Je hebt een telefoon gekocht zonder te weten hoe hij aanvoelt of werkt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef GameBabe het volgende:
ja 1404 inderdaad. Ik was van de week 1503 aan het spelen, dus ging een beetje dubbel.
Telefoon ziet er op plaatjes wel goed uit, ben benieuwd hoe hij aanvoelt.
Toch zal ik nooit zonder knopjes kunnenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef GameBabe het volgende:
ja 1404 inderdaad. Ik was van de week 1503 aan het spelen, dus ging een beetje dubbel.
Telefoon ziet er op plaatjes wel goed uit, ben benieuwd hoe hij aanvoelt.
Gamen is voor mij ontspanning, anders zou ik wel karate gaan doen in een sportschool.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:18 schreef GameBabe het volgende:
toch denk ik wel dat een meer intuïtieve besturing de toekomst is. Je bestuurt met een controller een 3d wereld met een 2d device. Natal ligt, als het gaat werken, wel een stuk dichter bij de menselijke communicatie. En karate kicks doen in mijn huiskamer. Zou wel wat voor mij zijn
Verkouden zijn isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:45 schreef Fallen het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon brood eet. Proef toch niks... stomme verkoudheid...
Dan kan je beter aan de soep gaan! Dat scheelt weer kauwen en is minder slikken, en door de warmte komt er meer troep los uit je neus!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:45 schreef Fallen het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon brood eet. Proef toch niks... stomme verkoudheid...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:54 schreef Poit het volgende:
Deze boef z`n auto is gewoon goedgekeurd!!!!!!
* Poit is het aan het vieren op een terras!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:02 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
*omkoopschandaal in Gouda Reeuwijk*
Reeuwijkquote:
Ik heb hem gemaakt hoe een big mac zou horen!quote:
Dan is 'ie dus in a way behoorlijk gefaald als je de Big Mac na wilde makenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb hem gemaakt hoe een big mac zou horen!
Dus wel de goede saus, en 2burgers met 3 stukken brood. Maar met vers brood, vers vlees, verse sla, niks verlept, geen liters vet, geen druipende saus. Hij was perfect
Wou het net gaan zeggenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan is 'ie dus in a way behoorlijk gefaald als je de Big Mac na wilde maken
In a way wel jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan is 'ie dus in a way behoorlijk gefaald als je de Big Mac na wilde maken
Vandaagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wou het net gaan zeggenSinds wanneer ben jij weer terug?
De patat, door zelf wat dunne friet te frituren in de koud vet en er wat teennagels doorheen te pleurenquote:
Die KFC wrapsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:51 schreef Lyzio het volgende:
Kun je nog meer namaken dan alleen BM's?
Bahquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
De patat, door zelf wat dunne friet te frituren in de koud vet en er wat teennagels doorheen te pleuren
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
De patat, door zelf wat dunne friet te frituren in de koud vet en er wat teennagels doorheen te pleuren
die heten vanaf vandaag gefrituurde lagomorfnagels hoor...quote:
Hij heeft kutgames nodig voor z'n reviews.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oké mooi. Emar vroeg nog naar je.
Serieus?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oké mooi. Emar vroeg nog naar je.
Jammer dat je zijn kunstwerken degradeert tot slechts 'reviews'. Echt erg jammer weer dit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:06 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hij heeft kutgames nodig voor z'n reviews.
Gefrituurde lagomorfnagelsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
die heten vanaf vandaag gefrituurde lagomorfnagels hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |