik ook nog niet, maar ik heb wel een LBP-date voor straks waar je mee mag doen!
Geen idee maar grappig is het welquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:22 schreef lkb9000 het volgende:
Nee ik geef AQ's adres niet weg, maar what the fuck is hier allemaal aan de hand
quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:32 schreef lkb9000 het volgende:
heheh freshcotton komt in mijn spam-inbox
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:35 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb op dit moment een freshcotton shirt aan
En je moet een microkorg kopen ed, daar kan je 1000x vettere shit mee als dat ding
Die microkorg valt erg mee qua prijs, helemaal omdat het een echt professioneel ding is. Ik heb er zelf ook mee gespeeld en damn wat is dat vet, je kan er ook zo absurd veel mee!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ook.
"Ik was Buitenwesten" t-shirt
microKORG is behoorlijk prijzig vriend, en het ziet er in dit geval echt uit als speelgoed. Dat is dan een beetje jammer.
Ik morgen eens kijken bij de Music Store hier in Leeuwarden, daar hebben ze heel veel spul van Korg. Als het me bevalt neem ik em mee.
Maar hij is wel prijzig.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
![]()
Krijg morgen weer 2 shirts als het goed is! Wel 2 dezelfde, maar dan met een andere kleur.
De shirts van het merk Freshcotton zelf zijn echt van hele goede kwaliteit.
[ afbeelding ]
Krijg ik morgen tegelijk met mijn
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik wil echt weten hoe je aan al dat geld komt dudequote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:41 schreef Edwinuss het volgende:
Winamp is ook dope.
Ik stop even met kopen heb ik net besloten
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:56 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Block je me nou of ben je altijd zo Aquila360 gay
Boeie, hij kent die shiiit weetje!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij staat alleen een beetje moeilijk
De afhaalhoer?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wacht op iemand en ik ga zo het nachtleven in
Die nieuwsberichten stonden volgens mij ook op de 2-disc steelbook die ik hier heb liggen, die waren inderdaad erg tofquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:55 schreef Edwinuss het volgende:
Net de extra blu ray gezien van The Dark Knight. Best tof, ze hebben bijna voor een uur "nieuwsscenes" vanuit Gotham City.
Het is overduidelijk op veel vlakken geacteerd, wat ook meer dan goed te zien is. Ook wel raar dat "amateurbeelden" een soort film filter hebben.
Je kent het wel, je herkent meteen een film als je op een bepaald net komt, die stijl een beetje.
Voegt best wel toe aan het verhaal, zeer goed gedaan.
Alleen jammer dat er verder niet veel bijzonders op de extra blu ray staat.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:26 schreef Poit het volgende:
Duidelijk...
* Poit is KONING braaaaaaaaaak!!!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 07:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die nieuwsberichten stonden volgens mij ook op de 2-disc steelbook die ik hier heb liggen, die waren inderdaad erg tof
Ben ik verslaafd aan geraakt thanks to rock bandquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ben ik verslaafd aan geraakt thanks to rock band![]()
Ten eerste, je moet niet zo relaxed staan, sta eens wat rechter en stijver!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:44 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb m'n padkontrol binnen maar snap er de ballen niet van
Waar de fuck heb je het overquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ten eerste, je moet niet zo relaxed staan, sta eens wat rechter en stijver!
Blijf maar liggen, morgen is het ook nog weekendquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:48 schreef Rossdale het volgende:
Is het al tijd om op te staan? Ik lig nog zo lekker
Truequote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Blijf maar liggen, morgen is het ook nog weekend
Kun je de radio niet aanzetten op je pc?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
TrueMaar de tv staat beneden en zo kan ik geen Tour de France kijken... dilemma's dilemma's.
Van dat youtube filmpje dudequote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over?
Ik kan alleen via Logic geluid eruit krijgen, het lukt niet met de bijgeleverde programma's
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:08 schreef Poit het volgende:
FUCKING HELL wat ben ik gaar..
Leuk zo'n strandfeestje in scheveningenn maar werken de volgende dag is een stuk minder.. verdoemde natie wat een brakke harrie ben ik zeg...
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:03 schreef Poit het volgende:
Sta inmidddels FUCKING strak van de redbull.. vijf blikjes zijn misschien wat veel
KALER-DAN-KAAL, STRAKKER-DAN-STRAK, WREDER-DAN-WREED, VETTER-DAN-VETquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:03 schreef Poit het volgende:
Sta inmidddels FUCKING strak van de redbull.. vijf blikjes zijn misschien wat veel
Tekst klopt aardig trouwensquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
KALER-DAN-KAAL, STRAKKER-DAN-STRAK, WREDER-DAN-WREED, VETTER-DAN-VET
Ik kan wel vangenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je kan vangen. Ben nog nooit zo gefrustreerd geweest
Kom op jongen, effe volhouden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je kan vangen. Ben nog nooit zo gefrustreerd geweest
Daboom TSSSSSHquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die blikken Heineken doen het meestal wel ja
Ik merk hetquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die blikken Heineken doen het meestal wel ja
Arme kerel...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:00 schreef Fallen het volgende:
hmmzz... en ik zit gewoon binnen met keelontsteking...
Ik wil ook vrij zijn en van de zon genieten en feesten en zuipen en (stiekem een sigaretje bietsen) en de hele nacht opblijven en achter de vrouwen aan...
Ik denk dat ik maar een MGS4 ga spelen... staat al een jaar stof te happen... niet mijn ding volgens mij...
Thanks...quote:
Zo waar Koei! Niet nodig,... ben alles aan het lezen en het is te kansloos voor woorden. Mails zijn verstuurd overigens! Heren,... veel succes de komende dagen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:18 schreef koei het volgende:
Aquila, kun je ed niet gewoon negeren? Ed, kan jij Aquila niet gewoon negeren? Dan is iedereen weer gelukkig hier! Deze discussies tussen jullie beginnen echt vervelend te worden. Volgende keer ga ik klagen in het feedbacktopic en vragen of ze de delete knop willen gebruiken voor al jullie posts hier.
Dat klopt niet echt, maar tochquote:
Ik heb m'n portie feesten wel een beetje gehad eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Thanks...
Nou mag je de stad in en feesten!
Met wat?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar Koei! Niet nodig,... ben alles aan het lezen en het is te kansloos voor woorden. Mails zijn verstuurd overigens! Heren,... veel succes de komende dagen!
Genieten van een ban wellicht?quote:
Mij niet hoor...quote:
Waarom dan???quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:40 schreef Lagomorph het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.7 jaar en 9 notes en nieuw account en nu al
En in die note staat waarschijnlijk de naam van je oude accountquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:40 schreef Lagomorph het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.7 jaar en 9 notes en nieuw account en nu al
Vast voor een doodsverwensing richting AQ...quote:
Zouden ze zo slim zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:43 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
En in die note staat waarschijnlijk de naam van je oude account
Je kunt zien hoeveel je er hebt he!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:00 schreef Poit het volgende:
Whoei!!! Samenzweringen!!
* Poit wrijft in z'n handjes..
Ben blij dat ik niet nieuwsgierig ben naar m'n notes.. Al verwacht ik dat een topuser als ik er natuurlijk geen een heeft
Doe niet zo stoerquote:
Klik eens hier. Voor ehm. Jailbait.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:00 schreef Poit het volgende:
Whoei!!! Samenzweringen!!
* Poit wrijft in z'n handjes..
Ben blij dat ik niet nieuwsgierig ben naar m'n notes.. Al verwacht ik dat een topuser als ik er natuurlijk geen een heeft
Rot eens opquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:14 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je hebt 7 notes gekregen van onze moderators.![]()
Aquila
Je bek is te groot, kleuter.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rot eens op![]()
Ga GS halen ofzo dwaas
Kom op msn dan lafaardquote:
2 dagen... Week... Boeiendquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kom op msn dan lafaard![]()
Hoe lang is zon ban trouwens? Het komt me niet goed uit ik moet bij belangrijke topics kunnen JEWEETZ
Ik moet er wel opkunnen voor belangrijke zaken...quote:
KREDIETCRISISquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet er wel opkunnen voor belangrijke zaken...
Kun je wel PMén dan of ook niet?
MAAR ECHTquote:
Er mogen er wel meer gebanned worden vind ik...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:57 schreef Lagomorph het volgende:
Hele sc gebanned
jij ed en ik als we al gebanned worden...
Pleur toch eens op retard dat heb je wel ik heb je er zelfs op toen was je nog op Ed aan het zeikenquote:
En maar schelden en maar kont zoenenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pleur toch eens op retard dat heb je wel ik heb je er zelfs op toen was je nog op Ed aan het zeiken![]()
Wat ben jij voor mafkees?
Dat je stoer wilt doen op internet is mij oke maar ga niet zo raar zitten doen
Niet normaal gewoon!
Strolie veegt weer ff het hele 360 topic scoon incl. mijn normale postsRegeert met de ijzeren vuist
Net als jij bij Ed?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:08 schreef SkyChat het volgende:
[..]
En maar schelden en maar kont zoenen
Ed uitschelden op MSN?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Net als jij bij Ed?
Hem op MSN uitschelden en dan nu is hij een baas![]()
Je bent gewoon een lafaard Sky
Het gaat mij er om dat je liegt? Ik vind het niet erg om een beetje te klote hier dat vind ik wel lachen maar als je zo raar gaat doen steeds en dan gaat liegen dan vind ik dat niet tof. Gewoon eerlijk zijn en niet klote oke?!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:13 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ed uitschelden op MSN?
Gast, waar heb je het over en wat doet het ertoe anyway?
Jij moet gewoon eens ophouden met iedereen uit te maken voor retard, dwaas etc. etc.
Laatst gooide je nog met doodswensen enzovoort.. serieus join the club or gtfo.
Het was hier prima tot er iemand terug kwamquote:Op zondag 26 juli 2009 00:02 schreef Fallen het volgende:
Als jullie zo door blijven gaan, dan kap ik ook wel met de SC hoor.
Echt heel erg gezellig is het hier op deze manier niet weer.
Sorry hoor maar Aquila loopt overal te kotsen op users en ondertussen kontjes te zoenen bij mods & adminsquote:Op zondag 26 juli 2009 00:20 schreef Lyzio het volgende:
En dat hele AQuila vs Edwinuss nonsense begint ook pathetic te worden trouwens.
Ik ben niet echt een bier drinkerquote:Op zondag 26 juli 2009 00:32 schreef Lyzio het volgende:
Da's 4 per uur. Dat is er een per kwartier. Valt toch wel mee?
Waar snap je geen moer van?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:33 schreef Lyzio het volgende:
En nog even wat spam voor mensen die Fallout 3 spelen: [Multi] Fallout 3 Deel # 15 zonder spiffy zinnetje
Snap er geen moer van
Ik voel em nu ook wel hoorquote:
Moet je -nog- sneller drinken. Dan is het nog koudquote:Op zondag 26 juli 2009 00:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik voel em nu ook wel hoor![]()
Maar sterk spul ligt me wel wat beter ja, als ik bier drink hoeft ik het laatste kwart nooit, dat lus ik niet
Staat toch in de link?quote:
Wij kunnen praten. Cafeetjes zijn altijd lachen, rustig wat drinken en je kan met mensen praten.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:09 schreef Lyzio het volgende:
I know manIk vind discotheken zo niet vet. Ik ga liever naar een festival, optreden, lekker chillen in een café of gewoon wat vrienden uitnodigen en keihard zuipen met een paar awesome multiplayer games. Af en toe een jointje erbij, of niet. Y'know.
Inderdaad, dan versta je diegene ook met wie je wat aan het vertellen bentquote:Op zondag 26 juli 2009 01:11 schreef Edwinuss het volgende:
Wij kunnen praten. Cafeetjes zijn altijd lachen, rustig wat drinken en je kan met mensen praten.
We hebben hier wel een discotheek in Leeuwarden waar ze van zeggen dat als je wil neuken je daar heen moet. Die shit heet "fire"quote:Op zondag 26 juli 2009 01:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Inderdaad, dan versta je diegene ook met wie je wat aan het vertellen bentVan die mensen in discotheken die elkaar in een oor aan het schreeuwen zijn dat ze willen neuken. Royal sadness Lyzio zegt!
Noem me een oude zak, maar dat vind ik zo ordinair. Zo'n neukhollenquote:Op zondag 26 juli 2009 01:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
We hebben hier wel een discotheek in Leeuwarden waar ze van zeggen dat als je wil neuken je daar heen moet. Die shit heet "fire"
Ze hebben daar ook een cafetje, wat Fire Cafe heet
We zijn daar een keer van te voren gaan drinken, en het was binnen 4 uren raak
OH DE LOGICA HET IS T LOGISCHquote:Op zondag 26 juli 2009 00:13 schreef Lyzio het volgende:
Wat zijn we weer lekker aan 't kloten in de SCAls posts je niet aanstaan, reageer dan niet.
26/07/09 Never forgetquote:Op zondag 26 juli 2009 09:29 schreef Lagomorph het volgende:
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?
goedemorgen
Oeh, da's wel een poosje! Maar waarom Edje een maand krijgt en AQuila een week snap ik dan niet helemaal.. Maar ach.. In elk geval een weekje rust!!quote:Op zondag 26 juli 2009 09:29 schreef Lagomorph het volgende:
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?
goedemorgen
Oh noes!! What will become of us....quote:Op zondag 26 juli 2009 12:32 schreef Lyzio het volgende:
Dat wordt watEd een maand weg, en ik vertrek morgen op vakantie voor zes weken
De motoren van mijn vriendin en mij naar de garage brengen. Lees: een goede vriend van ons. Die moeten nagekeken worden omdat we morgen naar Malaga vertrekkenquote:Op zondag 26 juli 2009 12:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, da's wel een poosje! Maar waarom Edje een maand krijgt en AQuila een week snap ik dan niet helemaal.. Maar ach.. In elk geval een weekje rust!!
Iemand nog leuke plannen voor deze heerlijke zondag dag?
Klinkt potdomme goed!quote:Op zondag 26 juli 2009 12:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De motoren van mijn vriendin en mij naar de garage brengen. Lees: een goede vriend van ons. Die moeten nagekeken worden omdat we morgen naar Malaga vertrekkenDaarna komen twee vrienden langs en gaan we de route nog een keer doornemen, biertje erbij, BBQ aan en Ajax kijken!
Jepquote:Op zondag 26 juli 2009 12:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Klinkt potdomme goed!
Maar, motoren? Jij rijdt motor dus?
Nice man!quote:
Succes Viktor! Niet te veel over me roddelen en hou Nebo's drankgebruik in de gaten will ya??quote:Op zondag 26 juli 2009 12:41 schreef Gamer_V het volgende:
Tijd om enge mensen van het internet te ontmoetenTsusch
Zeker doen!quote:Op zondag 26 juli 2009 12:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice man!
Als ik weer centjes heb ga ik ook weer verder.. Blijft kriebelen met dat mooie weer..
Echt geweldig kerel!quote:Op zondag 26 juli 2009 12:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zeker doen!We vertrekken morgen, en we hebben twee weken voor de reis uitgetrokken. Motoren zijn goed in orde, maar voor de zekerheid toch nog even na laten kijken. Er is niets vervelender dan in Frankrijk (
) met pech langs de weg staan. Mijn vriendin rijdt een Aprilia Pegaso en ik op een BMW R1100s. Is de eerste keer dat we zo'n stuk rijden, ruim 3200 kilometer. We willen Spanje zigzaggend door, zodat we ook een beetje van Portugal zien. Ik heb er wel zin in
Mijquote:
Hee, kerel.. M'n auto is gewoon fucking goedgekeurd he!!!quote:
Dat is zo vetquote:Op zondag 26 juli 2009 13:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt geweldig kerel!
M'n pa heeft twee oude BMW's staan waaronder een R50
[ afbeelding ]
Zelf rijdt hij er niet meer op.. Misschien, ooit, als ik m'n rijbewijs heb voor dat ding mag ik er misschien wel een keer op rijden
Absoluut!quote:Op zondag 26 juli 2009 13:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is zo vetEr gaat niets boven een BMW-motor in mijn ogen. Het rijdt zo relaxed. Ofja, het glijdt eigenlijk. Genoeg kracht onder je, heerlijke zitpositie en het ding doet precies wat je wilt. En hij is ook erg handig om mee op vakantie te gaan. Met de juiste tassen en opberg-accessoires kun je er echt heel veel op kwijt.
Ook dat natuurlijk, maar daar heb ik hem eigenlijk niet voor gekochtquote:Op zondag 26 juli 2009 13:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut!
Plus dat een boxer motor er veel stoerder uit ziet dan een V
Dus je gaat lyzio achterna pruttelen?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, kerel.. M'n auto is gewoon fucking goedgekeurd he!!!
Dat red ie nooit..quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:33 schreef lkb9000 het volgende:
Hollywood Undead, vette band
Ik ben brak, een beetje maarHeb toch zo'n klein kratje bavaria naar binnengewerkt en een halve fles rode wijn.
Nu tijd voor broodjes BOCKWURST!
Gister wat dronken aankopen gedaan
"Dammit" Blink 182
"Prayer of the Refugee" Rise Against
"Pretty Fly (For a White Guy)" The Offspring
Nine Inch Nails Pack 02
"Buddy Holly" Weezer
"New Slang" The Shins
Heb de demo even snel aangehad.. Is toch gewoon een TD game?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:44 schreef lkb9000 het volgende:
Mmmm bockwursten van de Aldi, straks weer Crystal Defenders spelen verslavende game
Klopt, een hele leuke/lastigequote:Op zondag 26 juli 2009 14:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb de demo even snel aangehad.. Is toch gewoon een TD game?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |